教育王國

標題: 小一讀書真係苦囉! [打印本頁]

作者: qqwong    時間: 07-11-10 11:09     標題: 小一讀書真係苦囉!

阿女下星期有四科要做評估, 測驗及考試, 到現在功課只有增無減, 根本無時間同佢溫習...電視某節目指出現今小朋友欠缺運動, 所以有很多癡肥型...講真句,日日要應付咁多功課,測驗, 那有時間同佢做運動, 連親子的時間賣少見少喇...現今的教育制度, 真的害苦了她/他們囉...好了,讓我呻完, 謝謝!
作者: kitbebe    時間: 07-11-10 11:35

qqwong,

我也有同感, 但是也沒有辦法, 祇好在空閒時玩多些, 例如考完試, 測驗過後, 放長假期等, 盡量放鬆玩返下來平衡吧
作者: TinaWu    時間: 07-11-10 12:00

原文章由 kitbebe 於 07-11-10 11:35 硐表
qqwong,

我也有同感, 但是也沒有辦法, 祇好在空閒時玩多些, 例如考完試, 測驗過後, 放長假期等, 盡量放鬆玩返下來平衡吧


not only kids, even parents are same!
when I go back, after dinner and then study/ checking the homeworks, so on........ and sleeping time
This is HK style education law!!
作者: YuYuMother    時間: 07-11-10 19:26

原文章由 TinaWu 於 07-11-10 12:00 硐表

not only kids, even parents are same!
when I go back, after dinner and then study/ checking the homeworks, so on........ and sleeping time
This is HK style education law!!

係呀.....放假都無哂時間, 要帶小朋友去課外活動, 總之一個字: 忙!!
作者: shirley73a    時間: 07-11-10 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YuYuMother    時間: 07-11-10 19:49

原文章由 shirley73a 於 07-11-10 19:42 硐表
其實何止小一吖. 總之一上小學就大人細路都有排忙啦!! 平時放學返嚟都已經冇mug時間剩喇....仲有假期d課外活動都唔少啦!! 唉,.....辛苦....:cry: :cry: :cry:
...

係呀, 真係無哂私人時間. 放工返到屋企要睇功課, check手冊, 跟默書考試, 真係仲辛苦過返工!!

我都好耐無約朋友聚舊, 因實在太忙. 不過見到對仔女一日一日長大, 真係咩都值得啦~~~
作者: joyjoyma    時間: 07-11-11 03:10

就算連看課外書的時間也少了.小朋友根本沒有私人空間.........
測驗考試少D,做練習少D得唔得?
作者: bearbearyob    時間: 07-11-11 12:04

我都覺得每星期要應付中,英默書,對一個小一生巳好累,還有不停評估,測驗,大量功課,對家長都好大壓力,
作者: jey    時間: 07-11-11 16:09

但我反e覺得d小朋友雖然係辛苦....但佢地好幸福....有我地呢班好媽媽陪佢地一齊去過關....
作者: fishmum    時間: 07-11-11 17:33

qqwong

小一係苦, 小二、三、四.....跟住仲苦呀

原文章由 qqwong 於 07-11-10 11:09 硐表
阿女下星期有四科要做評估, 測驗及考試, 到現在功課只有增無減, 根本無時間同佢溫習...電視某節目指出現今小朋友欠缺運動, 所以有很多癡肥型...講真句,日日要應付咁多功課,測驗, 那有時間同佢做運動, 連親子的時間賣 ...

作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-12 06:02

原文章由 fishmum 於 07-11-11 17:33 硐表
qqwong

小一係苦, 小二、三、四.....跟住仲苦呀



作者: SandyWu    時間: 07-11-12 12:49

原文章由 jey 於 07-11-11 16:09 硐表
但我反e覺得d小朋友雖然係辛苦....但佢地好幸福....有我地呢班好媽媽陪佢地一齊去過關....



我出年要開始lu
作者: beaclem    時間: 07-11-12 13:31

都未到小六, 小六就真係.........人都癲

原文章由 fishmum 於 07-11-11 17:33 硐表
qqwong

小一係苦, 小二、三、四.....跟住仲苦呀

作者: Joe媽媽    時間: 07-11-12 13:37

原文章由 fishmum 於 07-11-11 17:33 硐表
qqwong

小一係苦, 小二、三、四.....跟住仲苦呀


我都有同感, 我以前都以為小一好苦, 因我要返工, 重要係經常ot, 好夜才回到家, 亞仔有時都上了床 ! 今年升小四了, 真係重苦, 跟本星期六/ 日邊到都無得去. 因一至五跟本無溫過書, 星期六/ 日就是溫書日(溫默書/ 溫考試), 連踏單車之時間都無! 又無錢供他去外國讀書, 唯有...!
作者: qqwong    時間: 07-11-12 14:37

原文章由 bearbearyob 於 07-11-11 12:04 硐表
我都覺得每星期要應付中,英默書,對一個小一生巳好累,還有不停評估,測驗,大量功課,對家長都好大壓力,


唉! 唔知為乜要整咁多野, 佢地以為係work, 但對在職或全職媽咪來說, 簡直百上加斤, 真係得個做字, 還有千萬唔好病, 病左就無人幫佢溫書及做功課....阿女上個星期有點兒傷風感冒, 但為了不會影響默書時的狀態, 唯有犧牲不吃兩次藥, 等佢回家才補吃...我覺得自己好衰, 整整下擔誤了病情,我就是害苦阿女的兇手!
作者: qqwong    時間: 07-11-12 14:48

原文章由 Joe媽媽 於 07-11-12 13:37 硐表


我都有同感, 我以前都以為小一好苦, 因我要返工, 重要係經常ot, 好夜才回到家, 亞仔有時都上了床 ! 今年升小四了, 真係重苦, 跟本星期六/ 日邊到都無得去. 因一至五跟本無溫過書, 星期六/ 日就是溫書 ...



對呀!平日真係無乜時間溫書,溫溫下阿女話好累,又唔忍心迫佢繼續溫,真係迫佢溫,佢都未必入腦...所以,每次默或測,老師必定每次送上一句 [請努力呀] [請用心做]等說話...有邊個想會得到此結果,有邊個想母女關係因而變差!唉!
作者: 銘銘媽    時間: 07-11-12 15:33

我都覺得亞仔好辛苦, 我又無哂私人時間.
以為帶亞仔去補習班, 咁會好D 啦, 原來都係差無幾, 唔係補習班老師唔好, 而係實在又要做完功課, 又要溫書, 真係唔夠時間用, 亞仔補到7、8點, 然後返到屋企仲要沖涼, 食飯, 然後每日一篇(其實數篇), 之後叫亞仔去瞓, 但係亞仔話:"我未玩過", 唔肯瞓, 唉~~~ "仔呀, 第二日要好早起身既, 你唔早瞓, 第二朝早就會好攰, 唔想起身, 攪到遲到, 好肉酸既啦", 但係亞仔點都唔理, 咁又難怪佢既, 邊個細路唔仲意玩呀, 已經咁大壓力, 仲唔俾佢玩, 發洩吓, 真係好容易人都癲既, 但係真係好唔夠時間呀嘛, 結果第二朝早咪真係遲到收場. 唉~~~
作者: SandyWu    時間: 07-11-12 17:04

原文章由 銘銘媽 於 07-11-12 15:33 硐表
我都覺得亞仔好辛苦, 我又無哂私人時間.
以為帶亞仔去補習班, 咁會好D 啦, 原來都係差無幾, 唔係補習班老師唔好, 而係實在又要做完功課, 又要溫書, 真係唔夠時間用, 亞仔補到7、8點, 然後返到屋企仲要沖涼, 食飯, 然 ...



聽到好 tim,而家都15/16同阿囡搵私小既標準,太催谷既,我實死梗
作者: Putongren    時間: 07-11-13 10:31     標題: 回覆 #3 TinaWu 的文章

喂,我地間學校都話辛苦?嘿嘿,係你要求高咋掛?Come on, relax.........  It's only P.1, how many more years have the kids have to study so hard but left with a stuffed brain and unhappy childhood....

If you can identify that there is a problem, seriously think about it and fix it before it's too late and regret!
作者: Putongren    時間: 07-11-13 11:18

不是說風涼話,如果咁辛苦,點解唔搵間淺D轉校?我覺得為了讀書傷了親子關係絕對唔值得!第日個囝囝囡囡做了CEO,但眼尾都唔望吓你,咁又如何呢?
我大的五年級,小的一年級。也是忙碌,但不至於要叫救命。大家認真想想,終極目標是甚麼,便因時制宜,順其自然。如果一心甘為入名校、追求高分而捱,就唯有認命,冇得抱怨。但要輕輕鬆鬆,健康快樂成長,總有選擇;事在人為。大家努力罷!
作者: 銘銘媽    時間: 07-11-13 11:20

如果你要返工既, 就真係要諗清楚呀.  如果你係全職媽媽, 咁就好d, 可以好多事情上都跟足d.  不過就會辛苦你啦.
原文章由 SandyWu 於 07-11-12 17:04 硐表



聽到好 tim,而家都15/16同阿囡搵私小既標準,太催谷既,我實死梗

作者: 銘銘媽    時間: 07-11-13 11:25

我個仔讀果間已經唔係d 咩名校, 我從來都無諗過要迫佢日讀夜讀, 我都已經係一個好鬆既亞媽, 但係亞仔未習慣到呢d 密集式既上學模式.
我又無錢送佢去d無咁多功課既直資學校度讀, 所以唯有大家一齊辛苦.
原文章由 Putongren 於 07-11-13 11:18 硐表
不是說風涼話,如果咁辛苦,點解唔搵間淺D轉校?我覺得為了讀書傷了親子關係絕對唔值得!第日個囝囝囡囡做了CEO,但眼尾都唔望吓你,咁又如何呢?
我大的五年級,小的一年級。也是忙碌,但不至於要叫救命。大家認真想想,終極目標是甚麼, ...

作者: Putongren    時間: 07-11-13 11:34     標題: 回覆 #22 銘銘媽 的文章

有感而發啫,發下up風,請勿見怪。家家有本難唸的經,大家一齊努力!
作者: 銘銘媽    時間: 07-11-13 11:40

唔要緊, 我相信你也是一位好媽媽, 而我都只係講出我身處的立場, 也多謝你的提點.
原文章由 Putongren 於 07-11-13 11:34 硐表
有感而發啫,發下up風,請勿見怪。家家有本難唸的經,大家一齊努力!

作者: Putongren    時間: 07-11-13 11:45

有空看看這個分享,很有啟發
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1178509&extra=&page=1
作者: SandyWu    時間: 07-11-13 12:16

原文章由 銘銘媽 於 07-11-13 11:20 硐表
如果你要返工既, 就真係要諗清楚呀.  如果你係全職媽媽, 咁就好d, 可以好多事情上都跟足d.  不過就會辛苦你啦.



鉻鉻媽,

我要返工架,所以真係要搵d唔好太深既學校先得,but又怕阿囡唔夠競爭力,而家收到既result,培道收左阿囡,tsl等second in 既result,其他既私小都係約月尾知結果,所以e個月好擔心
作者: whl    時間: 07-11-13 12:44

我同大家做父母的心情一樣,小女今年小一每天6点起身7点上校車下午4点放學,之後休息一會就要吹佢做功課如果唔係佢就 ,日日如事,其實星期六日跟本唔係放假因很多功課還要温定下星期默書,我亞女讀的係官立學校,我想問如果讀名校的小朋友還有沒有時間玩呢
作者: qqwong    時間: 07-11-13 13:18

原文章由 whl 於 07-11-13 12:44 硐表
我同大家做父母的心情一樣,小女今年小一每天6点起身7点上校車下午4点放學,之後休息一會就要吹佢做功課如果唔係佢就 ,日日如事,其實星期六日跟本唔係放假因很多功課還要温定下星期默書,我亞女讀的係官立學校,我 ...


whl
我同你一樣, 每朝晨咁早起身, 阿女放學返到屋企也是4時, 睇一陣電視, 等我收工返去幫睇功課, 之後, 吃完晚飯, 溫下星期的中及英默書, 然後上床訓覺...每天也是如此, 好多時阿女話想玩多一陣, 我話明早要起身, 唔夠精神上課老師會責備, 不如, 等到假期才去玩, 咁佢就乖乖地去訓...點知到左假期, 又係一大堆功課, 測驗, 評估要跟, 佢就話我講過唔算數, 唯有抽一陣時間帶佢落公園玩, 佢玩到唔願走, 因為佢知道返到屋企, 又要面對大把功課...而且她們還細, 未明白同儕間的競爭,唯有時間去改變吧!
作者: fishmum    時間: 07-11-14 09:14

whl and qqwong

我亞女返學放學時間同你哋差唔多, 但我係全職媽咪, 時間上可能鬆動D, 通常食晚飯前己經可以搞掂哂D功課。但我個人覺得星期日真係要比佢休息吓(test week 就例外啦 )!因為我最怕小朋友感到連星期日都無得玩會唔開心!

我亞女由一間毫無壓力嘅幼稚園到一間傳統小學, 真係好大轉變 (對佢同對我哋作為父母都係), 一年班時真係要好多關心同幫助, 依家二年班啦, 我好慶幸佢可以適應到!比D時間佢地啦!一定OK嘅
作者: 銘銘媽    時間: 07-11-14 10:06

putongren,
多謝你的分享. ^^

SandyWu,
其實有時都唔知點競爭, 升中話用以前d 學生既成績黎大抽獎, 其實小學都要讀6年, 我覺得俾佢地愉快學習, 比起辛苦催谷, 更加能學到野.

whl, qqwong & fishmun,
我而家就會叫亞仔星期五同星期六既朝早, 盡量做哂d功課, 而默書就日日都會同佢默, 咁星期六佢本身有d 興趣班, 同埋可以休息吓, 星期日朝早就返教會, 同埋都係自由時間, 咁黃昏就一定要返到屋企, 準備心情, 星期一返學.
我想佢星期六同日可以多d 時間放鬆吓, 當發洩, 自己休息, 都好呀.
作者: Ivy124    時間: 07-11-14 12:51

完全同意...我囝都係p2...每日d時間都好趕根本無時間溫書...每晚對完功課最多都只可以溫默書...所有書都留番星期六&星期日朝早先溫...星期日朝早溫完我一定會同佢去街..去公園玩下...大人都需要休息放鬆下自己啦...何況一個咁細o既小朋友...我地放左工可以咩都唔理...但佢地真係唔得...又要做功課又要溫書...有時見到都幾登佢地可憐...但無奈現真就係咁

原文章由 fishmum 於 07-11-14 09:14 硐表
whl and qqwong

我亞女返學放學時間同你哋差唔多, 但我係全職媽咪, 時間上可能鬆動D, 通常食晚飯前己經可以搞掂哂D功課。但我個人覺得星期日真係要比佢休息吓(test week 就例外啦 )!因為我最怕小朋友感到連星期 ...

作者: 銘銘媽    時間: 07-11-14 14:59

原文章由 Ivy124 於 07-11-14 12:51 硐表
有時見到都幾登佢地可憐...但無奈現真就係咁

完全同意.
作者: daphnemama    時間: 07-11-17 09:31

以過來人身份提一提, 小一上學期只是適應期, 下學期功課更深, 另因小三最後個次的成績要呈上教處, 所以由上學期開始應逢星期五除正常要應付之功課+默書溫習外還派TSA卷給小朋友實習定免到時影響學生成績, 當然5同學校給 TSA卷安排上是5同, 我女個間每科一時隔2星期一時個個星期 (中/英分分鐘要作三篇文)派TSA卷, 有時只有1科, 有時2科, 放長假就更加三科一齊來.  大家努力! 有排痛苦!:cry: :cry:
作者: alicetong    時間: 07-11-17 11:53

妳們簡直將我心聲講晒出0黎....
我個仲係細女...上了小一我要學會接受低分同唔合格
只知道有好大的改善空間呀..:) 考試測驗但求合格已經
好滿意了.. 相信剛上小一家長同小朋友都要有適應期..
慢慢來啦..陪著小孩子一同進步,首先要放開自己尺度先..
相比之下我大仔5年級,在長久訓練下,0係我心目中已是好
smart0既小朋友了...互勉之..家長和小朋友一齊努力啦:loveliness: :loveliness:
作者: 亞水    時間: 07-11-17 12:07

咁係咪即係非洲無書讀果D小朋友最happy呀???

學校有得你揀呱??

學校無得揀??課程唔會天南地北呀??間間都差唔多,咪睇下你要求佢幾多囉。你要佢獨佔鰲頭、讀名校,唔該自已搞掂;亞駝行路,唔使幾辛苦呱;求其是但,又使要你幾辛苦呀?如果連最低要求都做唔到,就要看醫生或者認命,接受孩子不是讀書材料的事實。

我唔係想講風涼話,我只係想講,人總有選擇,唔好將自已選擇歸咎於制度。甚至唔係制度問題,而係社會風氣包括各位家長在內的方向問題。如果社會/家長對我們未來的社會主人翁,在學歷上沒有要求的話,大家仲使唔使讀書讀得咁辛苦?
作者: SIUBO117    時間: 07-11-17 19:19

我報讀了下年P1蘇浙私小,揀了半日班,原因是全日/半日班上課時間係一樣8:00,間學校都幾多功課做,怕冇時間完成。小朋友若疲倦,放學後可以睡一陣。
但我是在識媽媽,放工後一樣要同佢睇功課,默書,沖凉,搵書。變左我更辛苦囉。

[ 本文章最後由 SIUBO117 於 07-11-17 19:28 編輯 ]
作者: 丁丁*    時間: 07-11-17 21:26

我睇見咁多位媽咪既 post, 我就覺得自己真係好舒服. 我都係在職媽咪, 屋企無工人. 我大女讀 p1. 細仔 1 歲多. 我因為知道自己無咩時間專心睇個女d 功課, 而且小女又唔係一個會自動自覺溫書既小朋友. 所以就幫阿女搵咗一間好多人唔多熟識既小學. 返學2 個多月, 阿女日日都好開心. 功課唔算多, 程度唔太深. 例如英文堂是用 story book 教學的, 另外再加它們自製的 worksheet 教學. 好似最近考試, 試題唔太深, 大部份同學都可以取得高分. 小朋友的自信心都增加不少. 好多時又會攪特別節目例如中秋節攤位, halloween 嘩鬼扮相比賽. 我都曾經諗過幫阿女報本區出名既小學, 但自覺自己無時間理佢, 所以就好大轉變幫阿女幫咗現校就讀. 當初都有懷疑自己有否選錯校, 但現在見阿女日日開開心心, 都覺得自己無選擇錯誤. 希望大家的小朋友在求教階段都能開心愉快
作者: 虫虫主人    時間: 07-11-17 22:06

原文章由 丁丁* 於 07-11-17 21:26 硐表
我睇見咁多位媽咪既 post, 我就覺得自己真係好舒服. 我都係在職媽咪, 屋企無工人. 我大女讀 p1. 細仔 1 歲多. 我因為知道自己無咩時間專心睇個女d 功課, 而且小女又唔係一個會自動自覺溫書既小朋友. 所以就幫阿女搵 ...


你個間係邊間小學?
作者: SandyWu    時間: 07-11-18 01:37

原文章由 虫虫主人 於 07-11-17 22:06 硐表


你個間係邊間小學?



我都想知
作者: 丁丁*    時間: 07-11-18 11:16

唔好意思, 剛剛有媽咪提我, 話原來唔可以係度講學校名

原文章由 虫虫主人 於 07-11-17 22:06 硐表
你個間係邊間小學?ops:" />

[ 本文章最後由 丁丁* 於 07-11-18 23:08 編輯 ]
作者: qqwong    時間: 07-11-18 16:42

原文章由 alicetong 於 07-11-17 11:53 硐表
妳們簡直將我心聲講晒出0黎....
我個仲係細女...上了小一我要學會接受低分同唔合格
只知道有好大的改善空間呀..:) 考試測驗但求合格已經
好滿意了.. 相信剛上小一家長同小朋友都要有適應期..
慢慢 ...



agree..我都覺得當初對阿女要求好高,但係越迫得太緊,佢啲成績反而退步...因此,我將對她的要求稍為降低,只是開學沒多久,她能吸收有幾多就得幾多,無謂勉強再給予更多壓力.正如你所講,合格就算吧!唔合格就會話佢知錯係邊度...自己又勞氣,她的成績又唔會好,平常心吧!
作者: 701003    時間: 07-11-18 17:29

原文章由 亞水 於 07-11-17 12:07 硐表
咁係咪即係非洲無書讀果D小朋友最happy呀???

學校有得你揀呱??

學校無得揀??課程唔會天南地北呀??間間都差唔多,咪睇下你要求佢幾多囉。你要佢獨佔鰲頭、讀名校,唔該自已搞掂;亞駝行路,唔使幾辛苦呱;求其是但,又使要你幾辛苦呀 ...


食得咸魚抵得渴!唔可以怪晒制度
作者: 虫虫主人    時間: 07-11-18 17:32

原文章由 qqwong 於 07-11-18 16:42 硐表



agree..我都覺得當初對阿女要求好高,但係越迫得太緊,佢啲成績反而退步...因此,我將對她的要求稍為降低,只是開學沒多久,她能吸收有幾多就得幾多,無謂勉強再給予更多壓力.正如你所講,合格就算吧!唔合格就會話佢知錯係邊度...自己又 ...


qqwong,

其實我相信每個家長都知道,迫係對個小朋友會覺得反感,但有時當其他同學都爭取嘅時候,你就會容易落後,到時你唔想迫都無辦法 ,同埋真係小朋友係受硬唔受軟
作者: Putongren    時間: 07-11-19 16:42     標題: 是否真的沒有選擇

這星期考試,昨天在圖書館溫習。坐在對面的是三年級,正在溫常識。這位媽媽開始抱怨了:常識要刨課本,還要考問答(長答、短答都要),結果溫書要溫埋所有生字。她還說常識還好可以讀課文,中英文就書都唔駛溫,因全部考課外。學校擺明要父母在家催谷。是哪間?是XX官小。
我細個讀一年級,常識只有選擇題、配對、是非、填圖、供詞填充;簡直是易過借火。就算再高D班(我大的讀五年級)都最多是填充,唔駛成條問答咁考!雖然係私校,學費都是$2XXX。這位Auntie話佢D補習費都唔只呢個數啦!
咁我同佢玩吓讀吓咁又一日。你可能話我唔長進,第日點算?升中派位就知死!我點睇?下次再傾……
作者: dad1234    時間: 07-11-19 18:02

原文章由 701003 於 07-11-18 17:29 硐表


食得咸魚抵得渴!唔可以怪晒制度


現今家長要求係90分合格,100分满分
作者: reneeleung    時間: 07-11-19 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Putongren    時間: 07-11-20 09:13     標題: 學校名?

其實視乎你想唔想講。而有興趣想知的可以用PM問當事人;答唔答PM就等當事人決定囉。

原文章由 丁丁* 於 07-11-18 11:16 硐表
唔好意思, 剛剛有媽咪提我, 話原來唔可以係度講學校名

作者: Putongren    時間: 07-11-20 09:22

好似無話唔講得,除非涉及誹謗、欺詐…等是版規不容許的。
如果是事實,又怕乜。但我們中國人都是敦厚為本,自己衡量應不應講啦!
又可以考下你創作,用D別名但又可以讓我地估到個隻呢。

原文章由 reneeleung 於 07-11-19 22:28 硐表
點解唔講得名? 我都想知.  
仲有我都有d例子想講,但又唔話得校名, 點算?

作者: 00adafan    時間: 07-11-20 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5