教育王國

標題: 你哋既小朋友派左成績表未? [打印本頁]

作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-15 09:44     標題: 你哋既小朋友派左成績表未?

今年第一次考試,你哋既小朋友派左成績表未?我個仔未派呀,好擔心,驚佢考得差…
作者: licarol    時間: 07-11-15 10:23

today!! 我諗中中地啦...因早日巳在堂上做改正.
作者: BonnieKam    時間: 07-11-15 10:39

我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !

原文章由 licarol 於 07-11-15 10:23 硐表
today!! 我諗中中地啦...因早日巳在堂上做改正.

作者: Emmama    時間: 07-11-15 12:27

星期六派成績表, 我諗都ok掛 !
作者: Terry280905    時間: 07-11-15 14:26

原文章由 BonnieKam 於 07-11-15 10:39 硐表
我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !


Hello,

BonnieKam,

17/11/07 Parents Day 派成績表.
作者: BonnieKam    時間: 07-11-16 14:47

大家好, 今朝早同囝囝去學校攞左成績表, 152人考36,
其實平均分同二年級時差唔多, 但全級名次跳前左好多,
所以應該係其它小朋友退步左, 並唔係因為囝囝叻左,
所以我同囝囝講千萬不要自滿, anyway 我會繼續鼓勵佢,
希望佢下次英文科會有進步就好了


原文章由 BonnieKam 於 07-11-15 10:39 硐表
我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !

作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-16 15:11

BonnieKam,
恭喜晒!你囝囝好叻呀!
去年最後一次考試,我個仔只係考到5x咋,當時我真係失望到想 !今次仲未派成績表,唔知會唔會係今日派呢?好擔心呀!


原文章由 BonnieKam 於 07-11-16 14:47 硐表
大家好, 今朝早同囝囝去學校攞左成績表, 152人考36,
其實平均分同二年級時差唔多, 但全級名次跳前左好多,
所以應該係其它小朋友退步左, 並唔係因為囝囝叻左,
所以我同囝囝講千萬不要自滿, anyway 我會繼續鼓勵佢,
...

作者: BonnieKam    時間: 07-11-16 15:48

乜你囝囝學校無出通告話會係邊日派成績表咩 ?

多謝你, 其實我囝囝d成績不嬲都好飄忽架,
very unstable 今次考36,下次可能跌到5X
甚至6X都唔出奇(因為佢舊年2年班時就係咁),
所以我都唔會特別開心, 只係希望佢不要自滿,
繼續努力我已經好開心啦 !


原文章由 小傑媽媽 於 07-11-16 15:11 硐表
BonnieKam,
恭喜晒!你囝囝好叻呀!
去年最後一次考試,我個仔只係考到5x咋,當時我真係失望到想 !今次仲未派成績表,唔知會唔會係今日派呢?好擔心呀!


...

作者: babyying    時間: 07-11-16 21:53

仲未呀!要下星期六24號先見家長攞成績表,但就近日已對試卷,分數就比以往低咗,但仔仔話全班都係咁喎,信住佢先啦
作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-17 01:37

冇呀,除左一年級上學期要家長到校攞成績表之外,學校都唔會出通告話幾時派成績表,要個小朋友攞左張成績表返黎先知道原來已經派左…我覺得學校呢個做法唔係咁好囉…

原文章由 BonnieKam 於 07-11-16 15:48 硐表
乜你囝囝學校無出通告話會係邊日派成績表咩 ?

多謝你, 其實我囝囝d成績不嬲都好飄忽架,
very unstable 今次考36,下次可能跌到5X
甚至6X都唔出奇(因為佢舊年2年班時就係咁),
所以我都唔會特別開心, 只係希望佢不要 ...

作者: alicetong    時間: 07-11-17 11:34

我細的那個是〝阿駝行路〞中中地囉....
作者: nono913    時間: 07-11-18 22:35

小傑媽媽

我呀囡係讀小一架,上星期六已經返學校攞左成績表,
159人考10 ,我想問下只有小一有家長日,
其他班級冇家長日架

原文章由 小傑媽媽 於 07-11-17 01:37 硐表
冇呀,除左一年級上學期要家長到校攞成績表之外,學校都唔會出通告話幾時派成績表,要個小朋友攞左張成績表返黎先知道原來已經派左…我覺得學校呢個做法唔係咁好囉…

...

作者: kitbebe    時間: 07-11-19 00:15

12月1日派, 要去學校見老師, 試卷已派了, 未知名次怎樣
作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-19 00:44

nono913,

嘩!你囡囡真係好勁喎,咁全班咪考第一 ?,舊年我個仔讀小一時最好嗰次係測考三,都係考全級12咋…等姨姨我比個叻叻Angel先…

我哋舊年都只係測考一、測考二會有派成績既家長日,之後就會派比學生自己攞返屋企,你唔會知道佢幾時派架,收到既時候你咪知囉… 我諗我哋會星期一派,不過我真係好擔心會考得差…:cry:



原文章由 nono913 於 07-11-18 22:35 硐表
小傑媽媽

我呀囡係讀小一架,上星期六已經返學校攞左成績表,
159人考10 ,我想問下只有小一有家長日,
其他班級冇家長日架

[ 本文章最後由 小傑媽媽 於 07-11-19 00:51 編輯 ]
作者: AndyRain    時間: 07-11-19 11:07

你地就好啦, 有得派成績表, 我個仔間學校係無得派架..........出奇嗎??? 要第埋出年1月第2次試(即係上學期考完晒之後), 仲要等到2, 3月先至會派.  我真係想問一千次, 出年2, 3月先派, 派俾我仲有咩用呢???!!!!!!!
作者: nono913    時間: 07-11-19 15:11

多謝晒姨姨我比個叻叻Angel先
不過,呀女一定唔係全班第一囉,因為係我取成績單
前見到呀女同學仔既媽咪,問佢佢呀女考成點,
佢話考得都幾好啦,不過,冇諗過會考到全級第三喎,
所以我就知道呀女唔會全班第一囉 :
你個仔都好叻呀,小一時考得咁好,現在小二應該
都冇問題既,放心啦...:D :D
知道成績後記得上黎報喜呀




原文章由 小傑媽媽 於 07-11-19 00:44 硐表
nono913,

嘩!你囡囡真係好勁喎,咁全班咪考第一 ?,舊年我個仔讀小一時最好嗰次係測考三,都係考全級12咋…等姨姨我比個叻叻Angel先…[img]http://www.hkicons.com/_112.gifhttp://www.hkicons.com/_116.gif[/img]

我哋 ...

作者: 麟媽媽    時間: 07-11-19 15:41

你地咁早派成績表嘅?
我仔聽日先測最後一科咋,
而且只係測驗又未考試,
我仔一年派兩次成績表,
第一次農曆年之後,
第二次放暑假之前。
作者: lky3107    時間: 07-11-19 16:11

囝囝學校測驗不計名次(考試才計名計), 加上而家測驗卷已分別收到, 咁已經知道囝囝平均分啦, 12月1日見家長派成績表都係比家長見下班主任了解下學生在校情況.

作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-19 18:25

小傑今日終於派左成績表啦,佢今次考得都唔錯,全級167人考第6,成績比我預期好,所以我都好開心:loveliness: !不過,成績都係其次,而家最緊要係佢個病快d好返,我真係好擔佢呀…:cry:
希望大家既小朋友都考到滿意既成績啦!
作者: nono913    時間: 07-11-19 22:31

嘩...你仔仔好叻呀...
希望你仔仔快d好番,唔駛媽咪咁擔心啦... :

原文章由 小傑媽媽 於 07-11-19 18:25 硐表
小傑今日終於派左成績表啦,佢今次考得都唔錯,全級167人考第6,成績比我預期好,所以我都好開心:loveliness: !不過,成績都係其次,而家最緊要係佢個病快d好返,我真係好擔佢呀…:cry:
希望大家既小朋友都考到滿意既成績啦!:victor ...

[ 本文章最後由 nono913 於 07-11-19 22:34 編輯 ]
作者: 已刪除用戶    時間: 07-11-19 23:01

nono913,

多謝你!


原文章由 nono913 於 07-11-19 22:31 硐表
嘩...你仔仔好叻呀...
希望你仔仔快d好番,唔駛媽咪咁擔心啦... :

作者: mayau    時間: 07-11-21 09:23

仲未知道幾時派,只是派了四科的卷,不至上都OK。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5