教育王國

標題: 有無好的馬鞍山上門補習 [打印本頁]

作者: cindyplace    時間: 07-11-28 19:35     標題: 有無好的馬鞍山上門補習

請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]

Thank you.
作者: Man^o^    時間: 07-11-29 00:32

我都想知道呀 ! 如有可唔可以 pm 埋俾我呀 !

原文章由 cindyplace 於 07-11-28 19:35 發表
請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]

Thank you.

作者: anson_01    時間: 07-11-29 09:56

原文章由 cindyplace 於 07-11-28 19:35 發表
請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]

Thank you.



me too...........i want "English teacher"
my daughter study P.1
pls mail: [email protected]
thank you.
作者: 灝林仔    時間: 07-11-29 13:39

我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦

原文章由 anson_01 於 07-11-29 09:56 發表



me too...........i want "English teacher"
my daughter study P.1
pls mail: [email protected]
thank you.

作者: Cookie媽媽    時間: 07-12-22 11:44

I am interested. Please e-mail to me
[email protected]

原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦

作者: pauline.c    時間: 07-12-23 22:49

原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦


我朋友有興趣,麻煩妳pm 資料比我.Thanks!!
作者: pauline.c    時間: 07-12-23 22:57

Delete
作者: apparel    時間: 07-12-29 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doris25    時間: 07-12-29 20:07

我有興趣,請e-mail給我
[email protected]
原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦

作者: Marcus-Mama    時間: 08-1-3 16:53     標題: 回覆 #4 灝林仔 的文章

pls pm me too.

thanks
作者: Ng360    時間: 08-1-5 17:32

I am also interested, please pm me, thanks.
作者: dea    時間: 08-1-15 23:30

我是中六生,有興趣補的,請pm我
作者: makiyo    時間: 08-1-17 01:14

原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦

我有興趣,我住馬鞍山,請e-mail給我
garavani_chan[[email protected]]@yahoo.com.hk[/email]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5