教育王國
標題: 揀英華好定舊小拔好? [打印本頁]
作者: 小天使kiki 時間: 07-11-26 12:41 標題: 揀英華好定舊小拔好?
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?
因英華明天要註冊了, 想聽完大家意見後快些决定, 不想hold住個位, 可以給其他人, 謝謝
作者: overview 時間: 07-11-26 13:19
DPS好難上番大拔架, 有排煩
而且斷龍後已經冇咁受歡迎,
我會揀英華
(unless你有弟妹跟尾)
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 硐表 
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢? ...
作者: Jade 時間: 07-11-26 14:05
借問舊小拔--你係咪 20分架? 係咪一定番學校睇 result 呢?
作者: 小天使kiki 時間: 07-11-26 21:12
Thank you overview
作者: littlehipo 時間: 07-11-26 22:14
To: 小天使kiki
About 2 months ago, I read the newspaper that the allocation for DBS (Secondary section) would be DBS-primary section and 舊小拔. The rest of quota (~20 - 30) will be left for the others. Check the old newspaper, you will get the answer.
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 硐表 
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢? ...
作者: littlehipo 時間: 07-11-26 22:52
男拔外校生學額減七成 (明報) 10月 03日 星期三 05:10AM
【明報專訊】[url=]拔萃男書院
[/url]今年僅預留約20至30個學額,供非聯繫學校學生申請,數目較去年大減七成,料競爭更激烈。另外,直資名校拔萃男書院附屬小學的08/09年度小一入學申請,昨截止報名,共收
到1730份申請,比去年微跌,約12人爭一個學額。
附屬小學12人爭一學額
男拔萃中一提供6班約228個學額,過去約100個學額預留給外校生,但來年附屬小學有5班約150人直升中一,被稱為「舊小拔」的拔萃小學亦有50個學生直升,預留供外校生申請的中一學額大減。校長張灼祥表示,預計未來3年外校生學額供應將繼續緊絀,有待與舊小拔完全解除直屬關係,外校生的學位才能增加。
他又預計收生要求會提高,只取錄成績中上或音樂、體育有出色表現的學生,學校亦只會為200至300名學生面試。他又說,參與面試的學生需交50元報名費,沒有面試機會的學生則可免報名費。
男拔去年收到逾千份中一申請表,今年名額減少,校方預料競爭會更激烈。該校本月27日至12月14日接受中一入讀申請,簡介會將於11月27日舉行。男拔學位「渴市」,舊小拔一名女教師曾涉嫌收受3名家長共70萬元賄款,聲稱能協助其子女入讀男拔,其中一名家長涉嫌以58萬元「買」該校學位。
作者: Prema 時間: 07-12-2 23:49
Dear KiKi,
Do you mind to tell us which one have you decide finally? It is a tough decision...
What do you think of YH ?
-----------
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 發表 
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢? ...
作者: 見習爸爸 時間: 07-12-3 20:44
DPS la (unless你有弟妹跟尾)
作者: 星級國民 時間: 07-12-3 21:50
據我所知, 在未來數年男拔會和舊小拔完全脫鉤. 這不在乎學校怎樣想, 是教育局的政策, 津小不能和直資學校有直屬關係.
所以要在升中時小煩惱, 英華是合理的選擇.
作者: 木土土 時間: 07-12-3 23:23
舊小拔 現時三年級或以下的 已經 跟 男拔萃 脫鉤, 解除了直屬關係
原文章由 littlehipo 於 07-11-26 22:52 發表 
........男拔萃中一提供6班約228個學額,過去約100個學額預留給外校生,但來年附屬小學有5班約150人直升中一,被稱為「舊小拔」的拔萃小學亦有50個學生直升,預留供外校生申請的中一學額大減。校長張灼祥表示,預計未來3年外校生學額供應將繼續緊絀,有待與舊小拔完全解除直屬關係,外校生的學位才能增加。...
[ 本文章最後由 木土土 於 07-12-3 23:25 編輯 ]
作者: 丸媽媽 時間: 07-12-4 00:44
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 發表 
...英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案
作者: 小LEGO老豆 時間: 07-12-4 06:58
應該已在27號前做了決定,可以告訴大家嗎?
作者: qooqoofans 時間: 07-12-4 09:00 標題: 回覆 #12 小天使kiki 的文章
可唔可以話我知係小朋友讀邊間幼稚園?
如不方便公開, 請pm啦
作者: BB-CLEVER 時間: 07-12-4 09:12
Of course DPS is better la.
作者: Benbenmum 時間: 07-12-4 09:46
YW as no need to worry about secondary school.
作者: hellomickey1 時間: 07-12-4 10:39
原文章由 丸媽媽 於 07-12-4 00:44 發表 
如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案
你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting
[ 本文章最後由 hellomickey1 於 07-12-4 10:41 編輯 ]
作者: catcatmom 時間: 07-12-4 12:41
係呀!今年四年級係最後一界.
原文章由 木土土 於 07-12-3 23:23 發表 
舊小拔 現時三年級或以下的 已經 跟 男拔萃 脫鉤, 解除了直屬關係
作者: poorpapa 時間: 07-12-4 17:42
其實,無左聯繫中學,幾年後可能DPS同KTS都幾近磅。
作者: 星級國民 時間: 07-12-4 18:48
原文章由 hellomickey1 於 07-12-4 10:39 發表 
你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting ...
Good choice
:
作者: 5183 時間: 07-12-4 19:46 標題: 回覆 #1 星級國民 的文章
我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯.
作者: poorpapa 時間: 07-12-4 19:51
I think both are good.
You won't regret no matter which one you've chosen.
作者: tiggger 時間: 07-12-5 08:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小天使kiki 時間: 07-12-5 21:05
我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯
me too, my final choose --- DPS
作者: sally.cc 時間: 07-12-6 06:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poorpapa 時間: 07-12-6 07:10
有幾誇?
人地只係問英華vs舊小拔,唔通答民生?
你自己唔覺自己有問題?
作者: sally.cc 時間: 07-12-7 04:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林嗅四 時間: 07-12-7 09:15
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..
原文章由 sally.cc 於 07-12-7 04:20 發表 
咁即係話舊小拔點都好過英華囉!冇人話要邊個簡民生?唔好裝神弄鬼自我嘲解!睇清楚吖!唔明問吓人!不知所謂
作者: OJJ 時間: 07-12-7 09:21
[quote]原文章由 林嗅四 於 07-12-7 09:15 發表 
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |