教育王國

標題: 玫瑰崗小學 [打印本頁]

作者: leelee2528    時間: 07-11-23 16:52     標題: 玫瑰崗小學

有沒有知玫瑰崗小學好唔好? 係唔係好深, 天主教學校係唔係好嚴?有沒有小朋友讀緊, 比啲意見我, 我小朋友考到都唔知去唔去讀好!:
作者: cclbaby    時間: 07-11-23 17:54

間學校好。課程都幾深。我朋友個仔現在 F1 啦﹗成績唔錯, 年年考頭一, 二名, 中學派位唔差的。

原文章由 leelee2528 於 07-11-23 16:52 硐表
有沒有知玫瑰崗小學好唔好? 係唔係好深, 天主教學校係唔係好嚴?有沒有小朋友讀緊, 比啲意見我, 我小朋友考到都唔知去唔去讀好!:





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5