教育王國
標題: 大圍陳元喜小學今年有幾多人入返聯系中學? [打印本頁]
作者: Win0501 時間: 07-10-30 16:26 標題: 大圍陳元喜小學今年有幾多人入返聯系中學?
請問有無家長知有幾多%派返去鄭榮之中學?
作者: howardma 時間: 07-11-4 21:04
今年畢業生人數共133人,37人(27%)入鄭榮之中學,入英語授課中學合共68.4% (詳見網頁-學生表現)
作者: 堯堯豬媽 時間: 07-12-4 18:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: my17223 時間: 07-12-4 18:41
鄭榮之中學係唔係band 1中學?
作者: 堯堯豬媽 時間: 07-12-5 10:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlebirds 時間: 07-12-11 23:08
It is a brand 1 (EMI) school. The teacher s and the Principal are hard working. As I know, the teacher-student relationship is close. All teachers are Christian. I like this school because my nephew studied in this school F.2.
:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |