教育王國
標題: 學校火警演習,寫字樓及校工的職責? [打印本頁]
作者: 返工媽 時間: 07-11-14 09:59 標題: 學校火警演習,寫字樓及校工的職責?
學校火警演習,學校的寫字樓職員及校工是否有責任幫忙疏散學生或巡校,還是自行先逃出學校?
請給與中肯的意見。拜托!
作者: 銘銘媽 時間: 07-11-14 10:12
我覺得學校既校工同寫字樓職員如果有份幫手當然最好啦.
原文章由 返工媽 於 07-11-14 09:59 硐表 
學校火警演習,學校的寫字樓職員及校工是否有責任幫忙疏散學生或巡校,還是自行先逃出學校?
請給與中肯的意見。拜托!
作者: Fion_Chan 時間: 07-11-14 13:51 標題: 回覆 #2 返工媽 的文章
如果你講"演習",有份扮埋"逃生"一份,已經算參與,作為一個員工,參與演習,就應該只係扮逃生者,至於老師則另有一責任教埋學生點逃生囉。當然好睇究竟做火警演習有mud 野目的同點厘定各人於真正火災時的責任,邊個疏散學生呢, 邊個做D mud ,幾時做etc.,呢D應係做火警演習要評估既野。
[ 本文章最後由 Fion_Chan 於 07-11-14 14:00 編輯 ]
作者: 414928 時間: 07-11-14 14:05
這個問題我們都很難答你,因為演習,應該按既有程序做,如果你對演習有咩問題,應該同校方/家教會反應,由校方比個回應你,來得正確有效。
當然表面上,學生佔多數,要走火警時,老師人手是否足夠?果校工同文職人員幫手是否會好些呢?但都要配合校方自己的安排,不可以單方面覺得人手多一定好。
俗語說:[人多好辦事] [人多手腳亂] 這兩個說法,誰最適合學校呢?還是交學校解答吧。
作者: 返工媽 時間: 07-11-14 14:41
我只是感到在一塲學校火警演習中,給家長及路人看見學校職員及校工,第一時間自行逃離學校,並十幾人(因有些穿著制服,一眼便看出)一起在集合處路口圍圈高聲談笑,全無隊形,並阻礙走火路過的老師、學童及行人。他們完全沒有幫過學生及老師,連看也沒有看一眼,只是比老師和學童早到。
[ 本文章最後由 返工媽 於 07-11-14 14:51 編輯 ]
作者: 曲曲 時間: 07-11-14 15:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |