教育王國
標題: 升小一, 九龍區和香港區邊個校網最多好學校? 急! [打印本頁]
作者: Chin-Chin 時間: 07-11-20 17:18 標題: 升小一, 九龍區和香港區邊個校網最多好學校? 急!
因為想搬屋, 主要為小朋友好, 唔知邊個校網最多好學校?
九龍區和香港區都想知, 請大家幇幇忙. 謝謝!
作者: TTMA 時間: 07-11-20 19:04 標題: 回覆 #1 Chin-Chin 的文章
我相信灣仔區較好
ttma
作者: Chin-Chin 時間: 07-11-21 02:35
Thank You.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |