教育王國
標題: 小學生有無玩MSN ?? [打印本頁]
作者: 木馬 時間: 07-11-1 21:18 標題: 小學生有無玩MSN ??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: violetching 時間: 07-11-1 23:47
My daughter started to play MSN in Primary 3
原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表 
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?
作者: daphnemama 時間: 07-11-2 17:04
原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表 
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?
我個女都是在p.3 玩, 常常打電話來問這個中文字之速成輸入法如何打? 細仔在旁邊貪高興看家姐打字. 特別跟表姐玩, 表姐再link 其他人, 好多不知名人一齊msn. 另同學之間都有
作者: 朽蘭子 時間: 07-11-20 19:51
我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!

作者: 肥嘟媽 時間: 07-11-20 19:58
我個女k3開始已和表姐,表哥玩msn,升小一後只准在假日玩
作者: 00adafan 時間: 07-11-20 20:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: babyhowie 時間: 07-11-20 20:38
原文章由 朽蘭子 於 07-11-20 19:51 硐表 
我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!
你係小學生?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |