教育王國

標題: Maryknoll同喇沙是否就快轉為直資? [打印本頁]

作者: greetings    時間: 07-10-29 00:42     標題: Maryknoll同喇沙是否就快轉為直資?

朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?
作者: alicechan2006    時間: 07-10-29 01:41

原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?



Sorry...............本人聞所未聞!

可能性極之微。
作者: WYmom    時間: 07-10-29 10:37

原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?


Where and When did your friend get such news?  LS has said that they won't change to DSS sometimes before, same for Maryknoll.
作者: singlemum    時間: 07-10-29 10:39

如果識妳朋友就好, 甘快已知落實會轉為直資, 佢一定有些絕密資料!
原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?

作者: greetings    時間: 07-10-29 11:04

did LS annouce they won't change to 直資?  Where did you hear this pls?

BTW, what is meant by DSS please?

原文章由 WYmom 於 07-10-29 10:37 硐表


Where and When did your friend get such news?  LS has said that they won't change to DSS sometimes before, same for Maryknoll.

作者: Uncle-DOS    時間: 07-10-29 11:59

喇 沙 書 院 拒 轉 直 資
http://education.atnext.com/inde ... mp;issueID=20061218

爭收生彈性喇沙擬轉直資
http://paper.wenweipo.com/2006/12/16/HK0612160024.htm

[DEC-2006]
作者: greetings    時間: 07-10-29 17:00

為什麼一篇話轉, 另一篇又話唔轉? 咁即係轉定唔轉?

anyways, THANKS for your reply

原文章由 Uncle-DOS 於 07-10-29 11:59 硐表
喇 沙 書 院 拒 轉 直 資
http://education.atnext.com/index.cfm?fuseaction=article.View&articleID=6630647&issueID=20061218

爭收生彈性喇沙擬轉直資
http://paper.wenweipo.com/2006/12/16/HK0612160024.htm

...

作者: greetings    時間: 07-10-29 17:06

我都好懷疑, 所以好想向大家求証一下

原文章由 singlemum 於 07-10-29 10:39 硐表
如果識妳朋友就好, 甘快已知落實會轉為直資, 佢一定有些絕密資料!

作者: FUNG12345    時間: 07-10-29 21:31

原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?

我覺得係一定轉啦, 唔轉收生唔夠其他轉左既名校爭
作者: florakw222    時間: 07-10-29 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanmum    時間: 07-10-30 02:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greetings    時間: 07-10-30 10:04

轉左果幾間, 通常公佈左之後是否即年實行?
作者: 池上遼一    時間: 07-10-30 10:37

通常朋友都有絕密料
但又唔知黎自邊度

朋友
作者: 鳳梨    時間: 07-10-30 11:24

我囝囝而家小二, 係揀幼稚園時,
已有朋友同我講, 搵間好D同出名(深)D,
因喇沙會轉直資, 因佢有同喇沙有business,
到現在都轉唔成..
我覺得轉都會係中學果邊轉先,
因收生有保障


原文章由 池上遼一 於 07-10-30 10:37 硐表
通常朋友都有絕密料
但又唔知黎自邊度

朋友





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5