教育王國
標題: 選擇小一學校2008-2009 [打印本頁]
作者: yslgigi 時間: 07-11-20 03:05 標題: 選擇小一學校2008-2009
Hello:
我個女考到九龍塘 '聖若望英文書院', 我都好happy, 但無直升中學(一條龍), 仲有一間考到又一村 '九龍禮賢學校', 係一間中文小學, 亦無中學.
而家黃大仙 '德望小學'面試小一結果係 'waiting list', 如果 '德望小學'收我個女, 我都唔知讀邊間學校好, 因為德望小學有直升中學.
請大家比D意見?
擔心的母親
作者: baekdoosan 時間: 07-11-20 08:04
如果德望收, 當然是讀德望.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |