教育王國

標題: 唉 ~ ~ 第一日測驗就甘............. [打印本頁]

作者: Man^o^    時間: 07-11-1 16:29     標題: 唉 ~ ~ 第一日測驗就甘.............

今日第一日測驗, 仔仔同我講, 因為唔夠時間, 所以有 2 大版冇做.............. 唉 ~ ~ 測中文都唔夠時候, 聽日測數學都唔知點算..................
作者: wendy_cheuk    時間: 07-11-1 16:35

你小朋友幾多年級呀?

原文章由 Man^o^ 於 07-11-1 16:29 硐表
今日第一日測驗, 仔仔同我講, 因為唔夠時間, 所以有 2 大版冇做.............. 唉 ~ ~ 測中文都唔夠時候, 聽日測數學都唔知點算.................. ...

作者: lamlam2000baby    時間: 07-11-1 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man^o^    時間: 07-11-1 17:08

仔仔今年二年級 ............ 真係好擔心, 今日知道之後好 down.......... 中文兩份 paper 都係冇做 2 版紙, 真係想合格都幾難...............
作者: bnene    時間: 07-11-1 19:27

原文章由 Man^o^ 於 07-11-1 17:08 硐表
仔仔今年二年級 ............ 真係好擔心, 今日知道之後好 down.......... 中文兩份 paper 都係冇做 2 版紙, 真係想合格都幾難...............


只是測試而已,不用太擔心,現在發現還好,反正還是上學期,還有時間追啊。

不要放棄,要找出他趕不上的原因,平日多做paper和keep timing,考試便會沒有問題了。

加油。
作者: SUSANNA    時間: 07-11-2 10:04

小朋友還在適應中,就當係比經驗佢,下次會做得好 d.
作者: 積肥    時間: 07-11-3 17:54

原文章由 bnene 於 07-11-1 19:27 硐表


只是測試而已,不用太擔心,現在發現還好,反正還是上學期,還有時間追啊。

不要放棄,要找出他趕不上的原因,平日多做paper和keep timing,考試便會沒有問題了。

加油。 ...

agree,比多D paper佢做,可以練習睇試題快D。加油
作者: kiukiuleung    時間: 07-11-3 18:37

你好,
測驗卷已派,嘩4頁纸共7版限時1小時15分,我個仔小一,難為了小朋友,已向老師問過,他說第一次測驗,試下佢哋喎!
原文章由 積肥 於 07-11-3 17:54 硐表

agree,比多D paper佢做,可以練習睇試題快D。加油

作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-3 22:47

原文章由 kiukiuleung 於 07-11-3 18:37 硐表
你好,
測驗卷已派,嘩4頁纸共7版限時1小時15分,我個仔小一,難為了小朋友,已向老師問過,他說第一次測驗,試下佢哋喎!   



七頁咁多?!   小女星期一第一次測驗, 希望佢識啦, 好擔心唔合格!!
作者: haircut    時間: 07-11-6 17:15

我小朋友測驗 2頁紙,20分鐘限時。我覺得OK。睇番卷,比較 淺,佢話好多同學100分滿分TIM。
作者: YuYuMother    時間: 07-11-6 18:55

原文章由 kiukiuleung 於 07-11-3 18:37 硐表
你好,
測驗卷已派,嘩4頁纸共7版限時1小時15分,我個仔小一,難為了小朋友,已向老師問過,他說第一次測驗,試下佢哋喎!   

我女女小一剛剛考完試, 科科起碼7頁紙, 限時45分鐘.

頁數唔係重點, 可能字形好大, 其實題目好少呢~~~ 學校應該計過夠時間做先出.....
作者: Man^o^    時間: 07-11-7 00:38

我仔仔都係 7 頁紙, 45 分鐘, 因為仔仔寫字比較慢, 所以可能甘唔夠時間............... 今日對左卷, 仔仔話其中一份中文唔合格 另外一份中文聽日先知道 真係好唔開心............... 上年仔仔中文次次都有 9 字頭, 但今年就.........................




原文章由 YuYuMother 於 07-11-6 18:55 硐表

我女女小一剛剛考完試, 科科起碼7頁紙, 限時45分鐘.

頁數唔係重點, 可能字形好大, 其實題目好少呢~~~ 學校應該計過夠時間做先出.....

作者: lyly    時間: 07-11-7 12:04

記住教埋女女考試技巧, 不識做的空了它先, 做完有時間剩必定要重看及檢查一次...
作者: wunma    時間: 07-11-7 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: honeybbb    時間: 07-11-7 15:48

我個仔今次test 咪又係令我down 晒, 考完返黎問佢識唔識, 佢即話: 超容易, 勁easy!! 點知讀左咁耐書都從未如此低分過
我發覺一年級同二年級既程度同深淺差得都幾大, 一年級真係比較straight forward 但二年級都幾多課本以外既野, 好似中文就好靠平日睇書同作句, 英文comprehension 就要識理解! 我即刻同阿仔去報試題班, train 佢點樣答題同control timing, 同點理解編文章, 希望日子有功, 對佢有幫 助la!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5