教育王國
標題: 想請教我應該點做 [打印本頁]
作者: venus.c 時間: 07-11-17 17:45 標題: 想請教我應該點做
我囝囝剛小一,放學校車返到屋企樓下囝囝會自己搭電梯返屋企,但我媽咪會睇閉路電視睇住我囝,但我媽告訴我有一個同是小一的同學時時欺負我囝,有日我媽終於忍唔住在電梯開門時罵個同學,之後我再問我囝有否再欺負囝時,他話有,大家話我點做?應否告訴班主任?
作者: Sandra_100 時間: 07-11-17 21:04
Try to ask you son tell that student don't do that again. If he still do it, tell the teacher. Or you can ask you mom to take your son from school bus stop.
作者: venus.c 時間: 07-11-17 21:29
其實一開學時我媽到車站接囝,但因湊住初生bb,唔係太方便,所以而家由囝自己返屋企,我囝也同同學講過和唔理佢,但都無用,其實個同學有個婆婆接佢放學,但我覺得個同學都唔聽阿婆話,其實我都想放半日假睇吓個死靚仔點樣,真想拉佢出嚟打
作者: Cipo 時間: 07-11-19 16:26
原文章由 venus.c 於 07-11-17 17:45 硐表 
我囝囝剛小一,放學校車返到屋企樓下囝囝會自己搭電梯返屋企,但我媽咪會睇閉路電視睇住我囝,但我媽告訴我有一個同是小一的同學時時欺負我囝,有日我媽終於忍唔住在電梯開門時罵個同學,之後我再問我囝有否再欺負囝時,他話有,大 ...
What he done to yr boy - Hit him or play in a very rude way ?? Hv to figure out the best way to deal with this problem.
作者: daphnemama 時間: 07-11-20 11:52
你試下叫個仔在管理處停一停不要跟那個小朋友同電梯, 現在電視同樣看到大廈大堂, 你媽媽應該見到, 另外要查一查他們是否在校車時一同坐, 如是試同保母講分開坐(我仔女是要坐死同一位置不能自己調位的), 都不能的話, 就如你所講放一日假用電話拍低他蝦你小朋友之事實給老師看了, 請老師幫忙協助, 當然說明只是想個小朋友不要再蝦你個仔而不是想個小朋友記缺點啦!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |