教育王國
標題: 何謂同一校址之中學部 ? [打印本頁]
作者: nataliewing 時間: 07-11-16 23:51 標題: 何謂同一校址之中學部 ?
自行收生時 ,如果兄姊係同一校址之中學部就讀 ,就有20分 .
但點先係同一校址之中學部 ?
呢o的應該係 la !!!
嘉諾撒聖瑪利學校:九龍柯士甸道162號
嘉諾撒聖瑪利書院:九龍柯士甸道162號
協恩中學附屬小學:九龍土瓜灣農圃道1號
協恩中學 : 九龍九龍城農圃道1號
嘉諾撒聖方濟各學校:香港灣仔堅尼地道9-13號
嘉諾撒聖方濟各書院 :香港灣仔堅尼地道9-13號
咁呢o的呢 ?
聖保祿天主教小學:香港跑馬地黃泥涌道81A號
聖保祿中學 :香港跑馬地雲地利道18號A
瑪利諾修院學校(小學部) :九龍窩打老道130號
瑪利諾修院學校(中學部) :九龍九龍塘何東道5號
德望小學 :九龍扎山道三八三號
德望中學 : 九龍清水灣道303號
咁樣算唔算呢 ??
(我知德望係直資 ,不過我想知咁樣算唔算係同一校址)
作者: 鳳梨 時間: 07-11-17 11:09
St. Mary 係同中學同一校址
Maryknoll 就唔係
作者: nataliewing 時間: 07-11-18 15:34
(幫人問)
咁即係如果考呢兩間小學 ,都唔會有姊姊係同一中學部讀書o既20分 ????? 因為佢地唔係同一校址 ?
聖保祿天主教小學:香港跑馬地黃泥涌道81A號
聖保祿中學 :香港跑馬地雲地利道18號A
瑪利諾修院學校(小學部) :九龍窩打老道130號
瑪利諾修院學校(中學部) :九龍九龍塘何東道5號
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |