教育王國
標題: I PEN [打印本頁]
作者: suprakin 時間: 07-10-26 17:26 標題: I PEN
有冇人知那裡有得買 I PEN 呢 ? (聰明筆).
作者: kammielee 時間: 07-10-27 10:08
原文章由 suprakin 於 07-10-26 17:26 硐表 
有冇人知那裡有得買 I PEN 呢 ? (聰明筆).
大眾書局
作者: littlesister 時間: 07-10-27 10:26
請問 I PEN 有咩用呢
作者: codychan 時間: 07-10-28 23:53
i-pen係教育出,d書你用支i-pen掂一掂d字會發聲,d音仲好準很好聽
我呀仔唔鐘意睇書,自從買了這套書後,他會自動自覺去睇去聽,d英文仲講得好鬼死好聽
我已買了3套書,每套5本$148 (250-300 word) for 4-6 yrs
i-pen筆$180
大衆書局有售
值得推介呢
[ 本文章最後由 codychan 於 07-10-28 23:54 編輯 ]
作者: littlesister 時間: 07-10-29 00:13
Oh I see, thanks.
咁請問有冇FOR 普通話呢
最好俾小學生讀既
原文章由 codychan 於 07-10-28 23:53 硐表 
i-pen係教育出,d書你用支i-pen掂一掂d字會發聲,d音仲好準很好聽
我呀仔唔鐘意睇書,自從買了這套書後,他會自動自覺去睇去聽,d英文仲講得好鬼死好聽
我已買了3套書,每套5本$148 (250-300 word) for 4-6 yrs
i-pen筆$180
大 ...
作者: jk67jk 時間: 07-10-29 14:46
原文章由 codychan 於 07-10-28 23:53 硐表 
i-pen係教育出,d書你用支i-pen掂一掂d字會發聲,d音仲好準很好聽...
我試果部機莫非同你用的唔同?!
我覺得勁核突喎!
間中有一、兩句真係好準﹐但我試晒佢放於 Demostration 的書﹐我就覺得好唔掂喎!
大眾書局 & 其他書局有時會放支筆和書出黎任客試玩架! 真係試啱先好買。(我就覺得麻麻地....... )
作者: shirley73a 時間: 07-10-29 14:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlesister 時間: 07-10-29 16:34
shirley
請問你囝囝學校用咩中文書, 唔知囡囡o個本有冇i-pen呢
:
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:52 硐表 
係呀, 支i-Pen係教育出版社出架!! 我個仔間學校中文堂係用普通話教. 所以佢支筆讀出嚟d音都係普通話嚟架. 至於你地話d音準唔準, 我就覺得ok嘅. 又未至於咁差wor!!
...
作者: codychan 時間: 07-10-31 21:20
吓,乜有出普通話嗎,我唔見書局有得買喎,我真想買比呀仔學,我的國語勁屎呢
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:52 硐表 
係呀, 支i-Pen係教育出版社出架!! 我個仔間學校中文堂係用普通話教. 所以佢支筆讀出嚟d音都係普通話嚟架. 至於你地話d音準唔準, 我就覺得ok嘅. 又未至於咁差wor!!
...
作者: 積肥 時間: 07-11-1 00:04
徐咗大眾,邊到仲有得買?
作者: fannypopo 時間: 07-11-20 17:30
離晒譜, 教育給學校的單張,居然是225元一支,我居然比貴了足足45元正呀, 有分別的嗎 ?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |