教育王國
標題: 數碼琴 及 全統琴 ??? [打印本頁]
作者: creamy-lanlan 時間: 07-10-29 09:31 標題: 數碼琴 及 全統琴 ???
我想買個琴比我仔仔練琴, 他是初級的, 數碼琴比較平, 與 全統琴的彈法或聲是否沒有分別呢 ???
請各位比比意見, 謝!
作者: yeungnl 時間: 07-10-29 17:00
hi!
我之前亦有此煩惱.同事話我知,數碼琴不能令你感到大小力出大少聲分別,重音要大力垵鍵,我最終買traditional.
hope can help.
作者: tiggger 時間: 07-10-29 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: florakw222 時間: 07-10-29 22:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ming2 時間: 07-10-30 01:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sammielee 時間: 07-10-30 02:37
阿女開初學琴時我都係买數碼琴比佢練架, 不過今年就己經買左傳統琴比佢, 因為原來後來琴miss話, 傳統琴有回响, 但係數碼琴無, 而且彈到重音, 部琴都震震地, 呢d感覺係數碼琴代替唔到, 佢話小朋友學琴. 唔洗買部好靚o既琴, 去琴房度學琴都唔見得d琴好好, 買部大陸珠江牌己經ok, 不過香港天氣比較潮濕. 記住加暖管
其實我個人覺得自己笨左..因為之前怕阿女學一陣就放棄, 所以買左數碼琴, 但係唔要部數碼琴時, 賣出去又唔值錢, 反而傳統琴仲值少少呀, 計落價錢可能唔差好遠, 不過有個重要問題, 香港屋比較細. 所以數碼琴就慳位好多.....你考慮下啦
作者: Honeymum 時間: 07-10-30 11:42
我最近都問過琴老師呢個問題, 因為我本身有傳統鋼琴, 不過最近有人平讓一部數碼琴比我, 令我心動, 數碼琴真係好好玩, 變化多.可惜琴老師叫我唔好換, 因為真係有好大分別, 幾似都係電子音樂, 唔同弦樂. 我最後決定keep住個鋼琴.
作者: Pulmma 時間: 07-10-30 12:21
但係依家好多數碼琴的手感都好好喎!!!
我兩隻琴都有玩, 依家用緊的係數碼琴(2萬蚊) 係數碼琴中叫貴價琴.
以前有用傳統琴(4萬蚊左右), 但係一年都tone 4次琴(因為我要求都好高, 少少唔合音都唔舒服) 一年就用數千元去保養, 都好貴下.
數碼琴就易打理d, 又唔駛tone 音, 音準d.
不過個個miss 都會建議買傳統琴. 不過以我個人而言(8級情度) 我就冇咩所謂.
老老實實, 其實隻隻牌子的鍵feel 都唔同, 如果唔係考試前都唔駛係考試場度租琴來練啦.
作者: Pulmma 時間: 07-10-30 12:24
原文章由 sammielee 於 07-10-30 02:37 硐表 
阿女開初學琴時我都係买數碼琴比佢練架, 不過今年就己經買左傳統琴比佢, 因為原來後來琴miss話, 傳統琴有回响, 但係數碼琴無, 而且彈到重音, 部琴都震震地, 呢d感覺係數碼琴代替唔到, 佢話小朋友學琴. 唔洗買部好靚o ...
我部4萬多的琴, 揾手收得番$4000咋.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |