教育王國

標題: 小學生有無玩MSN ?? [打印本頁]

作者: 木馬    時間: 07-11-1 21:18     標題: 小學生有無玩MSN ??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: violetching    時間: 07-11-1 23:47

My daughter started to play MSN in Primary 3


原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?

作者: daphnemama    時間: 07-11-2 17:04

原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?


我個女都是在p.3 玩, 常常打電話來問這個中文字之速成輸入法如何打? 細仔在旁邊貪高興看家姐打字.  特別跟表姐玩, 表姐再link 其他人, 好多不知名人一齊msn.  另同學之間都有
作者: 朽蘭子    時間: 07-11-20 19:51

我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!
作者: 肥嘟媽    時間: 07-11-20 19:58

我個女k3開始已和表姐,表哥玩msn,升小一後只准在假日玩
作者: 00adafan    時間: 07-11-20 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: babyhowie    時間: 07-11-20 20:38

原文章由 朽蘭子 於 07-11-20 19:51 硐表
我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!


你係小學生?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5