鍾意

原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺![]()
![]()
![]()
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...
原文章由 chunwai_315 於 07-11-10 07:26 硐表
唔好唔開心啦! 都係第一次考試, 以後仲有漫漫長路.![]()
家陣知道學校考d咩嘢/要求d咩嘢, 咪開始同佢執返囉! 小朋友仲咁細, 千祈唔好灰心呀!
加油! 加油! ...
,原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺![]()
![]()
![]()
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...
,月尾大考啦.....唉.....,有乜方法令囝比心機讀書呢

原文章由 NIC媽咪 於 07-11-10 11:19 硐表
我囝剛相反,他小一第一次考試中.英.數.常都有92分以上,全級18X幾人考30幾,當時我以為囝囝讀書無問題,但他的班主任同我講囝囝有小聰明,但小聰明只可以應付小一.二的課程,到小三無唔努力就退步.
囝在小一.二時成績都幾 ...
我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦 ,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般 ,,老師仲要我加緊努力,聽完真係人都癲 ,我已經好努力架啦,大佬呀,我要返工,放工都得半條人命,而家晚晚冇 11 點:time: 都唔瞓得 ( 個囡), 我不在話下,(冇1 點都唔瞓得) |
原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺![]()
![]()
![]()
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...
原文章由 shirley1509 於 07-11-10 12:28 硐表
我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般
,,老 ...
原文章由 NIC媽咪 於 07-11-10 12:17 硐表
課程係深左,但係他學校不算好深,只是我囝愈來愈心散,個心成日諗住玩,講玩的他多多都記得.仲有他做功課or測驗到現在都成日錯大意.
現他有學公文英已半年,希望能有幫助. ...
原文章由 chunwai_315 於 07-11-12 07:29 硐表
Hi NIC媽咪,
要小朋友專注, 最重要係唔好睇咁多電視, 因為睇得電視多, 真係會好心散, 同埋冇耐性. 呢個本人經驗之談, 我三姊妹細個時係"超級電視迷", 阿媽唔識教, 由得我哋睇電視. 我一去到中學, 已經係"一盤散 ...


原文章由 shirley1509 於 07-11-10 12:28 硐表
我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般
,,老 ...
原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺![]()
![]()
![]()
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...


| 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |