教育王國
標題: 有無好的馬鞍山上門補習 [打印本頁]
作者: cindyplace 時間: 07-11-28 19:35 標題: 有無好的馬鞍山上門補習
請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]
Thank you. 
作者: Man^o^ 時間: 07-11-29 00:32
我都想知道呀 ! 如有可唔可以 pm 埋俾我呀 !
原文章由 cindyplace 於 07-11-28 19:35 發表 
請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]
Thank you.
作者: anson_01 時間: 07-11-29 09:56
原文章由 cindyplace 於 07-11-28 19:35 發表 
請問有無好的補習老師介紹, 馬鞍山小二(check 每天功課,默書及專補英文, 如有請email 比我 [email protected]
Thank you.
me too...........i want "English teacher"
my daughter study P.1
pls mail: [email protected]
thank you.
作者: 灝林仔 時間: 07-11-29 13:39
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦
原文章由 anson_01 於 07-11-29 09:56 發表 
me too...........i want "English teacher"
my daughter study P.1
pls mail: [email protected]
thank you.
作者: Cookie媽媽 時間: 07-12-22 11:44
I am interested. Please e-mail to me
[email protected]
原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表 
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦
作者: pauline.c 時間: 07-12-23 22:49
原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表 
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦
我朋友有興趣,麻煩妳pm 資料比我.Thanks!!
作者: pauline.c 時間: 07-12-23 22:57
Delete
作者: apparel 時間: 07-12-29 19:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doris25 時間: 07-12-29 20:07
我有興趣,請e-mail給我
[email protected]原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表 
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦
作者: Marcus-Mama 時間: 08-1-3 16:53 標題: 回覆 #4 灝林仔 的文章
pls pm me too.
thanks
作者: Ng360 時間: 08-1-5 17:32
I am also interested, please pm me, thanks.
作者: dea 時間: 08-1-15 23:30
我是中六生,有興趣補的,請pm我
作者: makiyo 時間: 08-1-17 01:14
原文章由 灝林仔 於 07-11-29 13:39 發表 
我朋友係小學教師,專教英文、數學 ,亦住馬鞍山,但佢收成$120一個鐘,有興趣就pm我啦
我有興趣,我住馬鞍山,請e-mail給我
garavani_chan[[email protected]]@yahoo.com.hk[/email]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |