教育王國

標題: 選擇小一學校2008-2009 [打印本頁]

作者: yslgigi    時間: 07-11-20 03:05     標題: 選擇小一學校2008-2009

Hello:


我個女考到九龍塘 '聖若望英文書院', 我都好happy, 但無直升中學(一條龍), 仲有一間考到又一村 '九龍禮賢學校', 係一間中文小學, 亦無中學.


而家黃大仙 '德望小學'面試小一結果係 'waiting list', 如果 '德望小學'收我個女, 我都唔知讀邊間學校好, 因為德望小學有直升中學.


請大家比D意見?

擔心的母親

作者: baekdoosan    時間: 07-11-20 08:04

如果德望收, 當然是讀德望.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5