教育王國

標題: 全日制學校嘅家長: 有無人知道佢今日食什麼午餐? [打印本頁]

作者: rohoy2k    時間: 07-11-19 14:41     標題: 全日制學校嘅家長: 有無人知道佢今日食什麼午餐?

我個朋友成日話個仔唔食飯又瘦又un.

有無人唔知道仔仔晏晝食咗mug?
食剩d mug?
飯菜唔好有無得改善?

你個仔無做功課同練琴你就咁緊張!
作者: 曲曲    時間: 07-11-19 15:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健朗媽咪    時間: 07-11-19 16:15

原文章由 rohoy2k 於 07-11-19 14:41 硐表
我個朋友成日話個仔唔食飯又瘦又un.

有無人唔知道仔仔晏晝食咗mug?
食剩d mug?
飯菜唔好有無得改善?

你個仔無做功課同練琴你就咁緊張!



我個仔係自己帶飯
通常老師都會要佢地食完比個飯盒佢撿查
起碼都要佢地食一半
我通常煮3/4杯米比佢帶飯
我個仔通常都會食得晒d飯餸
亞仔話如果食得慢會罰無得飯後小息
或攞埋個食盒去教員室同老師一齊食
作者: rohoy2k    時間: 07-11-20 12:32

你個仔好勁!
原先開學時阿女都話食哂d飯餸
依加就幾乎唔食飯剩食餸
仲問我可唔可以帶飯



原文章由 健朗媽咪 於 07-11-19 16:15 硐表



我個仔係自己帶飯
通常老師都會要佢地食完比個飯盒佢撿查
起碼都要佢地食一半
我通常煮3/4杯米比佢帶飯
我個仔通常都會食得晒d飯餸
亞仔話如果食得慢會罰無得飯後小息
或攞埋個食盒去教員室同老師一齊食 ...

作者: 414928    時間: 07-11-20 13:22

我有時都會去學校睇下仔仔吃飯情況,仔仔讀緊小二,一般佢都係吃唔晒,因為個飯盒都幾大個,可以吃一半已經ok,不過,見眼好多小朋友都係吃少少就掉左個飯盒,班上只有高年級學生睇住低年級學生,老師只你巡視一下,沒有理會學生吃飯多少。
小朋友唔食飯,有好多因素:
1)味道不好
2)個心想玩,令願吃少些,多些時間玩
3)沒人管愛吃就吃,不愛就不吃




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5