教育王國
標題: 現在d老人家很黑人憎,十分寵自己孫兒 [打印本頁]
作者: 00adafan 時間: 07-11-15 14:42 標題: 現在d老人家很黑人憎,十分寵自己孫兒
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littleyan 時間: 07-11-15 15:07
"冇家教"三個字可大可小,小則好似你比人罵,大則就比人打.如果個小朋友真的沒有父母就點中別人穴道,一定唔會有人幫你.
我會選擇說:有冇攪錯
,然後向他投以憤怒的目光.
作者: stjoboldboy 時間: 07-11-15 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaja 時間: 07-11-15 16:23
無計呢D唔單只係老人家既責任....而係父母既責任
作者: 2002pony 時間: 07-11-15 17:04
老人家教小朋友的方法係同我們這個時代好唔同的.......
作者: 貴花田711 時間: 07-11-15 19:17
我遇過以下情況:
我在一間小學工作(不是老師),一天有個學生要返回課室取物件,亞公與我閒聊,他說個孫每星期都唔見野,有什麼方法? 以為佢想問意見, 我就話小朋友要慢慢教佢要自己負責任, 怎知他竟然話:咁細個細路點樣負責任?又唔係十八22, 學校無方法,無制度制止嘅咩?
我唯有即刻收聲

作者: w_y 時間: 07-11-15 21:46
寵自己孫兒?! 害 c 佢就真.
作者: fishmum 時間: 07-11-16 08:18
其實個個老人家都錫D孫, 但錫唔代表唔洗教
作者: Siuchoi 時間: 07-11-16 08:46
好老實講, 比我都會話佢"冇家教"! 係冇家教就係冇家教, 鬧佢又點呀! 我鬧佢米仁慈囉! 比着人地, 打佢呀!
作者: Share 時間: 07-11-16 08:54
My friend who is a teacher for many years, mentioned that kids, raised by their grands, are more troublesome than kids raised by parents.
In the future, these kids will suffered for it.
作者: ttamy123 時間: 07-11-16 09:57
搶 祖 母 錢 忤 逆 孫 囚 15 月
【 本 報 訊 】 一 名 游 手 好 閒 男 子 今 年 農 曆 新 年 前 夕 , 以 「 冇 錢 過 年 」 為 藉 口 , 向 一 直 寵 愛 他 的 祖 母 索 錢 不 遂 後 , 奪 門 入 屋 , 拿 刀 恐 嚇 要 將 阻 攔 他 的 姑 姐 斬 死 , 並 搶 去 祖 母 的 銀 包 逃 走 , 但 忤 逆 孫 不 肯 認 罪 , 還 誣 衊 祖 父 及 姑 姐 陷 害 他 , 早 前 他 在 區 域 法 院 被 裁 定 偷 竊 及 刑 事 恐 嚇 兩 罪 成 立 , 昨 被 判 入 獄 15 個 月 。
被 囚 期 間 祖 母 離 世辯 方 大 律 師 求 情 指 , 祖 父 及 姑 姐 均 寫 信 替 他 求 情 , 指 他 本 性 不 壞 , 只 因 從 小 被 祖 母 寵 壞 , 才 會 犯 事 , 他 在 求 情 信 中 亦 說 , 自 知 辜 負 了 七 旬 祖 父 母 的 錯 愛 , 一 時 衝 動 , 失 去 理 智 犯 事 , 被 囚 期 間 , 祖 母 離 世 令 他 非 常 悔 疚 , 他 會 痛 改 前 非 , 希 望 與 家 人 修 好 。
取 刀 恐 嚇 斬 姑 姐暫 委 法 官 林 偉 權 判 案 時 指 , 被 告 雖 在 審 訊 中
枉 祖 父 及 姑 姐 , 但 他 倆 仍 努 力 替 他 求 情 , 對 他 的 關 愛 及 不 離 不 棄 , 令 人 感 動 , 惟 被 告 財 迷 心 竅 , 失 去 理 性 追 斬 姑 姐 , 必 須 判 監 。
法 官 特 別 要 求 辯 方 大 律 師 將 全 部 求 情 信 影 印 給 被 告 , 讓 他 閱 讀 , 時 作 警 惕 。 法 官 語 重 心 長 說 「 把 口 求 情 好 易 , 行 動 就 要 一 點 努 力 」 , 希 望 他 能 努 力 重 新 做 人 。
29 歲 被 告 林 偉 贊 被 控 於 今 年 2 月 4 日 , 在 祖 父 母 的 彩 虹
單 位 內 , 搶 劫 祖 母 540 元 及 恐 嚇 姑 姐 林 若 娟 。
案 情 指 , 被 告 於 案 發 日 不 斷 致 電 祖 母 說 「 冇 錢 過 年 」 , 向 她 索 錢 遭 拒 , 他 遂 趁 祖 父 開 門 倒 垃 圾 時 , 奪 門 入 屋 , 又 因 懷 疑 姑 姐 從 中 作 梗 , 令 祖 母 不 肯 付 款 , 直 奔 廚 房 拿 刀 出 來 追 斬 姑 姐 , 祖 母 為 息 事 寧 人 , 拿 出 銀 包 , 被 告 一 手 奪 去 。
作者: kerobobo 時間: 07-11-16 09:58
我奶奶又係中到我個仔飛起,當正大少爺咁服侍,佢有錯又爭住佢,我同人講,佢地話如果唔錫佢咪仲幣,唯有自己教多d,d老人家錫孫係好正常,出發點係好,不過佢地真係連自己都唔識教,又點教人呢.
作者: BB2WONG 時間: 07-11-16 12:14
不論麻麻或婆婆都會寵,不過看一下寵幸既程度!所以咁辛苦我都自己湊番2個仔,由佢地2歲開始我比佢地番全日既幼稚園,自己接送仲番屋企煮飯,佢地放假我就請飯在屋企看管,或者帶去相熟既補習社,完無不靠老人家幫忙,因為我怕就算佢地黎我屋企煮飯做下家務,都會影響到我教仔既方法,最怕我一路教仔d老人家一路幫住晒!放假一齊玩就無妨!
作者: littleyan 時間: 07-11-16 12:19
可能我跟大家脫節,我對所有老人家,老爺奶奶,父親母親,姑奶呀嫂等長輩都是以放縱的態度把他們寵壞.而對小孩就較為嚴厲.
因為他們是弄孫為樂,不用幫你教仔.況且唔識教自己,又點會教到一個好仔比你嫁呀!!
自己都果頭近囉,最緊要同d孫相處愉快,得鬼閒幫你教仔咩.
有時見到自己的仔同阿婆又擁抱又kiss,真是好happy! 簷前滴水

作者: daphnemama 時間: 07-11-16 12:27
我昨晚才給我奶奶話我惡毒+黑心, 好有個仔罰企, 問你死未, 我一於聽 5到當巨死過(這樣才符合她對我評語的), 好彩我個仔無我明令不甘動. 照企, 激到我奶奶死. 為什麼罰我仔企? 我個仔想靜靜雞帶部nds回校, 同時跟我說"5知" nds在那裡.
作者: happypiano 時間: 07-11-16 12:41
真係好煩的, 你就勞心勞力咁教, 佢地就唉............
個細路係個亞爺定亞亞麻面前咁樣, 唔等於佢係佢老豆老母面前都會咁樣話人 "肥婆"的. 有一些情況係, 佢明知老人家mug都唔話, 唔鬧佢地嘛, 咪鐘意做mug就做mug攞, 都唔會俾人鬧架啦. 可能人地父母都頭痛緊, 點樣可以 "疏遠" d 老人家tim.
個細路有錯, 但係個老既更加不知所謂攞!!!!!!
原文章由 daphnemama 於 07-11-16 12:27 硐表 
我昨晚才給我奶奶話我惡毒+黑心, 好有個仔罰企, 問你死未, 我一於聽 5到當巨死過(這樣才符合她對我評語的), 好彩我個仔無我明令不甘動. 照企, 激到我奶奶死. 為什麼罰我仔企? 我個仔想靜靜雞帶部nds回校, 同時跟我 ...
作者: 返工媽 時間: 07-11-16 13:14
我奶奶無寵個孫,但就好寵自己個仔。常常對我指指點點。
但怎也不及我朋友的奶奶,我朋友的老公不辛給公司栽員(三年無工做)。朋友不想老公難受,自己放工後再做part time,不問老公取家用,讀k3的女兒就交給家姐湊,並在家姐家中住。她知道奶奶每天都來她家探自己個仔,但二人完全沒有做任何家務,也沒有接囡囡返家。後來朋友知道,她奶奶來的目的是叫自己個仔不要做家務,免得他變了煮飯公。
朋友差點給氣死。
作者: daphnemama 時間: 07-11-16 16:47
我好彩個你朋友, 我c6 9年來無收入(但反緊一些多勞多得無底薪之人工), 只有仟零蚊, 甚至 0 收入, 當我在錢銀有問題時正好換工人, 但剛換新工人, 我奶奶勁 5 like 個新工人, 勁節磨我及c6後被迫炒個工人, 最後我 c6 自動做回全部家頭細務, 但一樣照反份無未收入之工, 因為是反早上10:00 - 4:00pm. 我奶奶就週圍同人講, 做死他個仔, 你們都知男人那會甘細心, 粗條大葉, 但買餸煮2餐+教功課, 已非常做死他個仔, 我執1間屋執3間房她看到的都覺我嘆死了. 發脾氣時常自言自語 "我駛食你等你養, 哼", 我心想鬼叫你個仔無本事不肯找份正常工從頭捱起, 如不是他肯主內仍照顧家庭, 離左婚了. 好彩我早出晚歸根本聽不到亦當聽不到.
每次教仔, 她就 9秒9 保我對仔女, 但常常跟她女投訴我對仔女對她不好, 如何頑皮 + 打她(她竟然跟我個仔玩對打, 當然小朋友玩到忙形時就,,,,,, 我只能說抵死), 問你死未?
作者: kerobobo 時間: 07-11-16 17:23
我發覺好多做奶奶都係咁,自己個仔咩都岩,咩都好,如果有唔岩都係因為個老婆者(我阿媽),咩都唔會叫個仔做,一係點新抱,點唔到就自己夾硬做,做到CC下都唔敢叫個仔做(我奶奶).
作者: simonkawah 時間: 07-11-16 17:28
所以我非常贊成好多學校的親子活動,家長會等如家長不出席,也不准外/內祖父/母參與.

作者: Chungmama 時間: 07-11-16 18:26
雖說這個不禮貌........
看是出自什麼人的口:
年青人向我說.......以前真的較難受, 宜家選擇不回應, 你望佢回應佢佢重得戚
細路.......多數只能說他無禮貌:-x
朋友叫......照單全收
老公叫........咩事呀C6
其實自己越介意自己的, 就會越唔鐘意人地講.......我都慣左喇! 再講, 肥又唔係罪
原文章由 00adafan 於 2007/11/15 14:42 硐表 
剛剛上車,有個小孩罵我是肥婆,佢只是叫孫不要這樣說,但沒叫佢向我道歉!
後來佢孫再說,我就輕輕說:冇家教!
下車後,佢就罵我不罵個孫!我心諗,有無搞錯!
...
作者: 2002pony 時間: 07-11-17 13:28
你地有冇聽過有老人家比隻"獲"個孩仔當鼓打??係真人真事.
作者: 00adafan 時間: 07-11-17 23:28 標題: 重有一樣的
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AndyRain 時間: 07-11-19 11:19
所以對於一些自己選擇去寵壞小朋友的, 倒頭來俾佢用水煲打又好, 一"權"打埋去又去, 一巴come落去又好, 打到爆江, 見紅都好.................都係佢自己攞黎的. 你寵佢嘛, 你受番啦, 有因必有果. 寵佢........當個老既兩腳一伸就mug都唔駛理, 但係個細路就俾佢害到仲有幾廿年人唔知點做了!!! 一係就留番1百幾十億遺產俾佢, 起碼佢都可能 "敗"到十年八載, 有飯食, 有瓦 "姐" 頭.
仲有千奇唔好 倒番轉頭話個孫d "唔亦", 點"不孝", 因為呢d野都係"佢地"一路以黎唔教佢, 唔阻止佢引伸出來的變本加厲呀.
睇到呢d新聞, 若個細路係因為被人寵壞而搞到咁, 我反而會覺得個細路可憐攞!!!!!!!!1
作者: daphnemama 時間: 07-11-19 11:44
正如你所講, 老人家 2腳一伸就唔關事了, 但做父母的給人講"無家教", 或事事給人罵"你亞媽點教你", 幾想死, 還有小朋友長大後的品格給他寵壞了就如何適應社會
作者: AndyRain 時間: 07-11-19 12:29
是呀, 出黎做野, 邊個會就你呀??? 所以happypiano話有時可能唔關d父母事, 而係個細路係d 寵佢既老人家面前就無法無天, 鐘意點就點. 那些父母都好慘架, 好無奈, 話個老既, 佢都唔會聽架啦. 分分鐘, 有一日佢突然覺得個細路鬧佢, 佢仲要同佢既父母投訴tim呀. 但係投訴完第2日可能佢又回復正常去寵d 細路呀.
原文章由 daphnemama 於 07-11-19 11:44 硐表 
正如你所講, 老人家 2腳一伸就唔關事了, 但做父母的給人講"無家教", 或事事給人罵"你亞媽點教你", 幾想死, 還有小朋友長大後的品格給他寵壞了就如何適應社會 ...
作者: dickielam 時間: 07-11-19 13:39
但有時教d唔教d, 你仲死;
以前我同我奶奶住嗰陣, 佢鍾意就錫下佢, 唔鍾意就鬧佢 (嗰時先得2,3歲), 佢細個唔理人就同人講佢亞媽寵壞佢, 大佬, 你寵定我寵, 不過無計, 唯有日夜對住個仔講道理, 而家叫做係算有禮貌的小朋友咋.
原文章由 fishmum 於 07-11-16 08:18 硐表 
其實個個老人家都錫D孫, 但錫唔代表唔洗教
作者: littleyan 時間: 07-11-19 13:50
嚟到呢個Topic又要投降
小朋友唔生性又入老人家數,真係一樣米養百樣人.如果自己過仔都教唔掂,走去懶老人家,我只好寫個"服"字.
作者: yckd 時間: 07-11-19 17:21
原文章由 littleyan 於 07-11-19 13:50 硐表 
嚟到呢個Topic又要投降
小朋友唔生性又入老人家數,真係一樣米養百樣人.如果自己過仔都教唔掂,走去懶老人家,我只好寫個"服"字.
路過不吐不快;好同意自已小孩自已教,但時時都比o的老o野(請容我這樣說)吹漲;同外母食飯,教緊個女怎樣選食物、多吃無益(甚至有害、熱氣會喉嚨痛),說話剛剛講完,老o野即刻拮一件落個女碗,你話應怎處理?又唔想在小孩面前開聲「媽」佢,唔出聲以後點教小孩!
女兒從前返學或自已帶,一餐飯快者三個字、最慢不過半個小時吃完;點之前年放學後去外母處半天,下班時接她走,間唔中夜收工女兒在外母處吃晚飯,一個學年過去;發覺女兒平均要最小一個小時才食完餐飯,C未?更吹漲的是之後間中去外母處食飯,佢仲賴醒教訓我們說女兒這樣食飯唔掂(教o左幾年都教唔番好!)。依種人係唔係唔比人「媽」唔安落?
作者: Share 時間: 07-11-20 08:22
我係講那些生了子女,給老人家湊孩子,而比較多老人家確實比較寵小朋友,不分黑白,對錯,
這算是自己的孫錯,也要怪責別人的老人家。
所以有小孩子最好自己湊,再唔係放在學校,
給老人家寵下,玩下,就可以,唔好要他們湊。
作者: AndyRain 時間: 07-11-20 09:18
我諗係因為佢係呢方面無出現問題, 所以佢就唔會明白. 好似我個同事咁, 佢睇報紙係唔相信呢個世界上有人(成個屋企d人)可以好慘, 好不幸的. 梗係啦, 佢從不愁衣食, 抽親獎都實有佢份, 佢點會知人地既感受呢, 佢仲話, 都唔知d 新聞係咪作大的, 邊有人咁呀, 做戲咩!! 針唔吉到肉梗係唔知痛啦.
大家都好清楚唔係全部既老人家都係咁, 只係講緊, 個父母都有教d 細路, 但係............ d細路就俾d老人家寵壞了.
一個屋企, 一般都有4老的, 但點解d細路, 唯獨是單獨對住某一個老人家面前就判若兩人呢, 態度不好, 無禮貌? 點解同一個細路對住其他3個老人家都唔係咁既呢??? 個問題係邊個到呀? 係個細路到??? 我知啦, 一定係個父母到, 因為佢地唔夠老攞, 老就大晒的嘛. 老既就做mug都啱, 唔需要講道理的, 是嗎? 老既去殺人, 打劫都是啱的???
作者: BB2WONG 時間: 07-11-20 09:53
原文章由 2002pony 於 07-11-17 13:28 硐表 
你地有冇聽過有老人家比隻"獲"個孩仔當鼓打??係真人真事.
有呀?我朋友個奶奶在屋企做家務時,會比D KITCHEN既WOK、煲、WOK鏟....比個BB 煮飯仔!
我奶奶以前試過比個啖罐我阿仔玩,我下班回去時見到,馬上鬧阿仔咁DIRTY都玩,我奶奶好淡定話: 當然洗乾淨先比佢玩啦!我即刻問奶奶:我洗乾淨個屎桶用黎煮飯比佢食得唔得?佢即時無反應!不過我都即時收口,始終人地都幫你湊緊仔,唔係理所當然要教好佢,唯有自己辛苦D 慢慢去更正,不過就覺得小朋友會辛苦D,因為要在不同既制度下學習成長,有時都會摸不著頭腦。
而家我好唔會COMPLAIN奶奶,一來我2個仔自己湊番,二來我地都係個幾月先見一次,無鬼都忍下啦!
[ 本文章最後由 BB2WONG 於 07-11-20 09:57 編輯 ]
作者: P-Ma 時間: 07-11-20 10:05
原文章由 Share 於 07-11-20 08:22 硐表 
我係講那些生了子女,給老人家湊孩子,而比較多老人家確實比較寵小朋友,不分黑白,對錯,
這算是自己的孫錯,也要怪責別人的老人家。
所以有小孩子最好自己湊,再唔係放在學校,
給老人家寵下,玩下,就可以,唔好要他們湊。 ...
我都想自己揍,無奈樓要供,飯要食,水電煤要交,公屋又無資格住,工人又請不起,(對不起,工人是不負責教的),你教我怎麼辦? 甚麼學校可以留待我放工接回 (7:30後),請告知?
像我這些,是不是應該不生,以妨社會多了一群壞孩子
生孩子,就留待兩種人,一是富有人家,一是取綜援。
作者: daphnemama 時間: 07-11-20 11:16
原文章由 littleyan 於 07-11-19 13:50 硐表 
嚟到呢個Topic又要投降
小朋友唔生性又入老人家數,真係一樣米養百樣人.如果自己過仔都教唔掂,走去懶老人家,我只好寫個"服"字.
沒有人說教小朋友是老人家責任或推卸責任給老人家, 不要說老人家, 說自己C6, 如他跟我對小朋友態度不同一樣都難教到個小朋友, 因為小朋友不知如何適應要求, 但C6跟自己還可以去共識(除非大家目標相差很遠). 但老人家不肯跟我們這一代共識就無法子了.
如以下例子 : 吃晚飯我們開電視(因為個老人家常哭著說沒電視看) 但小朋友看著電視超過3分鐘都不吃飯只看著電視, 我叫個女吃飯, 要叫幾次她才肯抓一下, 老人家就說"吃緊飯, 不要太燥" 去阻止我去罵女, 我去關掉電視, 老人家發脾氣說人人有電視看, 她就沒有, 跟著我個女只吃了2口飯就不吃, 老人家說飯涼了無益不用吃, 我亞女就不肯吃 9秒9走開, 過半個鐘後肚痛, 她叫到死下死下, 我之前說過如肚痛不要跟我講, 老人家就罵我不理女, 我說她(長期)肚餓就會肚痛, 此後果是你造成的, 她就自言自語說是我問題, 我個女問我個肚很痛應如何, 我叫她找食物吃, 就無事, 我個女死死地去找食物吃就真的無痛, 以後99+我個女都再不敢吃2口飯就停. 但這只是冰山一角的例子.
我跟我女講道理時, 她出聲話她已很倦不要哦她, 但好抵死向我或她女兒回來投訴我的小朋友不叫她早晨, 不叫她晚安, 但小朋友立即答她 "是你說不用叫的", 連她女兒有時聽得多都同她講, 她女兒的小朋友回來, 老人家高興時就答不用叫, 不高興時就話小朋友不叫她.
此位朋友一定未有小朋友同時跟老人家(特別是奶奶)一齊住或湊, 才說風涼話, 請去好好體驗後才品評吧!
作者: 小艾比 時間: 07-11-20 12:37
唉, 你奶奶都好, 我自己阿媽都比掃把, 垃圾產個女玩, 阿女坐響垃圾產上面扮坐車, 阿媽睇到都無反應. 真係火都黎.
原文章由 BB2WONG 於 07-11-20 09:53 硐表 
有呀?我朋友個奶奶在屋企做家務時,會比D KITCHEN既WOK、煲、WOK鏟....比個BB 煮飯仔!
我奶奶以前試過比個啖罐我阿仔玩,我下班回去時見到,馬上鬧阿仔咁DIRTY都玩,我奶奶好淡定話: 當然洗乾淨先比佢玩啦!我即刻問奶奶:我洗 ...
作者: littleyan 時間: 07-11-20 12:43
1. 這不是甚麼風涼話,我一樣要上班,下班要買餸,做家務,同啊仔温習....假期還要到阿媽家裡幫手買餸煮飯.如果老公家裡有事,我一定第一個去幫手解決問題.(一共14人,有老有嫩).我相信每天也有5小時睡覺.到了冬天,老人家總要入醫院,我一放工就要趕去醫院照料.阿仔都係自己照顧自己,大家都知道12月是考試月,我都無辦法陪他溫習.
2. 但我從來無怨人,而阿仔又無怨我,其實他都好明白,老人家會橫蠻,自細我都教他權衡輕重,所以老人家寵他,他都分得出些是寵得對,那些是寵錯的. 所以我怎會去怪老人家呢?
3. 況且,我從來不會叫人幫忙,所以免卻任何爭抝或不愉快的經歷.
我個仔跟我說:簷前滴水,你點對老人家,將來我就怎樣對你.所以,將來我一定會好錫你,帶你去旅行,去飲茶,還要生個bb比你凑....
對我嚟講,他們un唔好,都有養育之恩,對於"刻薄"的字眼,恕我真的難以接受.
作者: ckwliu 時間: 07-11-20 13:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sandra_100 時間: 07-11-20 13:40
Your EQ is so high!! I also know and understand waht you say but sometimes just can't do it..... EQ low ma
原文章由 littleyan 於 07-11-20 12:43 硐表 
1. 這不是甚麼風涼話,我一樣要上班,下班要買餸,做家務,同啊仔温習....假期還要到阿媽家裡幫手買餸煮飯.如果老公家裡有事,我一定第一個去幫手解決問題.(一共14人,有老有嫩).我相信每天也有5小時睡覺.到了冬天,老人家 ...
作者: BB2WONG 時間: 07-11-20 13:53
原文章由 P-Ma 於 07-11-20 10:05 硐表 
我都想自己揍,無奈樓要供,飯要食,水電煤要交,公屋又無資格住,工人又請不起,(對不起,工人是不負責教的),你教我怎麼辦? 甚麼學校可以留待我放工接回 (7:30後),請告知?
像我這些,是不是應該不生,以妨社會多了一群壞孩子
...
P-MA,
我都係要上班又無工人,我2個仔由2歲開始番全日制幼稚園(朝8:00晚6:00)最初因煮CONGEE FOR DINNER仲可以自己接!後來真係要買菜煮DINNER,先讓佢地2個2歲仔就乘校車放學,到家樓下6:30,我剛好下班回到家,接左佢地先買菜(有時SUN買定多D,所以平日唔會有魚、豆腐呢D野食,因呢D要即日買)到而家2個升晒小學,都一樣係一家要選全日制,一樣係6:30校車番到屋企,不過而家好D,因為佢地自己可以番上屋企,我下班回去就馬上開工煮飯,佢地番到黎會自己BATHING,7:15煮好飯佢地BATH完就開飯,8:00先開始做功課,我就一邊WASH DISHES、吸塵抹地及洗衫,一邊教佢地做功課!10:00一定可以全部人上床SLEEP,第二朝我仲要6:00起身整飯壺,雖然辛苦但係我地都好HAPPY,而且佢地仲學懂自己照顧自己,佢地心情好仲會幫我手,試過我做到哭(好似跌左成WOK野落地,佢地一個拉我坐下,一個去用布抹地,仲安慰我)
而家佢地放假都唔肯去麻麻或婆婆屋企,寧可兩個人自己留在家中,LUNCH就食杯麵!
[ 本文章最後由 BB2WONG 於 07-11-20 14:10 編輯 ]
作者: BB2WONG 時間: 07-11-20 14:07
原文章由 littleyan 於 07-11-20 12:43 硐表 
1. 這不是甚麼風涼話,我一樣要上班,下班要買餸,做家務,同啊仔温習....假期還要到阿媽家裡幫手買餸煮飯.如果老公家裡有事,我一定第一個去幫手解決問題.(一共14人,有老有嫩).我相信每天也有5小時睡覺.到了冬天,老人家 ...
我估我明你講物野?我兩個仔2歲前都係奶奶到住,我要晚晚番去食飯幫手餵佢地食DINNER、用手洗佢地既衣服直到差不多SLEEP先番自己屋企!
到2歲自己照顧後,我一樣要上班,不過所有野等下班才做,奶奶多次出口想入來幫手,我作聽不到!我老公亦唔敢出聲,逢長假期我寧可付幾千元給他們去上補習班或遊學團。一來想佢地學多D野,二來就算奶奶黎屋企睇住佢地,佢地都無物好處,最多就係看TV及打機,三來始終覺得少見左係ARGUE及COMPLAIN都少左。我而家反而個多月見佢一次,自己下班乘車時,又會久不久CALL佢傾下計,佢亦好識做,再無主動要求要去我屋企幫手。而家連我自己外家既GATHERING我亦會預奶奶一份,一來佢中意見到D孫、二來佢又可以同一大班人玩下麻雀(因我屋企有成十個人,奶奶那邊只有3個仔仲要時時唔齊人)而家大家仲開心左,一有D無節目既SUN,我就約我奶奶。
唔係講咩?學肥媽話齋:奶奶幾唔好都生左個仔比你?而且自己都有2個仔,如果將來新抱鬧我我都頂唔順!我老公係24孝,以前我好討厭佢時時要跟住個阿媽,而家見到我2個仔好跟我,我唔多唔少有D體會到:做左人地阿媽,先會明白自己阿媽既感受!
作者: littleyan 時間: 07-11-20 15:02
好開心有人明白及體會到親情的可貴
:
作者: daphnemama 時間: 07-11-20 16:09
原文章由 littleyan 於 07-11-20 12:43 硐表 
1. 這不是甚麼風涼話,我一樣要上班,下班要買餸,做家務,同啊仔温習....假期還要到阿媽家裡幫手買餸煮飯.如果老公家裡有事,我一定第一個去幫手解決問題.(一共14人,有老有嫩).我相信每天也有5小時睡覺.到了冬天,老人家 ...
恕我 EQ 差, 5明你寫 "走去懶老人家,我只好寫個"服"字" 是什麼意思??? "對於"刻薄"的字眼,恕我真的難以接受" ???
就是我99有病我才跟她一起住照顧她, 她教我兒子對打就去投訴我兒子打她, 但我兒子從未打過其他長輩或我, 而你個仔跟你講的道理就是現在我教我仔女的道理, "我跟你爸爸現在照顧+尊重你們女麻女麻, 所以你們都要愛護她+尊重她. 你個仔都好叻識得講甘深道理. 現在小孩子肯讀下書還要肯理解再懂跟你講. 我個仔現6歲, 我問她你知不知女麻女麻是很寵你, 他說他很清楚, 但是是她教我玩打架的, 我是否應聽她講??? 請問再重教個小朋友尊重長輩, 你應為是否要再多多多心血. 還不知他會不會常常記得
我跟你一樣, 每日都是5小時睡覺, 還有她仔女+她們家庭一定每星期來探她幾家人加小朋友都是共十幾人, 都是由我2公婆去招呼(2餐+下午茶), 但老人家有事都一定是我2公婆請假送她去看醫生或入院, 個個她仔女都是跟你一樣"一放工就要趕去醫院照料"第一時間過來探她或問下我她情況, 但照你講你都不是跟老人家一齊住(不論你娘家還是夫家)的, 對嗎???
你只是杜絕了問題發生, 而不是經歷過此問題, 如不是風涼話為何要寫"走去懶老人家,我只好寫個"服"字" 是什麼意思???
如不尊重老人家, 為何容她堅持她的意思去做, 而我們做父母還要去想辦法去糾正小朋友思想+做法.
現在重點講出現在好多老人家太過愛護自己孫兒很多時都變成害小朋友, 而像我因要照顧老人家要跟她住反而給係像你的人說"我從來不會叫人幫忙,所以免卻任何爭抝或不愉快的經歷" - 即你都知會有爭抝, 那為何寫"如果自己過仔都教唔掂,走去懶老人家,我只好寫個"服"字"???
所以我才講你經歷過才品評吧!
*******************************************************************************************************************************************************
嚟到呢個Topic又要投降 小朋友唔生性又入老人家數,真係一樣米養百樣人.如果自己過仔都教唔掂,走去懶老人家,我只好寫個"服"字.
*******************************************************************************************************************************************************
1. 這不是甚麼風涼話,我一樣要上班,下班要買餸,做家務,同啊仔温習....假期還要到阿媽家裡幫手買餸煮飯.如果老公家裡有事,我一定第一個去幫手解決問題.(一共14人,有老有嫩).我相信每天也有5小時睡覺.到了冬天,老人家總要入醫院,我一放工就要趕去醫院照料.阿仔都係自己照顧自己,大家都知道12月是考試月,我都無辦法陪他溫習.
2. 但我從來無怨人,而阿仔又無怨我,其實他都好明白,老人家會橫蠻,自細我都教他權衡輕重,所以老人家寵他,他都分得出些是寵得對,那些是寵錯的. 所以我怎會去怪老人家呢?
3. 況且,我從來不會叫人幫忙,所以免卻任何爭抝或不愉快的經歷.
我個仔跟我說:簷前滴水,你點對老人家,將來我就怎樣對你.所以,將來我一定會好錫你,帶你去旅行,去飲茶,還要生個bb比你凑....
對我嚟講,他們un唔好,都有養育之恩,對於"刻薄"的字眼,恕我真的難以接受.
作者: littleyan 時間: 07-11-20 16:52
我都費事浪費時間去探究你的長篇大論,不如今晚我叫晒老公,阿爸阿媽,老爺奶奶,長兄長嫂x2,姑奶x2,細佬弟婦,阿仔阿女出嚟研究一吓呢個topic,我都好想知道他們對我的評價和認同.
我都因為太多事情應付不來,最終患了情緒病,都是多謝以上所有的人支持.當我看不開的時候,也曾想過離開...當我病好的時候,才發現這一切一切也只不過小事一樁,最重要的還是親情.
作者: daphnemama 時間: 07-11-20 18:14
原文章由 littleyan 於 07-11-20 16:52 硐表 
我都費事浪費時間去探究你的長篇大論,不如今晚我叫晒老公,阿爸阿媽,老爺奶奶,長兄長嫂x2,姑奶x2,細佬弟婦,阿仔阿女出嚟研究一吓呢個topic,我都好想知道他們對我的評價和認同.
我都因為太多事情應付不來,最終患了情 ...
好!好! 是非是越辨越明! 討論區就是要多人參與及廣納任何意見!
親情是可貴, 但不是可來作"寵壞" 小朋友作藉口的. 如不教更是父母之過, 都未去到老人家份.
小朋友更是白紙, 身教是往往最見效的, 如大人不論長輩還是父母都應是好好教導小朋友的, 我相信你都會認同.
另恭喜你能領受家人及 E 好情緒病. 我就忙到連情緒病都不能有.
作者: Share 時間: 07-11-21 09:11
其實大家唔好take it personal,討論下者,
我絕對讚成要尊重老人家,給機會老人家和孫子一起相處,所以我都會要我老公孝順62﹠99,
不過給個仔他們教就唔好了,免紛爭,(我99都講道理的)
不過,在公園裹,見很多老人家理橫折曲,蠻不講理的幫自己的孫子,都很怕這些老人家的孫子將來要如何在社會立足?怎樣做人處事?
所以我朋友個個月剛剛好,甚至要用儲蓄,做無売族,都要自己湊,也有人唔給自己媽媽湊(見開始寵壞),寧願放在育嬰院。
間屋重要還是子女重要,每個人取向不同。香港地無話兩公婆養唔起個仔的。
作者: daphnemama 時間: 07-11-21 09:43
原文章由 Share 於 07-11-21 09:11 硐表 
其實大家唔好take it personal,討論下者,
我絕對讚成要尊重老人家,給機會老人家和孫子一起相處,所以我都會要我老公孝順62﹠99,
不過給個仔他們教就唔好了,免紛爭,(我99都講道理的)
不過,在公園裹,見很多老人家理橫折曲,蠻不講 ...
好明白, 但正如你所講, 各有前因, 就我而論我是自己一家人分開住都是可以的(我本身都有屋), 而我自己卻因99 有病及不想99變獨居老人, 所以才產生自家問題, 有時剛見到口岩的話題就呻下或理論下, HEHE…..

作者: P-Ma 時間: 07-11-21 10:49
BB2WONG
小兒2歲前是我媽媽帶,2歲後我已安排小兒入幼兒園,當時人人都說不要太小入學,但我依然故我。因為我要約7:30才到家,所以安排祖母差不5:45到接放學(學校6:00前要接走)。但祖母5:00到就接放學,她說他太小了,應讓他早點回家。我是怕她辛苦,又怕他太寵他,因她還要照顧我大伯的兒子,他比我兒大2年,他是自小由祖母帶大,奶奶也會給不同種類的東西給他玩,(原來老人家都喜歡這樣),我也眼見她寵她的兒子們 (包括我老公),怎不害怕
到大伯的兒子上小學後,我就決定叫我的媽媽入來湊,因為小兒的確越來越難教,我也想過自己湊,但老公的那份也不夠供樓 (我是小數的現時還是負資產,小兒也是在我們負資產是出世),人家還問我子女重要還是樓重要,你叫我怎答呢?::cry: :cry:
難道要我們一家住到街頭
我也像你一樣,星期日要買定一星期食物,所以沒有魚或豆腐吃,你還比我早一小時回家,你的兒子們這麼乖巧,辛苦也算值得。
小兒,連老師也說,他比一般小孩難教,知道我一定會很辛苦,我聽後,眼都紅了,(現在我也強忍眼淚來寫)
,人家的小孩90分也說不夠好,我的只要他合格我已很開心了。請不要誤會,他並不是有問題,相反,個個老師或是街外人,都說他是聰明仔,老師還叫我比心機教,不要浪費他的天賦,他一定可成才;(或者成為一個大壞人
);但就一定要比一般人更加用心教導他‧現在每天回家叫他做功課(他現在才小二),就比死更難受 (我說我自己),他要不停駁咀;他就活象一個反叛青年,你說有多難教? 每星期都會哭數天 (又是我自己)。認識我的人都說我EQ高,我對他的要求其實不高,只要他盡力便可;難道上天就要派這個孩子來挑戰我的EQ
多謝你及大家讓我在這兒發一發洩,謝謝!
作者: Sandra_100 時間: 07-11-21 13:04
P-Ma,
Is your son 資優?
原文章由 P-Ma 於 07-11-21 10:49 硐表 
BB2WONG
小兒2歲前是我媽媽帶,2歲後我已安排小兒入幼兒園,當時人人都說不要太小入學,但我依然故我。因為我要約7:30才到家,所以安排祖母差不5:45到接放學(學校6:00前要接走)。但祖母5:00到就接放學,她說他太小了,應讓他早 ...
作者: P-Ma 時間: 07-11-21 16:10
Sandra_100
小兒在低班時曾給老師投訴他多口,走來走去,又不懂跟小朋友相處,還用把口“話”一個高班的小朋友,攪到他哭起來,班主任叫我們帶他看醫生。
我在他四歲到健康院體檢時,見兒科醫生時,說老師要求做評估,但一殷這類小朋友都不獲傳介的,(一般有其他障礙才做);我們見了她數次,每次都說他跟小朋友相處有問題,才獲傳介的,(連約時間在內,差不多一年時間)。因她堅持說他冇問題,說個個老師都愛教乖巧的小朋友而已;她都說政府對這類小孩是沒有多大幫助的,說只說辛苦了我們做家長的。
最後,到滿五歲就見心理醫生,因為他問極都唔答,所以出來是“未能評估”,還問我他有語言障礙嗎?
我跟那心理醫生說,校長、老師們都說他的語言能力比同齡小孩高,觀察能力強,但就是口不擇言、手不停,要所有小朋友跟他的方法玩。
跟著又是老師和家長各填問卷。又排期再見第二次,又是沒有結果,他始終不肯回答問題,因為自小他已喜歡玩對抗;之後見精神科醫生,但就一口說他過度活躍,叫我給他吃藥。因為他一入房,便不停攪房裹的東西 (電腦,燈掣,冷氣掣,電線蓋),叫極也不停。最後我當然沒有給他吃藥。連跟進也沒有了。
最後我真的完全相信那兒科醫生所說,政府真的幫不到小兒。
到現在,我都不知道他是不是資優;但我是不會付錢測試的,因為是或否對我來說都不重要,我都會盡我的能力去教好他,讓他做一個對社會有貢獻的人,不會對社會造成負擔,我就覺得安慰了!
不過,如果他真的是資優兒的話,我情願要一個乖巧的普通兒,這可舒服得多。成績好又乖巧的資優兒又另作別論。
:
作者: Sandra_100 時間: 07-11-21 23:40
P-Ma,
我小時都是”不停駁咀,活象一個反叛青年” 又好硬頸, my mom always said I’m a 頂心 “cham”, really very難教…我在小一時本在一所很傳的小學就讀, 但因為和老師及同學相處不來, 很不開心. 後來在P1下學期因搬屋而到一所活動教學的學校, 整個人都開心了. You can try to find a school that is suitable for this kind of children, is your son study in a 傳小學? If yes, it may not suitable for him.
Don’t 鬧 too much, just make the relationship worst and will not make him 乖巧.
I’m also a working mama and also”星期日要買定一星期食物”, back to home around 7pm and cook the meal.
Since my husband also shares the housework, it’s much 輕鬆.
Not to work…. I also thought of that before, but since we both need to give money to our parents, we can’t.
I must give money to them ar, they have not work and no saving. Someone not in the situation will not understand that.
We 無資格 to live in 公屋, no any 資助 form the government, need to pay tax and need to give money to the parents. 真係搵少都唔得呀…… But I’m still proud of not depending on others, all working mama, 加油呀!!
原文章由 P-Ma 於 07-11-21 16:10 硐表 
Sandra_100
小兒在低班時曾給老師投訴他多口,走來走去,又不懂跟小朋友相處,還用把口“話”一個高班的小朋友,攪到他哭起來,班主任叫我們帶他看醫生。
我在他四歲到健康院體檢時,見兒科醫生時,說老師要求做評估,但一殷這類小 ...
作者: plee 時間: 07-11-22 00:13
P-Ma,
請check pm
作者: P-Ma 時間: 07-11-22 09:47
plee,
Sorry, can you pm me once again
作者: P-Ma 時間: 07-11-22 11:16
Sandra_100
多謝你的提點!
我早已知他的問題,所以選小學時,我已選了一間不太多人選的活動教學的學校給小兒,所以可以說沒有一般人的選小煩惱,自選時已順利進入。(回想,他的情況又好像給我減少了不少煩惱,應記小兒一功
);他現在一所活動教學的津小上學。他現在跟同學相處已沒有問題,也喜歡上學 (他喜愛常識及電腦課,他說這些不用溫習) 。只是不肯做功課。他們已不多抄寫功課,只是他不喜歡寫字 (畫內的字,他又不抗拒),上課又不專心,只顧自己喜歡的事。他在上堂時,會把課本都畫滿自己喜歡的圖畫。
他的中文及英文成績都不好 (是不合格那種),英默從未合格過;幸好,學校都鼓勵多讚賞,少責罰,對我們都沒太多壓力,只怕他的底子打得不好;而且,這並不是他的能力不及,而是他不肯勞力,他自己又不覺得有甚麼大不了,他是一個開朗的小孩,老師們都是這麼說的。
每次叫他做功課,他都跟你討價還價,用做功課的時間去換回更多的時間回來畫畫,如果不讓他畫,他就不做功課,更何況溫習呢!
他跟我說,做功課是有規限的,而畫畫是自由的,他喜歡畫甚麼就甚麼,所以雖然他喜歡畫畫,但他不也不會參加畫班的,因為都會有規限的。:(
我真的很害怕,他那麼愛自主,他將來怎樣能溶入社會呢?因為社會本身就有很多規限的。
作者: Sandra_100 時間: 07-11-22 12:56
P-Ma,
He's just P2, doesn't matter. Moreover, since he is really smart and clever, even he doesn't like to be 規限, still can find a good jpb and can be 溶入社會 ar. And I think he will improve when he grow up. 加油!!!
作者: rohoy2k 時間: 07-11-22 17:42
見到幾位媽媽咁辛苦都依然堅持,一心為小朋友著想,又接納佢嘅問題,真係要為你地鼓掌!!
回想自己因小小事(教女方法)同老婆"霎"氣,真無鬼用!衷心希望日後多多向妳們學習.
作者: P-Ma 時間: 07-11-22 17:55
Sandra_100
多謝你的安慰! 真的衷心多謝大家的鼓勵!
謝謝
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |