教育王國

標題: 升小一, 九龍區和香港區邊個校網最多好學校? 急! [打印本頁]

作者: Chin-Chin    時間: 07-11-20 17:18     標題: 升小一, 九龍區和香港區邊個校網最多好學校? 急!

因為想搬屋, 主要為小朋友好, 唔知邊個網最多好學校?
九龍區和香港區都想知, 請大家幇幇忙. 謝謝!
作者: TTMA    時間: 07-11-20 19:04     標題: 回覆 #1 Chin-Chin 的文章

我相信灣仔區較好

ttma
作者: Chin-Chin    時間: 07-11-21 02:35

Thank You.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5