教育王國

標題: 你們的小朋友會唔會拖長時間黎做功課 [打印本頁]

作者: clementbaby    時間: 07-11-9 01:06     標題: 你們的小朋友會唔會拖長時間黎做功課

你地既小朋友會唔會拖長時間黎做功課,同埋會唔會做做下功課發(牛豆)架?我對住我仔就黎唔知用咩方法去對佢好?軟硬功都試過都冇效同埋就黎搞到我神經緊張 成日(唔嗲唔釣)問親佢成日都話唔知(有時真係唔知佢真唔知定假唔知)
作者: 808280    時間: 07-11-9 13:50

原文章由 clementbaby 於 07-11-9 01:06 硐表
你地既小朋友會唔會拖長時間黎做功課,同埋會唔會做做下功課發(牛豆)架?我對住我仔就黎唔知用咩方法去對佢好?軟硬功都試過都冇效同埋就黎搞到我神經緊張 成日(唔嗲唔釣)問親佢成日都話唔知(有時真係唔知佢真 ...


Hi clementbaby

我個囡囡同你個囝囝一樣,囡囡越鬧越反叛,
我對佢都無曬辦法,佢最聽老師話,
我為有向學校方面救助.希望佢可以改善下.
作者: 召藥師    時間: 07-11-9 17:21

我個仔都會架!
所以好多時都要係佢隔離睇實佢,真係要陪太子讀書。
作者: judywan    時間: 07-11-9 17:27

實拖。
作者: lillymarie    時間: 07-11-9 17:44

原文章由 clementbaby 於 07-11-9 01:06 硐表
你地既小朋友會唔會拖長時間黎做功課,同埋會唔會做做下功課發(牛豆)架?我對住我仔就黎唔知用咩方法去對佢好?軟硬功都試過都冇效同埋就黎搞到我神經緊張 成日(唔嗲唔釣)問親佢成日都話唔知(有時真係唔知佢真 ...

我既囝囝會因為驚用唔哂功課, 就拖時間, 有時仲會做做下去玩筆, 擦膠.....
我而家既做法係, 先幫佢溫書, 教佢睇功課既題目, 等佢知道要點做, 然後先俾佢自己做功課. 但我就約定佢8點鐘, 如果做完哂功課就同佢玩. 至於佢幾時做功課, 要唔要中途休息, 就由佢決定, 總之8點做完就同佢玩
不過, 我囝囝功課比較少, 同埋已經小二, 佢自己有做功課既經驗, 所以暫時都OK
作者: creamy-lanlan    時間: 07-11-10 11:15     標題: 你們的小朋友會唔會拖長時間黎做功課

0矣! 我個仔小三, 完全跟你情況一樣 !

原文章由 clementbaby 於 07-11-9 01:06 硐表
你地既小朋友會唔會拖長時間黎做功課,同埋會唔會做做下功課發(牛豆)架?我對住我仔就黎唔知用咩方法去對佢好?軟硬功都試過都冇效同埋就黎搞到我神經緊張 成日(唔嗲唔釣)問親佢成日都話唔知(有時真係唔知佢真 ...

作者: clementbaby    時間: 07-11-12 17:55

我有時發晒脾氣既時候比我罰時
(罰企面對住門口思過 或者企出門口罰企)
之後都會做得好快(淨係果日)
但唔係次次都要用呢個方法加ma
真係煩
作者: 健朗媽咪    時間: 07-11-12 18:30

我個仔唔會拖, 因為佢深知道功課同溫習早做完就早D可以玩GA道理, 所以佢一開始做功課就唔會停, 而且做得幾妥當, 因為佢唔想比我擦佢D功課, 攪到要嘥時間做過

其實有時佢地拖, 可能係攰, 如果真係拖得太耐, 就比佢哋抖一抖, 輕鬆下, 一陣再做過, 又或者定個時間, 在時間內完成就可以玩/睇電視/打一陣機....如果超過限時就成日都無得玩

仲有唔好坐喺佢側邊睇住佢做功課, 因為佢會好大壓力, 我地大人都唔想老細成日企喺後面睇實我地做野, 細路都係一樣, 你睇到佢慢吞吞又會火滾, 如果睇見佢做錯咗就火上加火, 小朋友鬧得多會怕咗做功課,只會令情況越來越壞
作者: clementbaby    時間: 07-11-13 02:30

呢d方法已經試過曬
佢一放學第一時間係去午睡(睡前食小小野)
around45min-1hrs
之後就開始做功課
呢個時候我就入廚房煮飯
到差唔多時間就會出去問佢做完未
通常個答案都係話未
今日仲要勞煩我母親大人過黎同佢訓話
我真係投降,完全冇佢辦法,唯有叫我媽黎同佢講
佢淨係會聽我媽說話
e+我媽又要返工,唔係可以成日黎我個度
原文章由 健朗媽咪 於 07-11-12 18:30 硐表
我個仔唔會拖, 因為佢深知道功課同溫習早做完就早D可以玩GA道理, 所以佢一開始做功課就唔會停, 而且做得幾妥當, 因為佢唔想比我擦佢D功課, 攪到要嘥時間做過

其實有時佢地拖, 可能係攰, 如果真係拖得太耐, 就比 ...

作者: 空    時間: 07-11-13 23:37

我個仔由小一到小二都係做做吓功課發呆,一陣話要飲水、小便、大便,仲有係做親功課都特別多鼻'市',了極都了唔完,浪費好多時間。

最近佢做功課成日話眼訓,已經用左毛巾抹佢塊面都唔掂,後來我叫佢跳繩,(因為佢好鍾意跳繩),之後成個人醒番晒 ,先至可以做完所有功課。

至於功課做得慢,就同佢講,喺某個時間之前完成功課的話,就俾佢打一陣遊戲機,因為我好少俾佢打機,所以佢會好開心,(通常都係10至20分鐘)。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5