教育王國
標題: 請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班 [打印本頁]
作者: wpcjoanne 時間: 07-11-17 22:04 標題: 請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班
請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣.
請問有無高人可幫幫手
作者: 鳳梨 時間: 07-11-18 03:34
男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.
當然如有chance interview, 而小朋友英文oral好,
最好係用全英文.
原文章由 wpcjoanne 於 07-11-17 22:04 硐表 
請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣.
請問有無高人可幫幫手
作者: wpcjoanne 時間: 07-11-18 14:48
原文章由 鳳梨 於 07-11-18 03:34 硐表 
男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.
...
多謝你的高見
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |