教育王國
標題: 男小拔插班 [打印本頁]
作者: wpcjoanne 時間: 07-11-19 13:37 標題: 男小拔插班
我之前問男小拔可否插班,我今天親自打去問插班情況,其實我都知好渺茫,但為了囝囝都想一試,好可惜,我未講完我要講0既0野,一講插班兩嗰字,就話佢間學校無插班,跟住就Cup咗我線.
作者: julietta 時間: 07-11-19 16:23
原文章由 wpcjoanne 於 07-11-19 13:37 硐表 
我之前問男小拔可否插班,我今天親自打去問插班情況,其實我都知好渺茫,但為了囝囝都想一試,好可惜,我未講完我要講0既0野,一講插班兩嗰字,就話佢間學校無插班,跟住就Cup咗我線. ...
據我所知, 近呢兩年, 男小拔的確有收插班生, 佢哋有d係憑全港性體育成績入, 例如什麼什麼全港羽毛球大賽等, 而不是憑學科成績; 故此我相信佢哋係會收插班, 只係要收到你嘅自廌信同沙紙才會考慮, 你若打電話, 只會用官方式嘅答案。如果只係得學校成績, 即使考第一, 收嘅機會好微。
作者: 鳳梨 時間: 07-11-19 16:58
係小一選校d家長已經話學校office staff 都唔係好態度,
可能真係一日要回答好多家長既問題.
你可以try吓寫信incl. 小朋友既resume, 成績表, 不過最緊要有d校外公開賽既獎, 唔係最終都係失望.
原文章由 wpcjoanne 於 07-11-19 13:37 硐表 
我之前問男小拔可否插班,我今天親自打去問插班情況,其實我都知好渺茫,但為了囝囝都想一試,好可惜,我未講完我要講0既0野,一講插班兩嗰字,就話佢間學校無插班,跟住就Cup咗我線. ...
作者: odelia_ho 時間: 07-11-19 17:12
又或者小朋友就讀間學校係出名高程度, 又同時是名列前芧的都會作考慮.(見過舊年有人成功插班二年級)
原文章由 鳳梨 於 07-11-19 16:58 硐表 
係小一選校d家長已經話學校office staff 都唔係好態度,
可能真係一日要回答好多家長既問題.
你可以try吓寫信incl. 小朋友既resume, 成績表, 不過最緊要有d校外公開賽既獎, 唔係最終都係失望.
...
作者: wpcjoanne 時間: 07-11-19 20:00
原文章由 odelia_ho 於 07-11-19 17:12 硐表 
又或者小朋友就讀間學校係出名高程度, 又同時是名列前芧的都會作考慮.(見過舊年有人成功插班二年級)
多謝你們的寶貴意見,其實囝囝讀書方面都ok,但係就唔係頭幾名嗰D,平均分80到尾,佢有打波而且一星期仲練足6日,我點都會去試吓.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |