教育王國

標題: 減數 [打印本頁]

作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-3 22:51     標題: 減數

如 12 - 4 = 8 , 應如何教小朋友計呢? 因為以往靠數手指來計, please help!
作者: 414928    時間: 07-11-3 23:32

我係咁教我個仔,唔知你得唔得:例如:13-7
1)首先睇下個位數夠唔夠減,如果唔夠就要退位(借位)
2)退位後就變成13,要用晒自己10隻手指,
3)開始減數,先扣去沒有手指顯示的3,接著4,5,6,7就係手指到扣,
4)數數最後還剩幾多隻手指,這個就是答案了。
作者: kae    時間: 07-11-4 10:52

我係咁教的~~如﹕12-4=8

用手指教法~~
1) 先叫佢將12放入心裏面
2) 再攞4隻出黎
3) 跟住將心個12攞番出黎開始倒數
4) 11就收埋第1隻手指,10跟住收埋第2隻手指,如此類推收埋哂4隻手指後個答案就係8啦

另外我亦會用直式教法,同以下綱友一樣,用借位的方法,佢會比較易明

希望幫到你啦
作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-5 22:54

thanks!! :
What is 直式教法?
作者: apple_lee    時間: 07-11-5 23:13

原文章由 kae 於 07-11-4 10:52 硐表
我係咁教的~~如﹕12-4=8

用手指教法~~
1) 先叫佢將12放入心裏面
2) 再攞4隻出黎
3) 跟住將心個12攞番出黎開始倒數
4) 11就收埋第1隻手指,10跟住收埋第2隻手指,如此類推收埋哂4隻手指後個答案就係8啦

另外我亦會用直式 ...


我都係用你呢個方法教阿囡架
作者: Toni媽媽    時間: 07-11-5 23:31

原文章由 Ruby_Lau 於 07-11-3 22:51 硐表
如 12 - 4 = 8 , 應如何教小朋友計呢? 因為以往靠數手指來計, please help!


奧數教法: 先用10-4=6, 再加2=8, 那就不用手指仔了吧.

如11-7: 10-7+1=4
如41-6: 40-6=34 再加1=35.
我囝囝 K1 開始就用這方法, 妳試下是否好一點?!
作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-6 00:59

原文章由 Toni媽媽 於 07-11-5 23:31 硐表


奧數教法: 先用10-4=6, 再加2=8, 那就不用手指仔了吧.

如11-7: 10-7+1=4
如41-6: 40-6=34 再加1=35.
我囝囝 K1 開始就用這方法, 妳試下是否好一點?!



thanks for your sharing!!

學奧數是否對學習數學很有幫助呢? 奧數還是珠心算好些呢? thanks1
作者: Toni媽媽    時間: 07-11-6 09:02

原文章由 Ruby_Lau 於 07-11-6 00:59 硐表



thanks for your sharing!!

學奧數是否對學習數學很有幫助呢? 奧數還是珠心算好些呢? thanks1


一般男仔計, 我個人認為低年班學珠心算好, 高年班 (小四)以上才開始學奧林匹克數會好一點. 太早學奧數跟本個腦轉不到的, 浪費時間/ 金錢. 除非妳小朋友是數學資優生吧! 女仔就更加要先學珠心算, 打好基楚, 珠心算都覺得難的話, 就不用試奧數了.  

其實奧數不可以改善或令數學進步的, 要本身對數學一講就明, 有很好的底子了, 再去學, 那樣就可更進一步吧了. 本身數學不是太好的小朋友, 再學奧數的話, 只會怕了數學tim.

"個人意見及經驗, 不代表一定是每個小朋友都一樣的."
作者: daphnemama    時間: 07-11-6 09:20

原文章由 Ruby_Lau 於 07-11-3 22:51 硐表
如 12 - 4 = 8 , 應如何教小朋友計呢? 因為以往靠數手指來計, please help!


你看以下可否幫到你 :

公文式教法有 2種 :

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
例子 :
先在 10 以內
起步,

2-1 = 1 是因為 2 向後回 1
10-2 = 8, 是因為 10 向後回 2
8


當然公文重覆做多次, 等小朋友明白初步道理後, 將此方法引身到 20 以內之一個位減法.

另外 1+2 = 3, 即是 3-2 = 1.
都是一個方法,

8 + 4 = 12, 所以 12 – 4 = 8 = 12 – 4 = ? = 12 - ? = 8

以上當然是 20以內之個位加減方法.


另外嘗試背熟 10以內加法
即由 1+1=2, 如似類推至 10+10 = 20
作者: Terry280905    時間: 07-11-6 11:45

My method is :

ask them 4 + ? =12


作者: Cyrus123    時間: 07-11-6 13:27

我都是這樣教仔的,但他先熟悉10以內的減數!
原文章由 Toni媽媽 於 07-11-5 23:31 硐表

奧數教法: 先用10-4=6, 再加2=8, 那就不用手指仔了吧.
如11-7: 10-7+1=4
如41-6: 40-6=34 再加1=35.
我囝囝 K1 開始就用這方法, 妳試下是否好一點?!

作者: haircut    時間: 07-11-6 16:59

thanks for yr sharing~~~
作者: lok^^b    時間: 07-11-6 18:20

原文章由 Toni媽媽 於 07-11-6 13:02 硐表


一般男仔計, 我個人認為低年班學珠心算好, 高年班 (小四)以上才開始學奧林匹克數會好一點. 太早學奧數跟本個腦轉不到的, 浪費時間/ 金錢. 除非妳小朋友是數學資優生吧! 女仔就更加要先學珠心算, 打好基楚, 珠心算 ...

我女1年班時學過珠心算 但幫助不大 到2+仲要數手指
作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-6 22:11

thanks for all sharing!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5