教育王國

標題: 請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班 [打印本頁]

作者: wpcjoanne    時間: 07-11-17 22:04     標題: 請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班

請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣. 請問有無高人可幫幫手
作者: 鳳梨    時間: 07-11-18 03:34

男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.

當然如有chance interview, 而小朋友英文oral好,
最好係用全英文.

原文章由 wpcjoanne 於 07-11-17 22:04 硐表
請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣. 請問有無高人可幫幫手

作者: wpcjoanne    時間: 07-11-18 14:48

原文章由 鳳梨 於 07-11-18 03:34 硐表
男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.
...





多謝你的高見




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5