教育王國

標題: 專注力 [打印本頁]

作者: beans    時間: 07-11-7 09:40     標題: 專注力

dear all
           有冇媽咪可教我怎樣才可幫小朋友改善專注力.咋天見家長我的小朋友p.1 school在上堂時老師說佢只望住黑板但做工課時他桹本不懂,和他說話時不清晰,但在家裡的工課我只會幫他解題但佢又識做. 所以我都不知怎樣幫他.
作者: 銘銘媽    時間: 07-11-7 11:22

p 1 學生好多都係咁既喎, 我亞仔都係咁, 唔洗太擔心, 佢專注力唔係有問題, 或者差. 只係 p1學生仲係一舊雲, 擒日同亞仔個補習老師講開, 佢話有d p2 學生, 都仲係成個 bb 咁, 咩都一舊雲, 佢識做功課, 即係佢都 ok 啦. 唔洗太擔心.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5