教育王國
標題: 想統計今年校際朗誦得獎成績-邊間學校? [打印本頁]
作者: 花花66 時間: 07-11-22 12:17 標題: 想統計今年校際朗誦得獎成績-邊間學校?
吾知今星期開始既校際朗誦, 有無人知頭三名既學校名稱呢?
我聽人話多數頭三名都係名校, 如喇沙, 男拔, 女拔, St. Jo etc..
所以想做吓統計...
[ 本文章最後由 花花66 於 07-11-22 12:39 編輯 ]
作者: kaayee 時間: 07-11-22 17:29
今天我去睇我囡囡中文集誦比賽(一, 二年級), 結果 :
1st : 保良局xxx小學 (聽唔清楚) (86分)
2nd : St. Mary (85分)
3rd : 聽唔到, 冇心裝在 (84分)
我囡囡學校 (83分)
參加學校有10間 : St. Stephen Girl's, 宣道, 置富始南, 民生小學, Saukeiwan崇真, 獻主會, XX迦密
[ 本文章最後由 kaayee 於 07-11-22 23:07 編輯 ]
作者: louismamama 時間: 07-11-23 00:51
19/11 英詩朗誦(一, 二年級), 結果 :
1st : ?
2nd : St. Joseph (Wan Chai)
3rd : ?
係亞仔講既,佢話係隔離班既同學仔。
作者: 鳳梨 時間: 07-11-23 11:30
我囝囝星期一既boy English solo, 第一係喇沙.
Prose Reading (English) - 喇沙攞晒一,二, 三.
作者: lauyy 時間: 07-11-23 11:35
請指教, 除了睇校服還有其他途徑知道所屬學校嗎?
作者: CHUCHU 時間: 07-11-23 13:40
好難講喎,校際好醒故喎,名校就放埋一齊比賽,屋村校又一齊,同區又放埋一齊,英文學校又放埋係一齊,咁好難去計間學校比賽結果得幾多奬呢.
如果放一個名校學生去屋村校一組,勝出機會又又多d.所以係唔會打散比賽d學生,仲好多時自己對自己人,咁僑個評判喜歡某種風格,同一學校教出來,又會幾個同校學生在同一場比賽連取多個奬架.
作者: licca 時間: 07-11-23 13:55
11月23日灣仔YWCA, 英詩獨誦 女生 一,二年級
1st : DGS (88分)
2nd : DGS (87分)
3rd : GH (86分)
我見DGS 5-6人 , GH 4-5人, 她們都好淡定, 聲線發音都train得好好
在等待表演或表演完等分紙時, DGS, GH的學生都好靜, 好定咁坐係位, 或者睇書,
其他學校有o的女仔, 表演完就拎轉頭吱吱o尋, 睇到分別.
原文章由 花花66 於 07-11-22 12:17 硐表 
吾知今星期開始既校際朗誦, 有無人知頭三名既學校名稱呢?
我聽人話多數頭三名都係名校, 如喇沙, 男拔, 女拔, St. Jo etc..
所以想做吓統計...
作者: licca 時間: 07-11-23 14:02
校際係打散學生, 同一學校, e.g. 同選URBAN區比賽, 同一日入form 都唔會編晒同校同學係同一日同一地點比賽o架.
原文章由 CHUCHU 於 07-11-23 13:40 硐表 
好難講喎,校際好醒故喎,名校就放埋一齊比賽,屋村校又一齊,同區又放埋一齊,英文學校又放埋係一齊,咁好難去計間學校比賽結果得幾多奬呢.
如果放一個名校學生去屋村校一組,勝出機會又又多d.所以係唔會打散比賽d學生,仲 ...
作者: Planet 時間: 07-11-25 04:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CHUCHU 時間: 07-11-25 17:26
原文章由 Planet 於 07-11-25 04:18 硐表 
可能我囝囝學校每班都有幾個學生參加,
所以同場都有四,五個自己校友
因為有好多場比賽,故通常會3-4個人同校同一組架.
如果有GH 個場,就會有機會見DGS/聖心/聖瑪利/Maryknoll 或St paul convent/MPS 等等類別小學架啦.
咁就變成高手過招呢!
作者: mabel0809 時間: 07-12-7 00:28
11月30日响上環文娛中心, 英詩獨誦
"I had a little cat"
女生 一,二年級
將軍澳保良局馮晴小學得到兩個第二,一個第三
我個女攞到第二,好開心
今年個女學校朗誦成績唔錯,一及二年級組,三及四年級組的
英詩集誦都取得冠軍
作者: stccmc 時間: 07-12-7 03:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鳳梨 時間: 07-12-7 11:01
前日中文個場, St. Paul Co-ed包辦前三甲

作者: kyliema2006 時間: 07-12-7 11:09
原文章由 鳳梨 於 07-12-7 11:01 發表 
前日中文個場, St. Paul Co-ed包辦前三甲
其實校際朗誦節合共有多少個獎項,好像組別繁多,獎項都不少。
我知道保良局蔡繼有奪普通話第一名。
作者: 鳳梨 時間: 07-12-7 11:37 標題: 回覆 #1 kyliema2006 的文章
單單小一至二男子solo英詩起碼有22場, 每場約60人.
作者: kyliema2006 時間: 07-12-7 11:52
原文章由 鳳梨 於 07-12-7 11:37 發表 
單單小一至二男子solo英詩起碼有22場, 每場約60人.
即係有幾多個獎項呀!
作者: 鳳梨 時間: 07-12-7 12:24 標題: 回覆 #1 kyliema2006 的文章
第一只得一位, 第二/第三有時同分會多過一位, 即每場都起碼五位優勝者.
作者: kyliema2006 時間: 07-12-7 12:27
原文章由 鳳梨 於 07-12-7 12:24 發表 
第一只得一位, 第二/第三有時同分會多過一位, 即每場都起碼五位優勝者.
即是3x22(男子solo1/2年級)=66位,還未計其它組別?咁多獎項,好像缺乏代表性喎!
如理解錯誤,請指正!
作者: 鳳梨 時間: 07-12-7 12:35
都無話有無代表性, 只係如攞到前三名, 即你打贏50幾位對手囉, 而市區參賽者有好多名校會派幾位參賽學生, 所以要入頭三名都唔易, 睇左幾場top既學校總有學生入圍
原文章由 kyliema2006 於 07-12-7 12:27 發表 
即是3x22(男子solo1/2年級)=66位,還未計其它組別?咁多獎項,好像缺乏代表性喎!
如理解錯誤,請指正!
作者: owenmami 時間: 07-12-7 12:46
5/12 英詩朗誦(一, 二年級),
Boy's Solo (Sergeant Brown’s Parrot), 結果 :
1st : Wah Yan – 88 marks
2nd : Bonham Rd Gov’t Primary + ? (total 2 nos.) – 87 marks
3rd : ? (total 7 nos.) – 86 marks
作者: 鳳梨 時間: 07-12-7 13:01
咁啱, 我睇呢幾場boy solo都係88分第一,87分第二, 86分第三,
原文章由 owenmami 於 07-12-7 12:46 發表 
5/12 英詩朗誦(一, 二年級),
Boy's Solo (Sergeant Brown’s Parrot), 結果 :
1st : Wah Yan – 88 marks
2nd : Bonham Rd Gov’t Primary + ? (total 2 nos.) – 87 marks
3rd : ? (total 7 nos.) – 86 marks ...
[ 本文章最後由 鳳梨 於 07-12-7 13:07 編輯 ]
作者: kyliema2006 時間: 07-12-7 14:20
原文章由 owenmami 於 07-12-7 12:46 發表 
5/12 英詩朗誦(一, 二年級),
Boy's Solo (Sergeant Brown’s Parrot), 結果 :
1st : Wah Yan – 88 marks
2nd : Bonham Rd Gov’t Primary + ? (total 2 nos.) – 87 marks
3rd : ? (total 7 nos.) – 86 marks ...
第二名有二位;第三名有七位,咁真係有好多獎喇。Anyway,對小孩子都有鼓勵作用的。
作者: Papabeibei 時間: 07-12-7 17:15
有無人知今日(7/12)早上灣仔小童群益會男子小學組一,二年級賽果如何? 獨誦-小樹 作者:林武憲
作者: 701003 時間: 07-12-7 21:08
元朗區英詩獨誦~~五/六年級(分組)冠軍~~92分
要再戰總決賽!Leung Sing Tak School
作者: 菇芝bebi 時間: 07-12-8 00:00
我係屯門區, 小一/二獨誦阿女個同學仔英文同普通話都俾d名校跨區個第一, 其實佢都係好叻架啦, 第二都有92分
全場6個獎都係跨區同我地學校晒

作者: alvinchanmama 時間: 07-12-8 00:32
點解網上無得睇結果
作者: AKLAMY 時間: 07-12-8 00:34
Is it true that there is only ONE judge at each session?
作者: 菇芝bebi 時間: 07-12-8 00:40
e+只係組別冠軍, 都未到冠軍賽
我個女都未賽

原文章由 alvinchanmama 於 07-12-8 00:32 發表 
點解網上無得睇結果
作者: alvinchanmama 時間: 07-12-8 00:42
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-8 00:40 發表 
e+只係組別冠軍, 都未到冠軍賽
我個女都未賽
thx...還要等問何時.
作者: overview 時間: 07-12-8 12:42
仲有冠軍賽? 係小學組或中學組? 一般英/中詩solo唔係一次過咩? 我見幾場冠軍都係88-87分左右
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-8 00:40 發表 
e+只係組別冠軍, 都未到冠軍賽
我個女都未賽
作者: piggybank 時間: 07-12-8 12:58
小女的學校成績很不錯呀!
雖然小女沒有參加.
開校三年有這樣的成績, 真想不到!
轉載自培僑書院內聯網
59th Hong Kong Schools Speech Festival Awards
第五十九屆校際朗誦節得獎名單
有**為最近獲得之獎項
Events marked with ‘ ** ’ are the ones that we have achieved in the last few days
冠軍項目 Champion Events
1. 詩歌獨誦(普通話,男子組) (小學一、二年級)
2C 林晉樂
2. 詩歌獨誦(普通話,女子組) (小學一、二年級)
1P 陳焯琳
** 3. 詩詞獨誦(普通話,男子組) (小學一、二年級)
1M 梁懷得
4. Solo Verse Speaking (Non - Open Primary 1 to 2 - Girls)
1P Chan Wing Yin
5. Choral Speaking(Non - Open Primary 1 to 3 - Girls)
G2 and G3 girls
6. Choral Speaking
(Non-Open Secondarys 1 to 2 : Mixed Voice)
G7 & 8 students
亞軍項目 1st Runners Up Events
1. 散文獨誦(普通話,女子組) (小學三、四年級)
4P 邱穎琦
2. 詩詞獨誦(普通話,女子組) (小學一、二年級)
2P 馮珮珊
3. 詩歌獨誦(普通話,男子組) (小學一、二年級)
1C 麥健朗
4. 詩歌獨誦(普通話,女子組) (小學一、二年級)
2W邱齊貝
**5. 詩詞獨誦(普通話,女子組) (小學三、四年級)
4P陳宇菲
6. Solo Verse Speaking(Non - Open Primary 1 to 2 - Girls)
2W Ko Chung Yan Heidi
季軍項目 2nd Runners Up Events
1. 散文獨誦(普通話,男子組) (小學三、四年級)
4P 梁栢謙
2. 詩歌獨誦(普通話,男子組) (小學一、二年級)
2M 何知行
3. Solo Verse Speaking(Non - Open Primary 1 to 2 - Girls)
2C Chow Sze Ching
4. Solo Verse Speaking(Non - Open Primary 3 - Girls)
3B Tin Jade Jia Qi
**5. Solo Verse Speaking(Non - Open Primary 1 to 2 - Boys)
2B Chan Yik Chun Bryan
**6. Solo Verse Speaking(Non - Open Primary 1 to 2 - Boys)
1P Ip Boris
**7. Choral Speaking(Non - Open Primary 1 to 2 - Boys)
G2 and G3 boys
[ 本文章最後由 piggybank 於 07-12-8 13:06 編輯 ]
作者: overview 時間: 07-12-8 13:14
好多普通話項目bor...
想問有無人知open同non-open分別?
which one is more competitive ?
原文章由 piggybank 於 07-12-8 12:58 發表 
小女的學校成績很不錯呀!
雖然小女沒有參加.
開校三年有這樣的成績, 真想不到!
轉載自培僑書院內聯網
59th Hong Kong Schools Speech Festival Awards
第五十九屆校際朗誦節得獎名單
有**為最近獲得之獎項
Events ...
作者: gogochurch 時間: 07-12-8 13:37
Open is for native speaker, so the adjudicator will have higher expectation on articulation and intonation. Non-open events are for local students and not open to the "foreign students" whose mother tongue is English. Local students, may however, enter the open events if they are confident in their English standard.
原文章由 overview 於 07-12-8 13:14 發表 
好多普通話項目bor...
想問有無人知open同non-open分別?
which one is more competitive ?
作者: overview 時間: 07-12-8 13:47
Thanks...我見出面有d centre幫小朋友報(當然又要係埋處上堂), 佢哋都係赧open.
I have seen a 印巴藉 student in "Non-Open" session
(seems from TSL)..maybe they didnt treat them as "Native English speaker".
原文章由 gogochurch 於 07-12-8 13:37 發表 
Open is for native speaker, so the adjudicator will have higher expectation on articulation and intonation. Non-open events are for local students and not open to the "foreign students" whose mother ...
作者: sandylaw 時間: 07-12-8 13:48
原文章由 鳳梨 於 07-12-7 11:01 發表 
前日中文個場, St. Paul Co-ed包辦前三甲
6號中文獨誦都係 St.Paul取得冠軍和亞軍,
另一亞軍是中華基督教會基灣小學
作者: piggybank 時間: 07-12-8 14:13
以前讀書時, 成間學校加埋,
果年拿到一兩個獎已經好巴閉.
次次見親拿獎的都是: DBS, DGS,
ST PAUL, LS呢D學校.
今次中文(普通話)拿了十個獎項
英文拿了九個獎項.
我覺得都算好犀利.
之前都冇留意Open同Non-Open的分別,
頭先上朗誦協會睇過,
Open每場有大概有65個參賽者
Non-Open每場大概有40個參賽者
我聽番D朋友仔女的學校多數係報Non-Open的,
能在40個參賽者中脫穎而出,
都相當不錯呀!
當然, 在OPEN中勝出的, 就更厲害啦!
原文章由 overview 於 07-12-8 13:14 發表 
好多普通話項目bor...
想問有無人知open同non-open分別?
which one is more competitive ?
[ 本文章最後由 piggybank 於 07-12-8 14:16 編輯 ]
作者: 鳳梨 時間: 07-12-8 15:15
我見英詩solo(non-open)每session都有超過60人
原文章由 <i>piggybank</i> 於 07-12-8 14:13 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=20273642&ptid=1210313" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
以前讀書時, 成間學校加埋,<br />
果年拿到一兩個獎已經好巴閉.<br />
次次見親拿獎的都是: DBS, DGS,<br />
ST PAUL, LS呢D學校.<br />
<br />
今次中文(普通話)拿了十個獎項<br />
英文拿了九個獎項.<br />
我覺得都算好犀利.<br />
<br />
之前都冇留意Open同Non-Open的 ...
<br />
作者: AKLAMY 時間: 07-12-8 22:37
Yes, I was told that this school is doing very well this year. Congratulations...原文章由 piggybank 於 07-12-8 12:58 發表 
小女的學校成績很不錯呀!
雖然小女沒有參加.
開校三年有這樣的成績, 真想不到!
轉載自培僑書院內聯網
59th Hong Kong Schools Speech Festival Awards
第五十九屆校際朗誦節得獎名單
有**為最近獲得之獎項
Events ...
作者: 菇芝bebi 時間: 07-12-8 23:07
係呀! e+係區賽, 所有冠軍都會有冠軍賽, 所以今次有女拔跨區入tm個英文冠軍, 我地都好激氣:evil: :evil: :evil: 中文又係俾一間港島區小學
(件校服服有個白色十字架)d名校就係用呢d策略去籠斷

原文章由 overview 於 07-12-8 12:42 發表 
仲有冠軍賽? 係小學組或中學組? 一般英/中詩solo唔係一次過咩? 我見幾場冠軍都係88-87分左右
作者: overview 時間: 07-12-9 02:47
冠軍賽點通知架, 我仲以為告一段落...
到時係唔係所有區既冠軍mix up 埋比賽呢(唔分區只係同組同級) ?
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-8 23:07 發表 
係呀! e+係區賽, 所有冠軍都會有冠軍賽, 所以今次有女拔跨區入tm個英文冠軍, 我地都好激氣:evil: :evil: :evil: 中文又係俾一間港島區小學
(件校服服有個白色十字架)d名校就係 ...
作者: overview 時間: 07-12-9 02:54
92分好勁噃...
我哋剛比賽完, 係市區但89分都攞第一
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-8 00:00 發表 
我係屯門區, 小一/二獨誦阿女個同學仔英文同普通話都俾d名校跨區個第一, 其實佢都係好叻架啦, 第二都有92分
全場6個獎都係跨區同我地學校晒
...
作者: 菇芝bebi 時間: 07-12-9 11:14
我都唔知呀~~都係校長咁講我咁聽, 舊年有個同學入總決賽
不過今年就勁多跨區囉

原文章由 overview 於 07-12-9 02:47 發表 
冠軍賽點通知架, 我仲以為告一段落...
到時係唔係所有區既冠軍mix up 埋比賽呢(唔分區只係同組同級) ?
作者: gogochurch 時間: 07-12-9 21:21
May I know which St. Paul are you referring to :-
SP Convent, SP Boys, SP Secondary Primary School, SP Co-ed ?
原文章由 sandylaw 於 07-12-8 13:48 發表 
6號中文獨誦都係 St.Paul取得冠軍和亞軍,
另一亞軍是中華基督教會基灣小學
作者: gogochurch 時間: 07-12-9 21:23
I thought HKSMSA no longer have the Final Competition ?
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-9 11:14 發表 
我都唔知呀~~都係校長咁講我咁聽, 舊年有個同學入總決賽
不過今年就勁多跨區囉
作者: 鳳梨 時間: 07-12-9 22:51
小一, 二中文故事:
冠軍: 太古小學
亞軍: St. Mary
季軍: DGS (3 位) & 1 boy (school ?)
作者: gogochurch 時間: 07-12-9 23:06
I also notice that DGJS students are competing in different districts like TM, NTW and NTE, while the students are not living in that district and the school is not located there. That may really be a strategy to get more Champions ?
原文章由 菇芝bebi 於 07-12-8 23:07 發表 
係呀! e+係區賽, 所有冠軍都會有冠軍賽, 所以今次有女拔跨區入tm個英文冠軍, 我地都好激氣:evil: :evil: :evil: 中文又係俾一間港島區小學
(件校服服有個白色十字架)d名校就係 ...
作者: 鳳梨 時間: 07-12-9 23:42
經學校報無可能可以跨區噃,
除非某d項目唔夠參賽者,或者係"open"
其實好多其他地區參賽者都表演好好..
原文章由 gogochurch 於 07-12-9 23:06 發表 
I also notice that DGJS students are competing in different districts like TM, NTW and NTE, while the students are not living in that district and the school is not located there. That may really be ...
作者: gogochurch 時間: 07-12-10 01:55
According to the HKSMSA regulation, the candidates are free to select competing in any district. In selecting a district outside the school, the candidate may avoid competing with their own school mates, as there is a high chance that students from the same school are grouped together in one event. The dispersement of students to different districts therefore increase the number of champions the school may get, presumably all its students are of high quality.
原文章由 鳳梨 於 07-12-9 23:42 發表 
經學校報無可能可以跨區噃,
除非某d項目唔夠參賽者,或者係"open"
其實好多其他地區參賽者都表演好好..
作者: 鳳梨 時間: 07-12-10 03:31
oic...你係男拔, 女拔走入去荃灣比賽係人都知你唔係呢區啦..
不過我哋經學校無咁做而好多場都自己人打自己人
, 唔緊要只要發揮得好就夠, 而邊個攞到獎都係為學校增光啫
原文章由 gogochurch 於 07-12-10 01:55 發表 
According to the HKSMSA regulation, the candidates are free to select competing in any district. In selecting a district outside the school, the candidate may avoid competing with their own school ma ...
作者: j_py 時間: 07-12-10 10:20
純粹個人觀感:
其實睇左咁多年校際朗誦節, 得一個感覺, 得一個評判, 賽果好主觀. 有d評判比較喜歡著重聲線運用, 要恰到好處, 唔鍾意大動作; 有d就鍾意配合動作的演譯方法, 聲線亦喜歡較高音及誇張的. 各種風格有不同的好處, 視乎個人喜好.
不過, 無可否認, 那些名校的學生的表現真的好淡定, 每個都很有大將之風.
作者: 鳳梨 時間: 07-12-10 15:15
剛剛留意到原來北大朗誦比賽有個係for校際既優勝者.
http://www.pkuschool.hk/download/PKU%20Speech%20Festival%20&%20Events%20%a5_%a4j%b0%ea%bb%da%ae%d4%bbw%b8%602008.pdf
原文章由 gogochurch 於 07-12-9 21:23 發表 
I thought HKSMSA no longer have the Final Competition ?
作者: julietta 時間: 07-12-10 17:31
原文章由 鳳梨 於 07-12-10 03:31 發表 
oic...你係男拔, 女拔走入去荃灣比賽係人都知你唔係呢區啦..
不過我哋經學校無咁做而好多場都自己人打自己人
, 唔緊要只要發揮得好就夠, 而邊個攞到獎都係為學校增光啫
...
我個仔聖若瑟小學有同學(三年級)英文獨誦攞第一及第三 (灣仔區), 中文獨誦攞第一(新界區)。此外還有同學參加普通話朗誦和散文, 至於名次就未知。
作者: AKLAMY 時間: 07-12-10 21:27
I agree that if there are more than one judge is better. I think at least 3 judges is great.
原文章由 j_py 於 07-12-10 10:20 發表 
純粹個人觀感:
其實睇左咁多年校際朗誦節, 得一個感覺, 得一個評判, 賽果好主觀. 有d評判比較喜歡著重聲線運用, 要恰到好處, 唔鍾意大動作; 有d就鍾意配合動作的演譯方法, 聲線亦喜歡較高音及誇張的. 各種風格有 ...
作者: stccmc 時間: 07-12-10 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 菇芝bebi 時間: 07-12-10 23:30
集誦個評判仲衰
連未叮之前d學生上台隊型都comment

原文章由 stccmc 於 07-12-10 23:16 發表 
Is absolute fairness important? Not for me. My girl learnt a lot just by practicing for almost months and going up on stage and did her best.
What is fair, anyway?
作者: daisykkqq 時間: 07-12-11 09:25
我都覺得應該最少兩個judge,月頭小女已參加,當日其中一間學校取得冠亞季,冠軍85分。
作者: huayan 時間: 07-12-11 09:40
我想問下,知吾知d名校有無提供特別訓練比d參加者??
小女個間就無喇,只鼓勵小朋友勇於嘗試,得獎只視為bonus.
作者: AKLAMY 時間: 07-12-11 11:26
No..no..no..I am not talking about fairness here. I am talking about variety. More juges will have different views on voice, tones..etc.
About the absolute fairness? Nup..there isn't such a thing I guess cos' everyone is subjective...hahaha..
原文章由 stccmc 於 07-12-10 23:16 發表 
Is absolute fairness important? Not for me. My girl learnt a lot just by practicing for almost months and going up on stage and did her best.
What is fair, anyway?
作者: overview 時間: 07-12-11 11:32
我哋學生老師好落力, 幫小朋友日日practice, 又比佢哋on stage表演吓, 結果成績好好, 有d包辦三名, 有小朋友係不同比賽都拿三甲, 相信judge係都一致覺得係好好. 我哋每場自己友都有2,3個, 分數都係1分之差咁上吓
原文章由 huayan 於 07-12-11 09:40 發表 
我想問下,知吾知d名校有無提供特別訓練比d參加者??
小女個間就無喇,只鼓勵小朋友勇於嘗試,得獎只視為bonus.
作者: overview 時間: 07-12-11 11:35
冠軍85分, 低左d喎, 我都睇左幾場,
大多88分攞冠軍
原文章由 daisykkqq 於 07-12-11 09:25 發表 
我都覺得應該最少兩個judge,月頭小女已參加,當日其中一間學校取得冠亞季,冠軍85分。
作者: shatinyau 時間: 07-12-11 12:30
其實真係好睇個個唯一的評判!是否合乎個人口味
原文章由 overview 於 07-12-11 11:35 發表 
冠軍85分, 低左d喎, 我都睇左幾場,
大多88分攞冠軍
作者: 鳳梨 時間: 07-12-11 12:36
但當某個小朋友出親都贏,(唔同場)
可以證明雖然評判唔同,
但人人口味都係一致...好囉
原文章由 shatinyau 於 07-12-11 12:30 發表 
其實真係好睇個個唯一的評判!是否合乎個人口味
作者: shatinyau 時間: 07-12-11 14:15
冠軍就是冠軍嘛!不過唔知總決賽是否都係都一位評判呢?
原文章由 鳳梨 於 07-12-11 12:36 發表 
但當某個小朋友出親都贏,(唔同場)
可以證明雖然評判唔同,
但人人口味都係一致...好囉
作者: daisykkqq 時間: 07-12-11 14:38
可能去第二個區分數又唔同呢?始終都係有上落的,每人評審始終都有差異,不過大會係咁,就要守遊戲規則!
原文章由 overview 於 07-12-11 11:35 發表 
冠軍85分, 低左d喎, 我都睇左幾場,
大多88分攞冠軍
作者: 鳳梨 時間: 07-12-11 14:41
有總決賽? 係唔係北大朗誦比賽既爭霸戰
原文章由 shatinyau 於 07-12-11 14:15 發表 
冠軍就是冠軍嘛!不過唔知總決賽是否都係都一位評判呢?
作者: Papabeibei 時間: 07-12-11 16:52
請問88分得冠軍係中文or 英文朗誦呀?
作者: 鳳梨 時間: 07-12-12 13:37
英詩
原文章由 Papabeibei 於 07-12-11 16:52 發表 
請問88分得冠軍係中文or 英文朗誦呀?
作者: elsa2005 時間: 07-12-13 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bratzgirl 時間: 07-12-14 01:08
北大國際朗誦節、香港朗誦挑戰盃2008是同一機構舉辦的搶錢比賽,每項比賽收報名費$250(去年可經由學校報名,收$150),今年通漲。
Agree! 這個北大比賽絕對搶錢。同場比賽的Poems 不是統一的,會場嘈雜自出自入。I think they just want you to join their training course and earn the entry fees, so not to "play" this year la!
作者: overview 時間: 07-12-14 09:26
我都覺得英詩評判較有實力, qualif個個都好勁,
又唔會因為你係讀名校而比高d分
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 00:07 發表 
其實校際朗誦節的評判被規定,給予每場比賽的三甲總人數不可超過6位,所以一般來說中文的評判(包括普通話)是不會給出超過6位的,從外國請返來的評判有時就我行我素了,當然也是好少好少評判如此。 ...
作者: 亞豬 時間: 07-12-14 13:08
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 00:34 發表 
不一定,遇到評判手緊,冠、亞、季各一名,仲要個分數好低。
到目前為止,已知今屆最少獎項的一場是普通話的比賽,只有一亞一季,評判話成組的水平好低,所以不給予冠軍。 ...
咁請問你知唔知那場係邊一組呢?? 小學or中學??
另外, 我知今年有d評判 (中文) 佢係評開中學組, 唔知點解走左去小學一,二年級組做評判, 所以那場d分數頭3名都好低
作者: 已刪除用戶 時間: 07-12-14 14:49
我女果場, 84已經冠軍喇(評判話), 所以順理成章, 83亞軍, 82季軍, 81分果個同學仔已經無獎lu
但同時個評判又話果場水準高wor! 咁佢咪勁手緊
原文章由 亞豬 於 07-12-14 01:08 PM 發表 
咁請問你知唔知那場係邊一組呢?? 小學or中學??
另外, 我知今年有d評判 (中文) 佢係評開中學組, 唔知點解走左去小學一,二年級組做評判, 所以那場d分數頭3名都好低
...
作者: elsa2005 時間: 07-12-14 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞豬 時間: 07-12-14 23:12
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表 
係小學五六年級普通話女子組。
另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。
至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分
, 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...
嘩!!!! 96分真係好好好高喎, 知唔知位評判個名呀?? 希望第時我小朋友咁好彩遇到她/他就好啦
千萬唔好遇到你講的另一評判呀!

作者: 已刪除用戶 時間: 07-12-15 14:26
嘩! 咁狠
遇到佢真係唔好彩了
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 10:07 PM 發表 
今年也有一場比賽,季軍係80分,即係話除三甲外,其他參賽者的分數都低過80分,而一般來講一張優良獎狀是好基本可以得到的(只要順利完成,絕大多數有8字頭分數),但遇到呢位評判就唔好彩了
作者: 鳳梨 時間: 07-12-15 17:20
想問吓點解NON-OPEN都有NATIVE ENGLISH SPEAKING
STUDENTS ? 佢哋唔係要報"OPEN"咩 ?
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表 
係小學五六年級普通話女子組。
另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。
至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分
, 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...
作者: Lizamama 時間: 07-12-15 20:37
原文章由 鳳梨 於 07-12-9 22:51 發表 
小一, 二中文故事:
冠軍: 太古小學
亞軍: St. Mary
季軍: DGS (3 位) & 1 boy (school ?)
小一, 二中文故事
冠軍 : 太古小學 92分
亞軍 : St. Mary 88分
季軍 : DGS (3位) & 1 boy (school ?) 87分
亞軍小女是也, 分數距離冠軍差 4 分, 本人感到絕對公平, 因冠軍質素超班, 佩服佩服 
作者: haircut 時間: 07-12-28 17:46
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表 
係小學五六年級普通話女子組。
另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。
至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分
, 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...
我小朋友參加個場(普通話獨誦),有人只有72分TIM. 我見好多都係7X分. 85分冠軍.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |