教育王國
標題: 小朋友上左小學, 會否少左去旅行啊. [打印本頁]
作者: christina 時間: 07-10-30 12:42 標題: 小朋友上左小學, 會否少左去旅行啊.

作者: agneskong 時間: 07-10-30 13:03
絕對係,得4個選擇:只可以同人逼聖誕、新年、復活節同暑假,仲要係旺季附加費
作者: natnat_tsang 時間: 07-10-30 13:53
真係呀!!!我個女今年讀K3,咁我要去多兩次....如果唔係出年咪無得去..
作者: P-Ma 時間: 07-10-30 14:18
小兒上年上小一,整整一年沒有出外旅行。我也是在他K3時去了三次。下次不知是幾時?
作者: SandyWu 時間: 07-10-30 16:18
原文章由 natnat_tsang 於 07-10-30 13:53 硐表 
真係呀!!!我個女今年讀K3,咁我要去多兩次....如果唔係出年咪無得去..
我都係呀
不過我d假期已經差不多用哂黎interview小一lu
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |