教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 37 [打印本頁]

作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 14:34     標題: 油塘小學家長站 - part 37

各位....快 d 入來報到喇, 睇吓邊個第一先
作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:36


作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:38

2
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:40

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:36 硐表

hoganma: 間舖要儲10個印仔(3個月內)買滿$150/1個!
上次我289.-都係得一個印仔, vip卡永久9折!
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 14:40

:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:38 硐表
2

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:41

我下巴又爆瘡啦!!!:cry: :cry: :cry:
作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 14:41

3 個月內  (太短時間了)
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:40 硐表

hoganma: 間舖要儲10個印仔(3個月內)買滿$150/1個!
上次我289.-都係得一個印仔, vip卡永久9折!

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 14:41

CY


佢尋晚又無返來啦
作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 14:42

我都生左粒 '痱茲' :-|
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:41 硐表
我下巴又爆瘡啦!!!:cry: :cry: :cry:

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:42

我成日都想買黑色西褲, 買極都買唔倒.....
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 14:42

又爆 又次係SUMMER既事
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:41 硐表
我下巴又爆瘡啦!!!:cry: :cry: :cry:

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:44

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:42 硐表
我都生左粒 '痱茲' :-|

唉~~~痱茲直頭係我老友啦!!!(我老公話:tongue:)
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 14:44


作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:45

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:42 硐表
又爆 又次係SUMMER既事

係呀, 我自係泰國返黎之後, 下巴爆瘡一直未停過!
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 14:46

我地試吓一齊儲
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:41 硐表
3 個月內  (太短時間了)

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:47

好難買, 唔要太斯文, 又要型又唔要貴

我之前係kwun tong plaza買左條, 約$2xx, 我聽日著比你睇, 低腰修腳, 你睇下掂唔掂
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:42 硐表
我成日都想買黑色西褲, 買極都買唔倒.....

作者: cyclmama    時間: 07-11-8 14:48

我諗佢已經放棄咗我,我要開始習慣佢會經常唔返lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:41 硐表
CY


佢尋晚又無返來啦

作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 14:51

come, hoganma,
係咪要儲埋同一張卡內??
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:46 硐表
我地試吓一齊儲

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:51

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:47 硐表
好難買, 唔要太斯文, 又要型又唔要貴

我之前係kwun tong plaza買左條, 約$2xx, 我聽日著比你睇, 低腰修腳, 你睇下掂唔掂

好呀!!!
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:52

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:51 硐表
come, hoganma,
係咪要儲埋同一張卡內??

:D :D :D :D :D :D :D
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 14:52

我下身太肥,好難買到真係啱身gei褲
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:47 硐表
好難買, 唔要太斯文, 又要型又唔要貴

我之前係kwun tong plaza買左條, 約$2xx, 我聽日著比你睇, 低腰修腳, 你睇下掂唔掂

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:52

一人開一張card, then combine埋一齊
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:46 硐表
我地試吓一齊儲

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:53

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:48 硐表
我諗佢已經放棄咗我,我要開始習慣佢會經常唔返lor

:( :( :( :( 你有無試過叫亞女打電話比c6, 叫佢返屋企?
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:54

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:52 硐表
一人開一張card, then combine埋一齊

得架咩?????????????:) :)
作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:54

我記得個時我話無帶儲開個張, 佢開張新gei比我, 佢話可以combine一齊
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:51 硐表
come, hoganma,
係咪要儲埋同一張卡內??

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 14:55

不如諗自己將來點好過啦...........唉


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:48 硐表
我諗佢已經放棄咗我,我要開始習慣佢會經常唔返lor

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:55

佢尋晚無返?
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:48 硐表
我諗佢已經放棄咗我,我要開始習慣佢會經常唔返lor

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 14:55

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:54 硐表
我記得個時我話無帶儲開個張, 佢開張新gei比我, 佢話可以combine一齊

咦? 咁容易儲好多喎
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 14:56

CY話無:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:55 硐表
佢尋晚無返?

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:56

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:56 硐表
CY話無:cry:

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 14:58

無折好似好唔抵咁
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:55 硐表

咦? 咁容易儲好多喎

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:00

我都幫手

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:56 硐表
  

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 15:00

叫佢以後咪x返la, x佢個street
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:03

直Q情係啦,比著係我 我走左九世,我唔係得把口講架我真係講得出就做得到架

CY....佢已經完全清楚你弱點:cry: :cry: 佢一D都唔驚你走:-| :-| :-|  

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:00 硐表
叫佢以後咪x返la, x佢個street

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:03

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:58 硐表
無折好似好唔抵咁

係啦!!
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:04

亞仔成日打俾佢ga,不過佢都冇開電話,forward咗落祕書台,亞仔留言留到發忟憎.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:53 硐表

:( :( :( :( 你有無試過叫亞女打電話比c6, 叫佢返屋企?

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:06

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:03 硐表
直Q情係啦,比著係我 我走左九世,我唔係得把口講架我真係講得出就做得到架

CY....佢已經完全清楚你弱點:cry: :cry: 佢一D都唔驚你走:-| :-| :-|  

...


作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:06

我當年都好唔捨得亞囡架(因為佢要亞囡跟佢)但我都忍痛離開佢,因為我清楚知道佢唔會唔比個囡我見的:tongue: :tongue: 我一係唔做,一做就要做大龍鳳
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:08

我寧願佢唔返lor,但又係:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:00 硐表
叫佢以後咪x返la, x佢個street

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:08

唉:cry: :cry: :cry:

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:04 硐表
亞仔成日打俾佢ga,不過佢都冇開電話,forward咗落祕書台,亞仔留言留到發忟憎.

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:10

如果你同左第2個男人一齊佢會點呢

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:08 硐表
我寧願佢唔返lor,但又係:tongue: :tongue: :tongue:

作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:10

冇辦法,唯有忍佢2年.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:03 硐表
直Q情係啦,比著係我 我走左九世,我唔係得把口講架我真係講得出就做得到架

CY....佢已經完全清楚你弱點:cry: :cry: 佢一D都唔驚你走:-| :-| :-|  

...

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:11

CY

佢會唔會CHECK你D野如手提,MSN等等
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:12

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:04 硐表
亞仔成日打俾佢ga,不過佢都冇開電話,forward咗落祕書台,亞仔留言留到發忟憎.

正衰人, d仔女佢無份架!!!
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:18

我估佢會諗辦法係精神上"約代"我.

不過我一定會同佢攤牌先識第2個男人,唔想俾機會佢反咬我
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:10 硐表
如果你同左第2個男人一齊佢會點呢

作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:19

我個手提冇祕密,唔驚佢check
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:11 硐表
CY

佢會唔會CHECK你D野如手提,MSN等等

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:22

男人衰起上來係咁架啦:-| :-|
曾經我都試過呢D感覺.........無助
D男人覺得個老婆結左婚又生過小朋友就無人要的了所以通常係有左小朋友之後先出事,我個C6曾經都係咁既思想(我估):tongue:


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:12 硐表

正衰人, d仔女佢無份架!!!

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:23

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:18 硐表
我估佢會諗辦法係精神上"約代"我.

cy: 咁LEE2年你就要咬緊牙關都要捱落去啦!:cry:
作者: hoganmama    時間: 07-11-8 15:23

係ar, d pk 會反咬你
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:18 硐表
我估佢會諗辦法係精神上"約代"我.

不過我一定會同佢攤牌先識第2個男人,唔想俾機會佢反咬我

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:24

佢真PK,正PK
因果~~~~他朝君體X相同:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:18 硐表
我估佢會諗辦法係精神上"約代"我.

不過我一定會同佢攤牌先識第2個男人,唔想俾機會佢反咬我

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:25

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:23 硐表
係ar, d pk 會反咬你

真係人都巔呀!!!!!
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:25

咁又係,佢去滾就得,個老婆就要默默X受 P佢個K

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:23 硐表
係ar, d pk 會反咬你

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:27

CY

咁你呢2年要做D咩呢 你地無結婚就唔洗離婚架
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:32

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:25 硐表
咁又係,佢去滾就得,個老婆就要默默X受 P佢個K

反轉豬肚真係C囉!!!!!
作者: hoganmama    時間: 07-11-8 15:32

佢想清左d loan, then儲番d $
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:27 硐表
CY

咁你呢2年要做D咩呢 你地無結婚就唔洗離婚架

作者: cyclmama    時間: 07-11-8 15:32

儲夠$,同佢bye bye
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:27 硐表
CY

咁你呢2年要做D咩呢 你地無結婚就唔洗離婚架

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:33

明白:-| :-|

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:32 硐表
佢想清左d loan, then儲番d $

作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 15:34

cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:27 硐表
CY

咁你呢2年要做D咩呢 你地無結婚就唔洗離婚架

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:34

2年,話長又唔長,話短又唔係

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:32 硐表
儲夠$,同佢bye bye

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 15:35

真係好難做到:cry: :cry:
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:34 硐表
cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?

作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 15:36

唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:38

個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:34 硐表
cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:38

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:34 硐表
cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?

當你死晒心, 就只會當佢係同屋住架啦!!!:evil:
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:39

就算忍都會好痛苦:cry: :cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:35 硐表
真係好難做到:cry: :cry:  

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:40

好呀多謝報料,我今晚收工去買


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:36 硐表
唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:42

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:36 硐表
唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

我唔買六合彩架!
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:42

我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:38 硐表

當你死晒心, 就只會當佢係同屋住架啦!!!:evil:

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:43

唔買 我買架

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:42 硐表

我唔買六合彩架!

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 15:52

我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:42 硐表
我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的  

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 15:54

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:52 硐表
我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流

我都唔忍得, 但$$$$:cry: :cry: :cry: :cry:
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:54

我D性格其實係幾任性的,不過我都改左好多啦
我開頭都有忍架BUT忍唔到ma,忍真係好辛苦:-|

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:52 硐表
我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 15:57

我覺得有時d野唔好太執著,佢係比自然會比,佢唔比...你做咩佢都係唔會比的 我會先做好自己先




原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:54 硐表

我都唔忍得, 但$$$$:cry: :cry: :cry: :cry:

作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:00

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:38 硐表
個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


...


agreed....!! 要好好保護自己....
作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 16:02

咁又係, 佢唔比你吹佢唔漲:tongue:

又話今日落雨, 等我仲"咩"埋把遮返工重都C!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:57 硐表
我覺得有時d野唔好太執著,佢係比自然會比,佢唔比...你做咩佢都係唔會比的 我會先做好自己先

作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:02

唔得都要忍,如果唔係分分鐘muk都冇
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:35 硐表
真係好難做到:cry: :cry:  

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 16:03

原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:00 硐表


agreed....!! 要好好保護自己....

NOVEMBER: 你明天6:30PM來唔來倒官塘?
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:05

佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:38 硐表
個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


...

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-11-8 16:06

亞囡終於退左燒啦
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:06

我知,禽晚件事已經知la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:42 硐表
我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的  

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 16:07

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

真係好啦, 咁你自己都休息下啦!!!!
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:10

咁就放心哂 ,keep 住多d飲水la.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:10

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:42 硐表

我唔買六合彩架!


我都唔買的.....
作者: hoganmama    時間: 07-11-8 16:11

good good good
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

作者: 龍舌蘭    時間: 07-11-8 16:11

豬媽, 囡囡退左燒就放心啦~~ 多得妳今日睇實.
其實係咪出大牙仔呀 ?

我都要去接校車嘍~~~

夜d先上黎溫書.

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 16:12

扮無事, 係意思扮自己無係出面有第二個?
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la

作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:12

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:03 硐表

NOVEMBER: 你明天6:30PM來唔來倒官塘?


應該ok ar.......
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:12

成朝唔見你,好多嘢做

今日派咗通告,要填picnic d 資料
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:10 硐表


我都唔買的.....

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 16:13

有話落雨嗎 我真係唔知道

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:02 硐表
咁又係, 佢唔比你吹佢唔漲:tongue:

又話今日落雨, 等我仲"咩"埋把遮返工重都C!!!!

作者: 龍舌蘭    時間: 07-11-8 16:13

cy, 真係dum妳辛苦.:cry: :cry:

妳幫佢借錢, 佢有冇寫返張欠單俾妳ar?
作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 16:13

updated  16:12
9/11  6:30pm '好味王' 打邊爐, 名單如下:
(book 左 12位)

come
funbaby
文文
hoganma
fan02
phoebe
AMY
cy
katiema
novem
HIN_bb


如有漏了, 請自行報上 .....
作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:14

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la


因為佢少左返黎, 所以 xx 少左 ?
作者: funbabyhk    時間: 07-11-8 16:15

我要出去做野, 閃先, 88
作者: cyclmama    時間: 07-11-8 16:15

Bingo,佢根本冇認過
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 16:12 硐表
扮無事, 係意思扮自己無係出面有第二個?

作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 16:15

我都明白你既難處:-| 你自己就話住邊都無所謂,但2個小朋友又點呢..........唉,條loan佢e+都仲肯付責,如反起面上來佢未必付

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:02 硐表
唔得都要忍,如果唔係分分鐘muk都冇

作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:16

quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:12 硐表
成朝唔見你,好多嘢做

今日派咗通告,要填picnic d 資料
[/quote]

我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁滯, 成個division d 人都話佢唔得......
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 16:16

情願無好過啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la

作者: come爸嘩    時間: 07-11-8 16:16

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:13 硐表
有話落雨嗎 我真係唔知道

天文台話落雨架, 不過我出門口時都天陰陰.....

FUN: 我明天6:20PM係官塘MTR等整人開始行過去, 你點呀?
作者: novemberwm    時間: 07-11-8 16:17

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 16:13 硐表
updated  16:12
9/11  6:30pm '好味王' 打邊爐, 名單如下:
(book 左 12位)

come
funbaby
文文
hoganma
fan02
phoebe
AMY
cy
katiema
novem
HIN_bb


如有漏了, 請自行報上 ..... ...


辛苦你啦..... 886
你又不正常地收工了......
作者: iloveyoub4    時間: 07-11-8 16:17

good news
你自己都休息下啦~~媽媽

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

作者: hoganmama    時間: 07-11-8 16:19

你問佢係咪思覺失調定痴x左線
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:15 硐表
Bingo,佢根本冇認過





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5