教育王國
標題: 私校&直資學校係唔係返到6月30日 ? [打印本頁]
作者: nataliewing 時間: 07-11-16 12:58 標題: 私校&直資學校係唔係返到6月30日 ?
我聽講有o的私校 / 直資學校 只係返到6月30日 . 因為7月1日之後要收學費 ,佢地又唔會收半個月 , 係唔係真架 ?
咁o的細路咪放成2個月假 ?
作者: connie3803 時間: 07-11-16 14:49
阿女2006年係,
但今年應該要返到7月中,
我諗今年要交7月學費
作者: shirley73a 時間: 07-11-16 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jessicaching 時間: 07-11-16 15:38
應該都會返到7月初, 但7月份係唔洗交學費
作者: bebe1217 時間: 07-11-16 19:12
返到7月1x號, 但係7月吾洗交學費架.....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |