教育王國
標題: 申請插班 [打印本頁]
作者: pmamylee 時間: 07-12-3 14:45 標題: 申請插班
請問各位媽媽,如果想申請小四插班,應幾時要開始寄信.
作者: coolperfect 時間: 07-12-4 00:05
要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!
[ 本文章最後由 coolperfect 於 07-12-4 00:06 編輯 ]
作者: pmamylee 時間: 07-12-4 10:08
Thank You
原文章由 coolperfect 於 07-12-4 00:05 發表 
要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!
作者: detungmama 時間: 07-12-4 14:36
通常插班生試都係每年5,6月考架
原文章由 pmamylee 於 07-12-4 10:08 發表 
Thank You
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |