教育王國
標題: 補唔補習好? [打印本頁]
作者: MLMaMa 時間: 07-11-21 16:12 標題: 補唔補習好?
個仔三年級. 由第一個星期, 我放工回家已經做晒功課, 到昨晚做到11点. 我晚晚都好似顛婆咁叫佢快D快D. 好倦呀! 老公個friend 話. 放學去補習社做晒功課. 我放工回家幫他温習備課. 會好好多. 真係15, 16. 請俾D意見. thanks.
作者: BonnieKam 時間: 07-11-21 17:09
Hi hi MLMaMa
我都係working mum, 囝囝今年都係P.3, 佢由一年級
下學期開始已經係放學後去補習班(1hr 30min), 起碼
我放工後食完飯(已經8:00)都仲可以有時間同佢再
double check一下功課 & 溫習. 效果一路都好好.
如果等你放工返去先篤住佢做功課一定唔夠時間,
佢又辛苦時你都辛苦, 所以我都會建議你比囝囝放學
後去補習班, 不妨試吓啦 !!
原文章由 MLMaMa 於 07-11-21 16:12 硐表 
個仔三年級. 由第一個星期, 我放工回家已經做晒功課, 到昨晚做到11点. 我晚晚都好似顛婆咁叫佢快D快D. 好倦呀! 老公個friend 話. 放學去補習社做晒功課. 我放工回家幫他温習備課. 會好好多. 真係15, 16. 請 ...
作者: MLMaMa 時間: 07-11-21 17:22 標題: 回覆 #2 BonnieKam 的文章
Hi BonnieKam
多謝意見. 我成日驚佢"由細補到大, 唔健康又唔愉快". 所以老公聽咗個friend講都成2,3個月, 都仲係唔知点好.

作者: LULU-MAK 時間: 07-11-21 17:35
我以前都好似你咁, 比個囡去補習社, 諗住等我放工返屋企會舒服d, 點知每日都唔能夠完成功課, 結果我咪又係好似顛婆, 後來我問個囡, 點解唔可以係補習社完成d功課同埋都錯好多, 亞囡答我原來佢返補習社既時間已經好累好眼瞓, 後來我都無再比個囡去補習, 等佢一放學返到屋企瞓返個覺, 等我放工返到屋企食完飯先開始做功課, 可能有時都會做到11點, 但我相信亞囡無問題(佢已經差完電). 況且搵一間好既補習社都需要時間, 不如你問吓囝囝點解做到咁晚, 係咪唔識做並係有其他原因!
原文章由 MLMaMa 於 07-11-21 16:12 硐表 
個仔三年級. 由第一個星期, 我放工回家已經做晒功課, 到昨晚做到11点. 我晚晚都好似顛婆咁叫佢快D快D. 好倦呀! 老公個friend 話. 放學去補習社做晒功課. 我放工回家幫他温習備課. 會好好多. 真係15, 16. 請 ...
作者: MLMaMa 時間: 07-11-21 18:04 標題: 回覆 #4 LULU-MAK 的文章
又打又鬧. 佢都冇講過為乜. 我估佢係都爭取每一分每一秒玩的時間. 因為阿媽一番就冇得玩.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |