教育王國

標題: 申請插班 [打印本頁]

作者: pmamylee    時間: 07-12-3 14:45     標題: 申請插班

請問各位媽媽,如果想申請小四插班,應幾時要開始寄信.
作者: coolperfect    時間: 07-12-4 00:05

要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!

[ 本文章最後由 coolperfect 於 07-12-4 00:06 編輯 ]
作者: pmamylee    時間: 07-12-4 10:08

Thank You

原文章由 coolperfect 於 07-12-4 00:05 發表
要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!

作者: detungmama    時間: 07-12-4 14:36

通常插班生試都係每年5,6月考架

原文章由 pmamylee 於 07-12-4 10:08 發表
Thank You





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5