教育王國
標題: 有無人返小時鐘/ 思銳俾意見 [打印本頁]
作者: vensusma 時間: 07-10-27 22:37 標題: 有無人返小時鐘/ 思銳俾意見
有無人返小時鐘/ 思銳俾意見?
佢地教法怎樣, 教得好唔好?
作者: corliss_yu 時間: 07-10-28 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vensusma 時間: 07-10-29 00:54
hi corliss_yu,
pls check PM
:
:原文章由 corliss_yu 於 07-10-28 20:09 硐表 
我的仔仔在小時鐘補數學和英文,相當不錯,很滿意!!!
作者: toby豆 時間: 07-11-13 14:55
原文章由 vensusma 於 07-10-27 22:37 硐表 
有無人返小時鐘/ 思銳俾意見?
佢地教法怎樣, 教得好唔好?
我仔仔都係小時鐘上數學.....幾好呀!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |