教育王國

標題: 私校&直資學校係唔係返到6月30日 ? [打印本頁]

作者: nataliewing    時間: 07-11-16 12:58     標題: 私校&直資學校係唔係返到6月30日 ?

我聽講有o的私校 / 直資學校 只係返到6月30日 . 因為7月1日之後要收學費 ,佢地又唔會收半個月 , 係唔係真架 ?

咁o的細路咪放成2個月假 ?
作者: connie3803    時間: 07-11-16 14:49

阿女2006年係,
但今年應該要返到7月中,
我諗今年要交7月學費
作者: shirley73a    時間: 07-11-16 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jessicaching    時間: 07-11-16 15:38

應該都會返到7月初, 但7月份係唔洗交學費
作者: bebe1217    時間: 07-11-16 19:12

返到7月1x號, 但係7月吾洗交學費架.....




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5