教育王國

標題: 仲有冇人會罸抄?? [打印本頁]

作者: onondad    時間: 07-11-1 02:16     標題: 仲有冇人會罸抄??

今日見亞仔(小六)放學一返屋企就令本書出黎抄,
問佢咩事, 佢話比老師罸抄十次中文課本.
一課書五百幾字, 十課書咪成五千幾六千字
佢連功課都唔做住, 要趕住做罸抄先,
係咁抄左幾個鐘頭之後先至趕埋d功課
睇見佢壓力咁大, 原本打算準備同佢溫習既課本都唔敢令出黎嚇佢. 小六要呈分上教育署, 連溫習既時間都冇埋:cry:

問返個仔先知原來果個老師好鐘意玩罸抄, 課室中有幾個人嘈就要全班罸抄, 覺得唔抵要求老師只罸嘈果d人, 但反對無效, 老師話佢地係一個團體, 一定要一齊罸, 咁細個就玩集體負責制 , 佢地都唔知點解要比人罸.

罸抄係為左咩?? 練字?? 記課文??
定係滿足老師既權力慾 :evil:

[ 本文章最後由 onondad 於 07-11-1 02:22 編輯 ]
作者: LULU-MAK    時間: 07-11-9 11:21

我唸你應該搵老師問清楚, 因為我之前都有你呢個問題, 我與老師了解過, 老師都認為罰抄係一件無意思及浪費時間既懲罰, 而且可能將當日既功課做得不好.
作者: mum-LCC    時間: 07-11-9 12:21

原文章由 onondad 於 07-11-1 02:16 硐表
今日見亞仔(小六)放學一返屋企就令本書出黎抄,
問佢咩事, 佢話比老師罸抄十次中文課本.
一課書五百幾字, 十課書咪成五千幾六千字
佢連功課都唔做住, 要趕住做罸抄先,
係咁抄左幾個鐘頭之後先至趕埋d功 ...



個老師一定係為左自己既權力慾啦! 小六功課多, 課程緊迫, 考試溫書都唔夠時間啦, 仲罰抄咁多書, 真變態, 我會打電話比佢反應吓。
作者: Nymph_    時間: 07-11-9 16:43

阿女學校都會罰抄,情况同你地一樣,只不過唔同係抄嘅範圍.佢地罰抄,會抄默書,測驗或者係考試範圍.

作者: jj825fung    時間: 07-11-12 15:13

我朋友的女兒讀中一,如果默書唔合格都要罰抄啦!
作者: cliffalice    時間: 07-11-14 18:06

各位媽媽:小女的電腦科阿sir仲利害,若你不能在
他限定時間內完成速成打字,則要你回家將中文課
文全課用速成打好經e-mail寄給他.小女也會被罰
一次,幸好今次ok,如果不能在堂上完成他的要求,
你就要個星期回家罰打速成.其實對他們來說真的
很惨,因為很花時間去找速成部首,所以又要家長幫
手才能完成.如果不幫手那有時間做功課和溫習.
作者: wpcjoanne    時間: 07-11-15 02:45     標題: 嘩!!!!!!我覺得好恐怖

Hi:各位家長,真係好恐怖,你們可否講吓係咩學校,因為我囝囝今年10歲讀5年級,囡囡5歲明年9月將入讀小一,囝囝間學校很好老師同校長都好好,好有愛心,記得默書唔合格都要抄,但係就抄一次默咗0個D,如果平時默書一向都好好0既話,突然有次唔合格老師會打電話比家長,問吓小朋友發生咗咩事,有無事情需要老師幫手,同時亦會鼓勵小朋友,不會吓吓都抄抄抄!!!!!!!!
作者: boscolau    時間: 07-11-15 08:59

如果要滿足老師既權力慾 ,叫你寫一百次或者一千次 , 我以後不會xxxxxxx , 仲無意思:cry:
作者: 麟媽媽    時間: 07-11-15 09:44

我個仔學校無罰抄但有留堂,
我覺得無問題,犯事便要罰,
而且老師一樣無得收工陪住學生,
罰學生之餘,都罰自已留埋堂。
作者: 曲曲    時間: 07-11-15 11:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyliema2006    時間: 07-11-15 11:47

原文章由 曲曲 於 07-11-15 11:25 硐表
cliffalice,
咁個阿sir都係想小朋友記得d字點打
打字既野無得死背架嘛 要常打先會記得及打得快

all,
仲記得中學時art堂因全班唔識答問題
比老師罰抄x色+x色=x色(1000次)
當時係隔離班的幾個朋友幫我手抄

不過到今 ...


罰抄這懲罰是我奬勵小兒的,每當他匆匆做功課而又做到不知所謂的時候,我就要求他重新再做,另多炒一篇文章,以儆效尤。
作者: Sandra_100    時間: 07-11-16 13:16

My son's teacher asked him to write 我以後不會xxxxxxx for 50 times... He is in P1.  Hope my son will remeber and no need to be 罰抄 next time.

原文章由 boscolau 於 07-11-15 08:59 硐表
如果要滿足老師既權力慾 ,叫你寫一百次或者一千次 , 我以後不會xxxxxxx , 仲無意思:cry:

作者: beebech    時間: 07-11-18 14:23

Yes, my son...佢前幾天才給老師罰抄英文3段課文27次...問完佢咩事和要罰幾多後, 塊面紅晒重好想哭:cry: ... 無"計"啦"唔守規則, 排隊玩, 不過都覺得老師似乎罰得多左d ...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5