教育王國
標題: 小朋友上小學, 會否多數在新年/復活節/暑假及christmas去架 [打印本頁]
作者: christina 時間: 07-10-30 12:40 標題: 小朋友上小學, 會否多數在新年/復活節/暑假及christmas去架
因為唔想miss堂數???
作者: October 時間: 07-10-30 14:18
According to your exam date, my favourite date is on
Chinese New Year.
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-30 14:30
學生係呢d 長假期,
當然唔可以平日缺課去旅行啦!
多數家長會選農曆年或暑假先去,
Xmas同Easter 後好多時有測驗考試。
作者: YanYan0116 時間: 07-10-30 14:46
我地一向都唔會要小朋友請假去旅行, 因為唔想小朋友有CONCEPT可以唔返學去旅行, 即使係幼稚園, 都未試過.
9月開家長會時, 小學校長都有勸喻家長最好唔好請假去旅行.
所以我多數會EASTER去, 因為聖誕/暑期公司要埋YEAREND, 而CNY, 6299要我地一齊在陪佢地過年.
[ 本文章最後由 YanYan0116 於 07-10-30 14:49 編輯 ]
作者: 已刪除用戶 時間: 07-10-30 16:12
幼稚園都仲會側側膊請假去旅行...........上左小學, 唔會lu
唯有捱貴野啦
原文章由 YanYan0116 於 07-10-30 02:46 PM 硐表 
我地一向都唔會要小朋友請假去旅行, 因為唔想小朋友有CONCEPT可以唔返學去旅行, 即使係幼稚園, 都未試過.
9月開家長會時, 小學校長都有勸喻家長最好唔好請假去旅行.
所以我多數會EASTER去, 因為聖誕/暑期公司要埋Y ...
作者: hinhinmummy 時間: 07-10-30 17:07
吾會特登請假去, 吾係吾想miss 堂, 而係吾想比個concept佢係可以請假去玩
$又比吾起, 所以我都係summer (比起其他長假期無加價甘屝利)先搭飛機, x'mas/easter 會返大陸自由行住幾日
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |