教育王國
標題: 油塘小學家長站 - part 38 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:26 標題: 油塘小學家長站 - part 38
星期六 who is No. 1

作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 11:29
me

作者: katiekma 時間: 07-11-17 11:31
我温左書, 笑C我
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:32
又係你
你班C嘢要我温15頁書呀, 可以俾D tips , 第幾頁開始有得笑呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:29 硐表 
me
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 11:32

作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 11:34
今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊
作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 11:35
好像係95左右
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:32 硐表 
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 11:35
你睇時間啦3點至6點既時間由第13頁開始
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:32 硐表 
又係你
你班C嘢要我温15頁書呀, 可以俾D tips , 第幾頁開始有得笑呀
作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 11:35
咁你真係要忍下口啦...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:34 硐表 
今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 11:37
係咪好正呢
原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:31 硐表 
我温左書, 笑C我
作者: katiekma 時間: 07-11-17 11:37
你打得咁密, 因住你老友又來揾你
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:34 硐表 
今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊
作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 11:37
我返到屋企講返比我老公聽..我老公話你d班師奶咁咸濕架。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:35 硐表 
你睇時間啦3點至6點既時間由第13頁開始
作者: katiekma 時間: 07-11-17 11:39
真系好 SALT WET
,我睇到 YAN 02 果段直頭笑到傻左。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:37 硐表 
係咪好正呢
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 11:39
原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:37 硐表 
你打得咁密, 因住你老友又來揾你
我位"飛"姓朋友已經黎左探我啦.....

作者: yan02 時間: 07-11-17 11:40
笑死MINNIE ,我不知排第幾個呢 ?
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:42
頂唔住, 眼水係咁出來, 好彩今日係星期六

作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 11:44
尋日我一路出post一路笑啦
原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:39 硐表 
真系好 SALT WET
,我睇到 YAN 02 果段直頭笑到傻左。
作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 11:47
minnie
係唔係笑到飽晒午餐都可以慳返呀
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:42 硐表 
頂唔住, 眼水係咁出來, 好彩今日係星期六
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 11:50
岩岩先上到
, 睇梗志雲飯局, 苗僑偉個part
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:53
我昨日都同becky講, 我哋要唔要搬版呀, 俾人投訴都似

作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 11:54
唔怕啦,開左新part,尋日都講曬了,呢輪應該都唔會講住
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:53 硐表 
我昨日都同becky講, 我哋要唔要搬版呀, 俾人投訴都似
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:55
各位姐妹我有D 唔明 : 點解會講起 x味的呢
我睇唔到
作者: 雪文 時間: 07-11-17 11:56
唔講住 ?? 我好多問題想問wor

作者: hoganmama 時間: 07-11-17 11:57
岩岩睇到翁美玲個part, 忍唔住
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 11:50 硐表 
岩岩先上到
, 睇梗志雲飯局, 苗僑偉個part
作者: yan02 時間: 07-11-17 11:58
大家有空睇睇
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:02
cy囉,佢話有生果味,我就話我唔鍾意有生果味因為覺得好怪,我鍾意x味叫佢地估下,cy就估到啦係原味咁囉
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:55 硐表 
各位姐妹我有D 唔明 : 點解會講起 x味的呢
我睇唔到
作者: 雪文 時間: 07-11-17 12:02
我睇咗啦, 不過感受無你咁深
原文章由 yan02 於 07-11-17 11:58 硐表 
大家有空睇睇
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:03
係wor講開又講,今日到你報告下尋晚d野wor
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:56 硐表 
唔講住 ?? 我好多問題想問wor
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:05
想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:06
no呀,我唔知係咩來的
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:05 硐表 
想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:06
咩黎gar

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:05 硐表 
想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:07
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:06 硐表 
no呀,我唔知係咩來的
係兒童網站黎架!
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:10
hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 又係灰色

作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:10
邊度買?原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:10 硐表 
hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 又係灰色
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:12
今日好d嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:10 硐表 
hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 又係灰色
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:14
尋日去左jordan 食泰國野
叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330
openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:14
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:10 硐表 
邊度買?
匯景~~~尋日唔平衡, 所以又......
仲買多一條墨綠色頸巾 (唔係冷, 唔知點講係乜野質地?!
)
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:15
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:12 硐表 
今日好d嗎
喉嚨就好返dd啦, 多得phonbe推介
. 係仲有咳囉!!!
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:16
算啦,志在過程咪算囉
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:14 硐表 
尋日去左jordan 食泰國野
叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330
openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人 ...
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:17
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:14 硐表 
尋日去左jordan 食泰國野
叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330
openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人 ...
炸蝦餅~~~我好鐘意食, 啟田間小南灣的炸蝦餅好正, 但30幾元得幾件, 幾貴囉!!!!!
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:17
今日飲多杯啦,當健康飲品囉
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:15 硐表 
喉嚨就好返dd啦, 多得phonbe推介
. 係仲有咳囉!!!
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:18
唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:14 硐表 
匯景~~~尋日唔平衡, 所以又......
仲買多一條墨綠色頸巾 (唔係冷, 唔知點講係乜野質地?!
)
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:18
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表 
算啦,志在過程咪算囉
hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:19
小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:17 硐表 
炸蝦餅~~~我好鐘意食, 啟田間小南灣的炸蝦餅好正, 但30幾元得幾件, 幾貴囉!!!!!
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:20
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:18 硐表 
唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食
我尋晚都想去超市架, 返到屋企樓下9點幾, 間cheap cheap華潤已經close左!
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:20
無帶ar
但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:18 硐表 
hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:22
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:19 硐表 
小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食
佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃
.
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:22
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表 
算啦,志在過程咪算囉
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:23
係ar, 平平地都幾好原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:22 硐表 
佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃
.
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:23
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:20 硐表 
無帶ar
但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor
你地特登留低佢呀????
尋日你老公有乜野表示呀?????

作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:24
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表 
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....
又要我地估??!?!?!?

作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:24
我收工去湊囡啦,各位886

作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:25
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水
人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎
表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:23 硐表 
你地特登留低佢呀????
尋日你老公有乜野表示呀?????
[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-17 12:26 編輯 ]
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:25
88




原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:24 硐表 
我收工去湊囡啦,各位886
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:25
不過咩姐
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表 
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:27
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表 
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水
表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar
仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-17 12:27
笑死我啦,不過都算sweet sweet啦,關係起碼比之前好左ma
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表 
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水
人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎
表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar ...
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:27
唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:27 硐表 
仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~
作者: 雪文 時間: 07-11-17 12:29
各位, 我開始報告我深圳之行啦 :
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:30
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:27 硐表 
唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $
諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:33
拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條
以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:30 硐表 
諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:34
原文章由 雪文 於 07-11-17 12:29 硐表 
各位, 我開始報告我深圳之行啦 :
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553
雪文:你咁夠pop一個人係深圳四周去?!?!?!?!?
作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 12:34
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:35
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表 
以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過 ...
係呀, 比$$我, 自己鐘意買乜就買乜仲好!
作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:37
原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表 
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
lee個我都有睇過下!!!

作者: come爸嘩 時間: 07-11-17 12:42
各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....

作者: phoebecyl 時間: 07-11-17 12:42
我由拍拖到結婚都同我老公講明唔好送花比我。
唯1有2次收到係結婚那天買的花球及我生仔時第2日我生日我老公叫左班朋友而他就係之前叫人送左花來之後他同d朋友就拿左蛋糕去醫院幫我慶祝生日。諗起幾開心
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表 
拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條
以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過 ...
[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-17 12:44 編輯 ]
作者: hoganmama 時間: 07-11-17 12:45

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表 
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
作者: 雪文 時間: 07-11-17 12:52
我都閃啦.
comecome, 希望你早D好返啦.
下周五, hin_bb話唔joint我哋呀. 仲有無人同我哋一齊去深圳食小肥羊 ??
報名 :
雪雪
come
funfun
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:42 硐表 
各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....
作者: yan02 時間: 07-11-17 12:56
話說對面屋師奶成日幫我湊仔,甘他個仔今個月生日,我想買個CAKE
比他,點知他死都不肯同我講邊 日,你地知不知我女爆左句咩
"媽咪,甘我生日個天,你生我.甘你麻好痛囉"我地當堂O 晒咀,后來我即刻講,係呀,所以你大個生日時,記得買入禮物比我,同我講聲媽咪辛苦晒,多謝你呀 !
現在的小朋友真係成熟,就來不識教啦.
我仔一個月出左3只牙,夸不夸呀,仲有一只可能過幾天又出來
我自己都突晒眼,快得甘雜譜
作者: cyclmama 時間: 07-11-17 12:58
hi,啱啱起身,未溫書
作者: cyclmama 時間: 07-11-17 13:12
當一個人好愛另1半,真係會忍,唉.................:cry:
原文章由 yan02 於 07-11-17 11:58 硐表 
大家有空睇睇
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1
作者: cyclmama 時間: 07-11-17 13:16
come,保重呀.
我未結婚都收過2札花,結婚後都係$實際d
作者: cyclmama 時間: 07-11-17 13:19
原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表 
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
作者: 雪文 時間: 07-11-17 18:03
me too
原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表 
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
作者: come爸嘩 時間: 07-11-18 18:07
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元
我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.
作者: 雪文 時間: 07-11-18 19:45
我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好
呀.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表 
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元
我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 09:18
morning all!!!
咁早去西貢, 有咩玩
原文章由 雪文 於 07-11-18 19:45 硐表 
我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好
呀.
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 09:19
我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表 
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元
我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.
作者: phoebecyl 時間: 07-11-19 09:20
早呀...
我好耐冇造過色啦..我都好想去做負銀紙(負璃子)。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表 
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元
我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.
[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-19 09:21 編輯 ]
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-19 09:27
morning all
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 09:45
早晨呀!
多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快
我今日都超
,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我
,e+ 攰到pk.
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 09:55
你c6咁好, 咁鍾意執屋原文章由 cyclmama 於 07-11-19 09:45 硐表 
早晨呀!
多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快
我今日都超
,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我
,e+ 攰到pk.
...
作者: come爸嘩 時間: 07-11-19 09:57
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:19 硐表 
我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到
morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!
作者: 雪文 時間: 07-11-19 09:59
早晨, 我今早去返 37 part
仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前. 睇一輪先發現係自己搞錯咗
咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:18 硐表 
morning all!!!
咁早去西貢, 有咩玩
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 09:59
我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 09:57 硐表 
morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!
作者: come爸嘩 時間: 07-11-19 10:02
原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表 
早晨, 我今早去返 37 part
仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前. 睇一輪先發現係自己搞錯咗
咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心
...
你同yan02都係一拖二呀?????
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 10:04
我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:55 硐表 
你c6咁好, 咁鍾意執屋
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 10:04
我好懶, 好小同亞仔去郊外地方原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表 
你同yan02都係一拖二呀?????
作者: 雪文 時間: 07-11-19 10:05
me
佢仲有個朋友跟埋去.
我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表 
你同yan02都係一拖二呀?????
作者: hoganmama 時間: 07-11-19 10:05
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la原文章由 cyclmama 於 07-11-19 10:04 硐表 
我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
...
作者: come爸嘩 時間: 07-11-19 10:05
星期六我媽同亞女去左圓方行街.....佢地話超多人呀!
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 10:08
我對寶貝都好like咁玩,but要我一拖二,我實散哂.
原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表 
早晨, 我今早去返 37 part
仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前. 睇一輪先發現係自己搞錯咗
咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心
...
作者: funbabyhk 時間: 07-11-19 10:08
文文,
會唔會下午有些同學仔去了九東運動會?
(我仔仔攞到 '亞軍' 回來, 有個獎牌仔, 佢好開心
)
原文章由 雪文 於 07-11-19 10:05 硐表 
我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 10:10
佢short short地ga,有時就話唔好整亂間屋,有時就亂咁嚟,佢經常食完嘢d垃圾留番俾我執ga,一時一樣.
:tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表 
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-19 10:11
星期六
收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮物等等,我見亞囡用咪一路講都感覺到佢有d緊張
佢之前是沒有採排過的只係臨場執生only, 而我就只在遠處睇住佢only,到5點我地就番到屋企,之後先開始做功課,到10點幾先完成曬
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-19 10:13
即係你成日諗野諗得多
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:59 硐表 
我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 10:13
汶汶好醒wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:11 硐表 
星期六
收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮 ...
作者: cyclmama 時間: 07-11-19 10:14
諗muk先
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:13 硐表 
即係你成日諗野諗得多
作者: iloveyoub4 時間: 07-11-19 10:15
same same
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表 
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |