教育王國
標題: 玫瑰崗小學 [打印本頁]
作者: leelee2528 時間: 07-11-23 16:52 標題: 玫瑰崗小學
有沒有知玫瑰崗小學好唔好? 係唔係好深, 天主教學校係唔係好嚴?有沒有小朋友讀緊, 比啲意見我, 我小朋友考到都唔知去唔去讀好!:
作者: cclbaby 時間: 07-11-23 17:54
間學校好。課程都幾深。我朋友個仔現在 F1 啦﹗成績唔錯, 年年考頭一, 二名, 中學派位唔差的。
原文章由 leelee2528 於 07-11-23 16:52 硐表 
有沒有知玫瑰崗小學好唔好? 係唔係好深, 天主教學校係唔係好嚴?有沒有小朋友讀緊, 比啲意見我, 我小朋友考到都唔知去唔去讀好!:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |