教育王國

標題: 仔仔剛升上小一, 第一次考試就衰咗~~~ [打印本頁]

作者: @小魔怪@    時間: 07-11-10 00:56     標題: 仔仔剛升上小一, 第一次考試就衰咗~~~

剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期老師仲會
讀題目, 下學期就唔會啦

唉...... 頭痛
以前自己讀小學真係唔辛苦,
中,英,數測驗考試都唔係好洗溫,
只係靠平時吸收, 媽媽淨係同我
默下書 , 好易應付.
(我唔係讀書好叻嘅人)

到底係我仔唔夠醒, 定係程度深咗
剛升小一嘅媽咪, 第一次測驗考試
你哋小朋友點呀?



[ 本文章最後由 @小魔怪@ 於 07-11-10 13:46 編輯 ]
作者: chunwai_315    時間: 07-11-10 07:26

原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...


唔好唔開心啦! 都係第一次考試, 以後仲有漫漫長路.

家陣知道學校考d咩嘢/要求d咩嘢, 咪開始同佢執返囉! 小朋友仲咁細, 千祈唔好灰心呀!

加油! 加油!
作者: shingshing1223    時間: 07-11-10 10:01

小一第一次測驗老師會解題的, 而且出題的類型同佢d功課都係差唔多, 如果平時有做功課都應該知道溫d 咩, 不過小一生的中文會比較差,因為佢地仲未好理解d字的意思, 就算比佢照炒都炒錯.




原文章由 chunwai_315 於 07-11-10 07:26 硐表


唔好唔開心啦! 都係第一次考試, 以後仲有漫漫長路.

家陣知道學校考d咩嘢/要求d咩嘢, 咪開始同佢執返囉! 小朋友仲咁細, 千祈唔好灰心呀!

加油! 加油! ...

作者: BonnieKam    時間: 07-11-10 10:15

唔好咁灰心, 你仔仔嘅情況同好多小一生一樣,
千萬不要以為自已個仔特別差, 如果連你都灰心,
仲有邊個幫佢支持佢呢 ?

話你知, 我囝囝今年小三, 剛升上小一時係完全唔適應,
第一次考試成績係......全級165人考121 ,
我當時心情係同你一樣咁down, 但後來佢開始適應,
慢慢有進步, 跟住d考試每次都進步約10~20名, 到
下學期已經165人考70幾, 跟住升上二年班到宜家就
keep住全級162人考50~60, 我都等緊佢下星期五
派成績表, 但我已預左佢今次考得麻麻地, 因為英文
第一次係唔合格(58分), 但宜家只係上學期第一次
考試啫, 只要努力, 一定可以追番上嚟架 !


原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...

作者: NIC媽咪    時間: 07-11-10 11:19

我囝剛相反,他小一第一次考試中.英.數.常都有92分以上,全級18X幾人考30幾,當時我以為囝囝讀書無問題,但他的班主任同我講囝囝有小聰明,但小聰明只可以應付小一.二的課程,到小三無唔努力就退步.
囝在小一.二時成績都幾好,每次考試平均分有90分以上,仲試過全班考第三.
到小三他開始心散而課程又愈來愈深,考試一次此一次退步
今年小四 上次測驗英文仲唔合格 ,月尾大考啦.....唉.....,有乜方法令囝比心機讀書呢
作者: shingshing1223    時間: 07-11-10 11:49

NIC 媽咪,

是否功課深了很多令他有壓力? 還是學校的課程比較悶 ? 有沒有試過去找補習班可能有幫助.




原文章由 NIC媽咪 於 07-11-10 11:19 硐表
我囝剛相反,他小一第一次考試中.英.數.常都有92分以上,全級18X幾人考30幾,當時我以為囝囝讀書無問題,但他的班主任同我講囝囝有小聰明,但小聰明只可以應付小一.二的課程,到小三無唔努力就退步.
囝在小一.二時成績都幾 ...

作者: NIC媽咪    時間: 07-11-10 12:17

原文章由 shingshing1223 於 07-11-10 11:49 硐表
NIC 媽咪,

是否功課深了很多令他有壓力? 還是學校的課程比較悶 ? 有沒有試過去找補習班可能有幫助.

課程係深左,但係他學校不算好深,只是我囝愈來愈心散,個心成日諗住玩,講玩的他多多都記得.仲有他做功課or測驗到現在都成日錯大意.
現他有學公文英已半年,希望能有幫助.
作者: shirley1509    時間: 07-11-10 12:28

我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦 ,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般 ,,老師仲要我加緊努力,聽完真係人都癲 ,我已經好努力架啦,大佬呀,我要返工,放工都得半條人命,而家晚晚冇 11 點:time: 都唔瞓得 ( 個囡), 我不在話下,(冇1 點都唔瞓得)

原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...


作者: natnat_tsang    時間: 07-11-10 12:29

所有小朋友都係咁,玩就記得,做就咩都唔記得,無計la,依家D小學課程又多又深,唯有俾多D耐性同愛心倍小朋友溫書囉...
作者: Hilouey    時間: 07-11-11 08:40

before i am a same case after i bring our daguhter to the tutor centre so i will not more pressure . but give the time to yr daughter may be next time will better than


hiloue
y


原文章由 shirley1509 於 07-11-10 12:28 硐表
我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦 ,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般 ,,老 ...

作者: chunwai_315    時間: 07-11-12 07:29

原文章由 NIC媽咪 於 07-11-10 12:17 硐表

課程係深左,但係他學校不算好深,只是我囝愈來愈心散,個心成日諗住玩,講玩的他多多都記得.仲有他做功課or測驗到現在都成日錯大意.
現他有學公文英已半年,希望能有幫助. ...


Hi NIC媽咪,

要小朋友專注, 最重要係唔好睇咁多電視, 因為睇得電視多, 真係會好心散, 同埋冇耐性. 呢個本人經驗之談, 我三姊妹細個時係"超級電視迷", 阿媽唔識教, 由得我哋睇電視. 我一去到中學, 已經係"一盤散沙", 發夢多過食飯. 所以, 千祈唔好睇咁多電視, 睇電視唔多唔少等同於洗腦.
作者: beaclem    時間: 07-11-12 13:36

原文章由 chunwai_315 於 07-11-12 07:29 硐表


Hi NIC媽咪,

要小朋友專注, 最重要係唔好睇咁多電視, 因為睇得電視多, 真係會好心散, 同埋冇耐性. 呢個本人經驗之談, 我三姊妹細個時係"超級電視迷", 阿媽唔識教, 由得我哋睇電視. 我一去到中學, 已經係"一盤散 ...


除此之外, 重有最重要係唔好比咁多機佢地打, 打機打得多又係心都散曬
作者: emonmama    時間: 07-11-12 14:48

我囡都係小一...11月底就第一次考試....唔多唔少都覺得有d壓力和緊張...平時d功課都ok既....但有時佢貪快...就會好多時出錯..話佢唔識咩...佢又唔係喎..真係擔心
作者: jsmleetse    時間: 07-11-12 16:48

因人而定, 有小朋友可以好快適應, 妳俾d咩題目佢都好容易記到, 但有d就好似遊魂太空, 唔好灰心, 重有漫漫長路.
作者: BB2WONG    時間: 07-11-12 17:24

不如咁樣講啦:阿仔係咪已經發揮到最盡,即係之前有無好好咁樣預備考試呢?如果只係溫幾日貨仔再加上題目係難既,唔合格都好正常,如果題目係好易,又好努力咁溫書,就應該睇下佢份卷錯物野?下次再努力!
我細仔今年小一,平時MON-FRI佢要6:30先番到屋企,8:00先開始做功課,如果快完成的話佢一係打機、一係同阿哥玩,我地在WEEKEND先會溫書(1個SUN MORNING),如在考試月,那個月整個WEEKEND一般都不去街,EACH SUN都溫書,再埋身溫既時間就越長,我盡量張學校既EXERCISE全部SCAN晒比佢做,再自己出題目 + 街外買既EXERCISES,盡量比佢睇多D唔同既野!TOUCH WOOD我打左輸數但佢第一次各科都有95分以上,但我唔無特別開心!因為一次考試好成績唔代表以後次次都係,不過好在比佢自己知道努力係會有好結果!
我大仔已經P5,佢仲麻煩,每次考試都有1-2科之成績有大進步,但又會有1科半科大退步,雖然佢都係KEEP住在三甲內,但也難保到呈分試時會一樣咁好,所以都係要KEEP住努力!
幾次阿仔讀書最辛苦係阿媽,佢得唔得都好,自己盡左力幫佢溫,希望佢見到阿媽咁努力,都一齊努力取得應有的成績,就已開心不過!
作者: Heidi媽    時間: 07-11-12 17:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greenlady    時間: 07-11-12 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 森林媽媽    時間: 07-11-13 10:01

我也是在職媽媽, 我囝囝每晚也是差不多成11點先可以瞓, 剛過去的測驗, 我相信囝囝是識的, 每科均有95分以上, 只是錯在比較大意, 我看測驗卷與平時的工作紙差不多, 之前我自己會參照工作紙的形式出過一些練習比佢做, 範圍內的書本(中文書及英文故事書), 佢都要背默, 起碼唔會有字唔識寫, 不過佢今日識串呢個字, 明天可以串唔到, 今次測完驗, 問佢識唔識, 佢都話識, 一定會100分, 結果無, 我也不會太緊張, 因我知道佢有比心機去溫, 我都有幫佢溫習, 我們已努力過啦嘛。
在職媽媽一定辛苦, 而每個小朋友的吸收能力也不同, 只要佢有盡力, 您也有盡力就不要不開心, 有好多嘢急唔嚟!  


原文章由 shirley1509 於 07-11-10 12:28 硐表
我個囡咪差唔多,今年又係小一, 剛剛測完第一次,英文有80, 中文 65,(差) 數學 70 幾, 常識 80,係喺日月無光:cry: 嘅日子同佢溫架,我以為好好架啦 ,,因我都有讚佢架,點知有日同佢班主任閒聊中,才知她的成績只是一般 ,,老 ...

作者: fishmum    時間: 07-11-14 09:42

我亞女舊年都係咁,可能小朋友同我哋都未知到老師嘅要求遮!唔洗咁担心啦,第二次測驗會好D架啦!
作者: SUSANNA    時間: 07-11-14 10:52

我女都係剛升小一,佢地測驗老師都吾會讀題目,只係靠佢地理解,而你小朋友有老師讀題目,以經好好.你話佢吾鐘意睇書,這同佢識字少好有關係,根本係惡性循環,所以你要先解決這問題,令外再比多d練習佢做,相信慢慢會有改善,更何況現在只係第一次考試,仲有時間追.努力吧.

原文章由 @小魔怪@ 於 07-11-10 00:56 硐表
剛派回試卷,
對我黎講只有 挫敗 無奈 4個字,
但仔仔對分數完全無感覺
無諗過分數會咁低, 中文唔合格,
都唔知點教佢好, 仔仔本身唔鍾意
睇書, 識嘅字唔多, 又要考填充,作句,
重組句子, 閱讀理解 .上學期 ...

作者: jaja    時間: 07-11-14 11:52

唔好怪囝囝...小朋友自信心好重要, 先幫佢多D温習, 平日比D練習佢做吓, 考試再比平時D工作紙佢再做....等佢基礎紮實D
作者: nsachung    時間: 07-11-15 13:15     標題: 回覆 #1 @小魔怪@ 的文章

Dear all,

Do not worry so much. The first time exam may be so scary for a P.1 kid, they do not know the concept of exam. Do not panic on them if they did bad. Please do more old past paper for them or print out more exercise on internet to let them practise.
When  my son studied for his exam, I just need him to know the Chinese words from the book, then I will emphasis more on extra works, such as jumble sentences, puntuation and comprehension.
When he studied Math,  I let him to do the exercises from outside, so that it will not be the same as the school books.
作者: POLOY0502    時間: 07-11-16 17:48

各位妳好 ,
請問有咩方法可以令到小女D英文好D ? 小女話上堂唔知老師講
"MUD" . 請各位比D意見 !
作者: shingshing1223    時間: 07-11-16 22:48

如果小朋友仲係小一生, 佢可能未適應啦, 如果有時間可以同佢備下課, 如果唔係書本唔識, 可以同佢講估下老師大至上會講d咩 classroom Language,
例如: Listen to me, Look at me, Let's read together, open your book......比反小小信心佢就得架啦.




原文章由 POLOY0502 於 07-11-16 17:48 硐表
各位妳好 ,
請問有咩方法可以令到小女D英文好D ? 小女話上堂唔知老師講
"MUD" . 請各位比D意見 !

作者: daphnemama    時間: 07-11-20 12:02

我個仔今年讀小一, 昨天派回試卷(我仔仔讀的小學是沒有排名的), 中文 得 53.5分, 數學 得 61.5分(但因上堂不肯坐定, 走去同學位還鉛筆給老師扣十分即是只有51.5分), 常識+英文未派.  

我大女小一時科科90+以上, 今年小四, 科科都在60+左右, 她的口號 - "橫豎我的成績都不可以取到100分, 不要這麼辛苦"   

我是在職很晚才回家, 爸爸早放工回家教做功課, 但他只是應付功課/默書便算.  最多臨考試前我同亞仔溫, 他同亞女溫一晚便算.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5