教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 38 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:26     標題: 油塘小學家長站 - part 38

星期六  who is No. 1
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 11:29

me 
作者: katiekma    時間: 07-11-17 11:31

我温左書, 笑C我
作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:32

又係你

你班C嘢要我温15頁書呀, 可以俾D tips , 第幾頁開始有得笑呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:29 硐表
me 

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 11:32


作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 11:34

今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊
作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 11:35

好像係95左右

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:32 硐表

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 11:35

你睇時間啦3點至6點既時間由第13頁開始


原文章由 雪文 於 07-11-17 11:32 硐表
又係你

你班C嘢要我温15頁書呀, 可以俾D tips , 第幾頁開始有得笑呀

作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 11:35

咁你真係要忍下口啦...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:34 硐表
今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 11:37

係咪好正呢

原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:31 硐表
我温左書, 笑C我

作者: katiekma    時間: 07-11-17 11:37

你打得咁密, 因住你老友又來揾你

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 11:34 硐表
今晚約左幾個朋友打邊爐~~不過我仲咳緊

作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 11:37

我返到屋企講返比我老公聽..我老公話你d班師奶咁咸濕架。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:35 硐表
你睇時間啦3點至6點既時間由第13頁開始

作者: katiekma    時間: 07-11-17 11:39

真系好 SALT WET ,我睇到 YAN 02 果段直頭笑到傻左。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 11:37 硐表
係咪好正呢

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 11:39

原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:37 硐表
你打得咁密, 因住你老友又來揾你

我位"飛"姓朋友已經黎左探我啦.....
作者: yan02    時間: 07-11-17 11:40

笑死MINNIE ,我不知排第幾個呢 ?
作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:42

頂唔住, 眼水係咁出來, 好彩今日係星期六
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 11:44

尋日我一路出post一路笑啦


原文章由 katiekma 於 07-11-17 11:39 硐表
真系好 SALT WET ,我睇到 YAN 02 果段直頭笑到傻左。

作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 11:47

minnie
係唔係笑到飽晒午餐都可以慳返呀
原文章由 雪文 於 07-11-17 11:42 硐表
頂唔住, 眼水係咁出來, 好彩今日係星期六

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 11:50

岩岩先上到 , 睇梗志雲飯局, 苗僑偉個part
作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:53

我昨日都同becky講, 我哋要唔要搬版呀, 俾人投訴都似
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 11:54

唔怕啦,開左新part,尋日都講曬了,呢輪應該都唔會講住

原文章由 雪文 於 07-11-17 11:53 硐表
我昨日都同becky講, 我哋要唔要搬版呀, 俾人投訴都似

作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:55

各位姐妹我有D 唔明 : 點解會講起 x味的呢  
我睇唔到
作者: 雪文    時間: 07-11-17 11:56

唔講住 ??  我好多問題想問wor
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 11:57

岩岩睇到翁美玲個part, 忍唔住
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 11:50 硐表
岩岩先上到 , 睇梗志雲飯局, 苗僑偉個part

作者: yan02    時間: 07-11-17 11:58

大家有空睇睇

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:02

cy囉,佢話有生果味,我就話我唔鍾意有生果味因為覺得好怪,我鍾意x味叫佢地估下,cy就估到啦係原味咁囉




原文章由 雪文 於 07-11-17 11:55 硐表
各位姐妹我有D 唔明 : 點解會講起 x味的呢  
我睇唔到

作者: 雪文    時間: 07-11-17 12:02

我睇咗啦, 不過感受無你咁深

原文章由 yan02 於 07-11-17 11:58 硐表
大家有空睇睇

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:03

係wor講開又講,今日到你報告下尋晚d野wor

原文章由 雪文 於 07-11-17 11:56 硐表
唔講住 ??  我好多問題想問wor

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:05

想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:06

no呀,我唔知係咩來的


原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:05 硐表
想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:06

咩黎gar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:05 硐表
想問下你地有無人係"小蕃薯"會員呀?????????

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:07

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:06 硐表
no呀,我唔知係咩來的

係兒童網站黎架!
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:10

hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 係灰色
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:10

邊度買?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:10 硐表
hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 又係灰色

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:12

今日好d嗎

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:10 硐表
hoganma: 尋日我買左件長身粗冷衫, 背心黎, 裡面親件長袖tee, 又係灰色

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:14

尋日去左jordan 食泰國野

叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330

openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:14

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:10 硐表
邊度買?

匯景~~~尋日唔平衡, 所以又......
仲買多一條墨綠色頸巾 (唔係冷, 唔知點講係乜野質地?! )
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:15

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:12 硐表
今日好d嗎

喉嚨就好返dd啦, 多得phonbe推介 . 係仲有咳囉!!!
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:16

算啦,志在過程咪算囉


原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:14 硐表
尋日去左jordan 食泰國野

叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330

openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人 ...

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:17

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:14 硐表
尋日去左jordan 食泰國野

叫左冬陰公, 柚子沙律, 雞翼, 炸蝦餅, 咖哩雞, 薄餅, total :330

openrice.com d人又話好好食, 都係不外如是啫, apm個間好食d, 同埋個度好嘈, 可能太多人 ...

炸蝦餅~~~我好鐘意食, 啟田間小南灣的炸蝦餅好正, 但30幾元得幾件, 幾貴囉!!!!!
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:17

今日飲多杯啦,當健康飲品囉

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:15 硐表

喉嚨就好返dd啦, 多得phonbe推介 . 係仲有咳囉!!!

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:18

唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:14 硐表

匯景~~~尋日唔平衡, 所以又......
仲買多一條墨綠色頸巾 (唔係冷, 唔知點講係乜野質地?! )

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:18

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表
算啦,志在過程咪算囉

hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:19

小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:17 硐表

炸蝦餅~~~我好鐘意食, 啟田間小南灣的炸蝦餅好正, 但30幾元得幾件, 幾貴囉!!!!!

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:20

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:18 硐表
唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食  

我尋晚都想去超市架, 返到屋企樓下9點幾, 間cheap cheap華潤已經close左!
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:20

無帶ar

但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:18 硐表

hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:22

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:19 硐表
小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食

佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃 .
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:22

我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表
算啦,志在過程咪算囉

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:23

係ar, 平平地都幾好
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:22 硐表

佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃 .

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:23

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:20 硐表
無帶ar

但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor  

你地特登留低佢呀???? 尋日你老公有乜野表示呀?????
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:24

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....

又要我地估??!?!?!?
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:24

我收工去湊囡啦,各位886
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:25

我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水   人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:23 硐表

你地特登留低佢呀???? 尋日你老公有乜野表示呀?????

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-17 12:26 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:25

88
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:24 硐表
我收工去湊囡啦,各位886

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:25

不過咩姐

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:27

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar

仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-17 12:27

笑死我啦,不過都算sweet sweet啦,關係起碼比之前好左ma


原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水   人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar ...

作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:27

唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:27 硐表

仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~

作者: 雪文    時間: 07-11-17 12:29

各位, 我開始報告我深圳之行啦 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:30

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:27 硐表
唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $

諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:33

拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條

以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:30 硐表

諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D

作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:34

原文章由 雪文 於 07-11-17 12:29 硐表
各位, 我開始報告我深圳之行啦 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553

雪文:你咁夠pop一個人係深圳四周去?!?!?!?!?
作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 12:34

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:35

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表
以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過  ...

係呀, 比$$我, 自己鐘意買乜就買乜仲好!
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:37

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

lee個我都有睇過下!!!
作者: come爸嘩    時間: 07-11-17 12:42

各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....
作者: phoebecyl    時間: 07-11-17 12:42

我由拍拖到結婚都同我老公講明唔好送花比我。
唯1有2次收到係結婚那天買的花球及我生仔時第2日我生日我老公叫左班朋友而他就係之前叫人送左花來之後他同d朋友就拿左蛋糕去醫院幫我慶祝生日。諗起幾開心
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表
拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條

以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過  ...

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-17 12:44 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 07-11-17 12:45

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

作者: 雪文    時間: 07-11-17 12:52

我都閃啦.

comecome, 希望你早D好返啦.

下周五, hin_bb話唔joint我哋呀. 仲有無人同我哋一齊去深圳食小肥羊 ??

報名 :

雪雪
come
funfun



原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:42 硐表
各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....

作者: yan02    時間: 07-11-17 12:56

話說對面屋師奶成日幫我湊仔,甘他個仔今個月生日,我想買個CAKE 比他,點知他死都不肯同我講邊 日,你地知不知我女爆左句咩
"媽咪,甘我生日個天,你生我.甘你麻好痛囉"我地當堂O 晒咀,后來我即刻講,係呀,所以你大個生日時,記得買入禮物比我,同我講聲媽咪辛苦晒,多謝你呀 !
現在的小朋友真係成熟,就來不識教啦.
我仔一個月出左3只牙,夸不夸呀,仲有一只可能過幾天又出來
我自己都突晒眼,快得甘雜譜
作者: cyclmama    時間: 07-11-17 12:58

hi,啱啱起身,未溫書
作者: cyclmama    時間: 07-11-17 13:12

當一個人好愛另1半,真係會忍,唉.................:cry:
原文章由 yan02 於 07-11-17 11:58 硐表
大家有空睇睇

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1

作者: cyclmama    時間: 07-11-17 13:16

come,保重呀.

我未結婚都收過2札花,結婚後都係$實際d
作者: cyclmama    時間: 07-11-17 13:19


原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

作者: 雪文    時間: 07-11-17 18:03

me too

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

作者: come爸嘩    時間: 07-11-18 18:07

我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.
作者: 雪文    時間: 07-11-18 19:45

我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好 呀.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

作者: hoganmama    時間: 07-11-19 09:18

morning all!!!

咁早去西貢, 有咩玩
原文章由 雪文 於 07-11-18 19:45 硐表
我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好 呀.

作者: hoganmama    時間: 07-11-19 09:19

我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到
原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

作者: phoebecyl    時間: 07-11-19 09:20

早呀...
我好耐冇造過色啦..我都好想去做負銀紙(負璃子)。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-19 09:21 編輯 ]
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-19 09:27

morning all
作者: cyclmama    時間: 07-11-19 09:45

早晨呀!

多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快

我今日都超 ,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我,e+ 攰到pk.
作者: hoganmama    時間: 07-11-19 09:55

你c6咁好, 咁鍾意執屋
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 09:45 硐表
早晨呀!

多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快

我今日都超 ,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我,e+ 攰到pk. ...

作者: come爸嘩    時間: 07-11-19 09:57

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:19 硐表
我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到

morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!
作者: 雪文    時間: 07-11-19 09:59

早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:18 硐表
morning all!!!

咁早去西貢, 有咩玩  

作者: hoganmama    時間: 07-11-19 09:59

我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 09:57 硐表

morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!

作者: come爸嘩    時間: 07-11-19 10:02

原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表
早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

...

你同yan02都係一拖二呀?????
作者: cyclmama    時間: 07-11-19 10:04

我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:55 硐表
你c6咁好, 咁鍾意執屋

作者: hoganmama    時間: 07-11-19 10:04

我好懶, 好小同亞仔去郊外地方
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表

你同yan02都係一拖二呀?????

作者: 雪文    時間: 07-11-19 10:05

me
佢仲有個朋友跟埋去.

我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表

你同yan02都係一拖二呀?????

作者: hoganmama    時間: 07-11-19 10:05

都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 10:04 硐表
我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
...

作者: come爸嘩    時間: 07-11-19 10:05

星期六我媽同亞女去左圓方行街.....佢地話超多人呀!
作者: cyclmama    時間: 07-11-19 10:08

我對寶貝都好like咁玩,but要我一拖二,我實散哂.
原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表
早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

...

作者: funbabyhk    時間: 07-11-19 10:08

文文,
會唔會下午有些同學仔去了九東運動會?
(我仔仔攞到 '亞軍' 回來, 有個獎牌仔, 佢好開心 )
原文章由 雪文 於 07-11-19 10:05 硐表


我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.

作者: cyclmama    時間: 07-11-19 10:10

佢short short地ga,有時就話唔好整亂間屋,有時就亂咁嚟,佢經常食完嘢d垃圾留番俾我執ga,一時一樣. :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-19 10:11

星期六

收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮物等等,我見亞囡用咪一路講都感覺到佢有d緊張佢之前是沒有採排過的只係臨場執生only, 而我就只在遠處睇住佢only,到5點我地就番到屋企,之後先開始做功課,到10點幾先完成曬
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-19 10:13

即係你成日諗野諗得多

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:59 硐表
我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮   

作者: cyclmama    時間: 07-11-19 10:13

汶汶好醒wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:11 硐表
星期六

收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮 ...

作者: cyclmama    時間: 07-11-19 10:14

諗muk先    
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:13 硐表
即係你成日諗野諗得多

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-19 10:15

same same

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5