教育王國
標題: 大家請正視小學校車安全帶問題 [打印本頁]
作者: carnival 時間: 07-10-30 23:07 標題: 大家請正視小學校車安全帶問題
每天接送孩子上落校車的時侯,發現多輛校車大部份的學生皆沒有索安全帶,希望在此乎預家長們,向自己的學校了解一下這方面的呈況,使學生們坐校車有這個良好習慣。
作者: Lofty 時間: 07-10-31 10:05
我亦一直為這問題憂慮, 但現在小朋友坐的校車是沒有安全帶的
都沒有辦法.
原文章由 carnival 於 07-10-30 23:07 硐表 
每天接送孩子上落校車的時侯,發現多輛校車大部份的學生皆沒有索安全帶,希望在此乎預家長們,向自己的學校了解一下這方面的呈況,使學生們坐校車有這個良好習慣。 ...
作者: Lofty 時間: 07-10-31 10:09
我亦一直憂慮這個問題. 可是我家小孩現在坐的校車並沒有安全帶,
不知如何是好.
原文章由 carnival 於 07-10-30 23:07 硐表 
每天接送孩子上落校車的時侯,發現多輛校車大部份的學生皆沒有索安全帶,希望在此乎預家長們,向自己的學校了解一下這方面的呈況,使學生們坐校車有這個良好習慣。 ...
作者: Ruby_Lau 時間: 07-10-31 22:08
女女搭母保車返學,有保母跟車,初時還幫她扣安全帶, 放書包, 有時在車上睡着了, 差不多到校時/回家時, 保母都會叫醒她, 上車落車都會扶下小朋友,都幾好!!

[ 本文章最後由 Ruby_Lau 於 07-10-31 22:10 編輯 ]
作者: busypa 時間: 07-11-3 22:35 標題: 回覆 #4 Ruby_Lau 的文章
Many school buses are over-crowded: two seats occupied by three children. It is not feasible to have seat belt.
作者: Ruby_Lau 時間: 07-11-3 22:43
原文章由 busypa 於 07-11-3 22:35 硐表 
Many school buses are over-crowded: two seats occupied by three children. It is not feasible to have seat belt.
可以超載的嗎? 可否向學校反映呢?

作者: Sindy 時間: 07-11-5 00:47
1.2/3M高度以下的小朋友,可以3個當兩個計的呀,即係話大約小二三都仲可以3當2計原文章由 Ruby_Lau 於 07-11-3 22:43 硐表 
可以超載的嗎? 可否向學校反映呢?
作者: bbqueen 時間: 07-11-5 15:07
原文章由 Sindy 於 07-11-5 00:47 硐表 
1.2/3M高度以下的小朋友,可以3個當兩個計的呀,即係話大約小二三都仲可以3當2計
亞囡 ge nanny bus 係冇褓母, 又冇安全帶, 只有選擇搭与不撘, 架車塞到好似沙甸魚罐頭咁
作者: Ruby_Lau 時間: 07-11-6 01:18
原文章由 Sindy 於 07-11-5 00:47 硐表 
1.2/3M高度以下的小朋友,可以3個當兩個計的呀,即係話大約小二三都仲可以3當2計
原來係咁! 小女都幾好彩, 可能佢搭那條線唔係咁多人, 所以唔迫!
不過, 保姆車的其中一位學生媽咪, 試過三次都唔記得/唔準時落去接那位學生, 要保姆打電話給她, 等她來接, 於是成車人就要等, 包括小女在內(因為小女在尾站落車), 有時真是遲成十幾分鐘, 陰公!

[ 本文章最後由 Ruby_Lau 於 07-11-6 01:28 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |