教育王國

標題: 有無人返小時鐘/ 思銳俾意見 [打印本頁]

作者: vensusma    時間: 07-10-27 22:37     標題: 有無人返小時鐘/ 思銳俾意見

有無人返小時鐘/ 思銳俾意見?

佢地教法怎樣, 教得好唔好?
作者: corliss_yu    時間: 07-10-28 20:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vensusma    時間: 07-10-29 00:54

hi corliss_yu,

pls check PM: :
原文章由 corliss_yu 於 07-10-28 20:09 硐表
我的仔仔在小時鐘補數學和英文,相當不錯,很滿意!!!

作者: toby豆    時間: 07-11-13 14:55

原文章由 vensusma 於 07-10-27 22:37 硐表
有無人返小時鐘/ 思銳俾意見?

佢地教法怎樣, 教得好唔好?


我仔仔都係小時鐘上數學.....幾好呀!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5