教育王國
標題: 青衣返沙田培僑,早上校車幾點鐘?? [打印本頁]
作者: nini930 時間: 07-11-12 22:04 標題: 青衣返沙田培僑,早上校車幾點鐘??
我的兒子出年入沙田培僑讀小一,有沒有家長可以話我知,由青衣返培僑,早上校車幾點鐘到,會唔會好早呢!?
我在諗要唔要搬屋呢?太早起身返學好辛苦,好煩,各位mom比D意見吖! thanks
作者: waisiuchuen 時間: 07-11-13 10:01 標題: 回覆 #1 nini930 的文章
我在灝景灣上車早上08:20, 不是太早
作者: Lofty 時間: 07-11-13 12:51
should be 0720 instead of 0820, right?!
原文章由 waisiuchuen 於 07-11-13 10:01 硐表 
我在灝景灣上車早上08:20, 不是太早
作者: waisiuchuen 時間: 07-11-13 13:58
呀! 對不起! 寫錯. 正確係 07:20
作者: nini930 時間: 07-11-13 15:30
Thanks!
原文章由 waisiuchuen 於 07-11-13 01:58 PM 硐表 
呀! 對不起! 寫錯. 正確係 07:20
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |