教育王國
標題: 油塘小學家長站 - part 36 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-10-26 13:16 標題: 油塘小學家長站 - part 36
Lunch time 睇吓邊個最快.
各位, 我下午出外, 明天返工
作者: irenec11 時間: 07-10-26 13:19

作者: 雪文 時間: 07-10-26 13:20
:
:
: 爆冷
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:19 硐表 
作者: irenec11 時間: 07-10-26 13:22
我都可能聽日會返公司做嘢,不過都係瞓醒至算
作者: irenec11 時間: 07-10-26 13:23
我今日食完飯冇落街吖MA
原文章由 雪文 於 07-10-26 13:20 硐表 
:
:
: 爆冷
作者: irenec11 時間: 07-10-26 13:30
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-26 13:37 編輯 ]
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 13:30
2
我而家先開餐咋...去左bank入數!
作者: irenec11 時間: 07-10-26 13:33
lunch hour 好多人wor.
我都要去bank,不過諗住晏d先蛇出去
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 13:30 硐表 
2
我而家先開餐咋...去左bank入數!
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-10-26 13:39
我都有第3
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:33 硐表 
lunch hour 好多人wor.
我都要去bank,不過諗住晏d先蛇出去
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 13:58
係wor
原文章由 雪文 於 07-10-26 13:20 硐表 
:
:
: 爆冷
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:00
我今晚返去look look:D 明天話過你知
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表 
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:03
hoganma
thanks a lot
有部份岩今次測驗用
各位一齊+oil

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:06
聽日我放假
呢2日我只會全程幫亞囡溫書,唔出街啦
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:15
我聽日返工, 下午亞仔唔好學游水la, 要溫習
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:18
係啦,游小一日啦:-| 辛苦多2,3日先:cry: :cry:
我真係擔心亞囡今次英測
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:15 硐表 
我聽日返工, 下午亞仔唔好學游水la, 要溫習
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:23
聽日last一堂ar, 下個月唔游la
我擔心中文測驗
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:18 硐表 
係啦,游小一日啦:-| 辛苦多2,3日先:cry: :cry:
我真係擔心亞囡今次英測
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 14:24
我有呀....你欠邊 d ? (睇吓我多出果 d 有冇你欠果 d)
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表 
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 14:26
e...回應即時可以 '新的在前' (不用按 page.1)
:
:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:28
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:24 硐表 
我有呀....你欠邊 d ? (睇吓我多出果 d 有冇你欠果 d)
我都有好多喎.......
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:29
我囡珠心算都唔學住啦,攪惦英文先啦
唉,中文呢....你同佢睇多d圖書啦,真係好有幫助架,
英文呢...我就係唔得
,我會努力去同亞囡睇多d英文圖書
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:23 硐表 
聽日last一堂ar, 下個月唔游la
我擔心中文測驗
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:29
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表 
e...回應即時可以 '新的在前' (不用按 page.1)
:
:
會唔會因為我地仲係得第一頁咋?!?!??!?!?!?

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:30
因為e+得一頁only
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表 
e...回應即時可以 '新的在前' (不用按 page.1)
:
:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:30
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表 
e...回應即時可以 '新的在前' (不用按 page.1)
:
:
funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 14:36
係 wor, 唔記得 lee part 是新開的
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:30 硐表 
因為e+得一頁only
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:37
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:36 硐表 
係 wor, 唔記得 lee part 是新開的
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 14:37
之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'
(唔知點解會咁既????)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:30 硐表 
funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:40
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:37 硐表 
之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'
(唔知點解會咁既????)
點解呢????????????

作者: irenec11 時間: 07-10-26 14:41
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:43
我有十幾個, 不過開左盒嘅, 你介唔介意?
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表 
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.
[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-26 14:51 編輯 ]
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:45
我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文
我都要睇多d中文圖書先得la原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:29 硐表 
我囡珠心算都唔學住啦,攪惦英文先啦
唉,中文呢....你同佢睇多d圖書啦,真係好有幫助架,
英文呢...我就係唔得
,我會努力去同亞囡睇多d英文圖書
...
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:46
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩
作者: irenec11 時間: 07-10-26 14:50
有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:43 硐表 
我有十幾個, 不過開左盒嘅, 不介唔介意?
作者: irenec11 時間: 07-10-26 14:51
我都試過,真係好煩
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表 
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:52
就係囉,我就係睇得小囉
我要努力
學好英文
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:45 硐表 
我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文
我都要睇多d中文圖書先得la
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:53
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表 
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩
咁而家cut左未呀????

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 14:54
咁都得
係唔係個個月pay
如果係既話...唔交錢可以嗎
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表 
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:54
我都講到明話因為公文令到佢寫中英文字差, 默書比人扣晒d分, 佢又話佢超學年, 而家cut左好side ar, 一係做小d lor, 唉, 我又唔想wor….
但其實亞仔想學, 佢話唔想cut wor
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:51 硐表 
我都試過,真係好煩
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 14:55
咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦....
如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:50 硐表 
有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 14:55
oic, 咁點樣交俾你? 寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表 
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.
作者: irenec11 時間: 07-10-26 14:55
我好

作者: irenec11 時間: 07-10-26 14:58
最緊要你方便,我幾時都得.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:55 硐表 
咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦....
如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?
作者: hoganmama 時間: 07-10-26 14:58
係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor
我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:53 硐表 
咁而家cut左未呀????
作者: irenec11 時間: 07-10-26 15:03
我遲d都諗住攞件校褸俾november,不如約埋一齊見
你住yau tong or lam tin?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:55 硐表 
oic, 咁點樣交俾你? 寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 15:05
Lam Tin
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:03 硐表 
我遲d都諗住攞件校褸俾november,不如約埋一齊見
你住yau tong or lam tin?
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 15:07
閃開一陣先
:)
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 15:07
pls check pm!!!
唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:58 硐表 
最緊要你方便,我幾時都得.
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 15:07
真係好難取捨
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:58 硐表 
係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor
我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 15:11
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:58 硐表 
係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor
我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..
而家你仔想繼續, 比佢學啦!
作者: irenec11 時間: 07-10-26 15:17
對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表 
pls check pm!!!
唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????
作者: irenec11 時間: 07-10-26 15:19
咁又係,難得佢想學
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:11 硐表 
而家你仔想繼續, 比佢學啦!
作者: irenec11 時間: 07-10-26 15:25
亞仔下個friday要返童軍,我會去lam tin湊佢,你ok
,最緊要你方便.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:05 硐表 
Lam Tin
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 15:26
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:17 硐表 
對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:
2個一齊病呀????:cry:
作者: yan02 時間: 07-10-26 15:34
我家有,今晚去選左的相同的出來先,再話比你知
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表 
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要
作者: yan02 時間: 07-10-26 15:51
我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先
,現在很累 :tongue: 不過我見我女呢次進步左,沒扭計,沒哭
,見完仲笑笑口話,校長問的野好識答
,不過我都沒打算比她讀女拔,我比不起學費,
,自在拿個經驗

作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 15:54
嘩!! 好趕喎, 你點解唔請全日呀?????
原文章由 yan02 於 07-10-26 15:51 硐表 
我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先
,現在 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 15:56
感冒嗎
:cry: :cry:
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:17 硐表 
對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 15:56
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 15:59
11/2 friday? 約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:25 硐表 
亞仔下個friday要返童軍,我會去lam tin湊佢,你ok
,最緊要你方便.
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 15:59
當拿個經驗,good
原文章由 yan02 於 07-10-26 15:51 硐表 
我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先
,現在 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 16:01
唔識
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表 
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:01
我未用過 wor......
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表 
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 16:03
你成日都唔正常架啦
又話要拿提單等等
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表 
11/2 friday? 約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:07
沒有見面. lee 次再約過咪可以見面 law
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表 
唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:11
咮......唔好講出來:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表 
你成日都唔正常架啦
又話要拿提單等等
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:11
fun: 想問你今年有無買短boots呀?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:07 硐表 
沒有見面. lee 次再約過咪可以見面 law
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:12
以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:13
未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:11 硐表 
fun: 想問你今年有無買短boots呀?
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:15
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:12 硐表 
以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?
係啦, 話要暫時關站!!!!:cry: 我無呀.....
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:16
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:13 硐表 
未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買
睇得上眼果d都要成6xx呀
.......你會點親衫??????????
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:23
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表 
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用 
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:24
咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的. 如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表 
睇得上眼果d都要成6xx呀
.......你會點親衫??????????
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:26
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表 
睇得上眼果d都要成6xx呀
.......你會點親衫??????????
呢期行街多左, 發現好似好多野都貴左好多, 稍為好d個d衫及鞋都要200-300樓上, 但人工好似冇muk 點加到.....
, 追唔到個通漲.......
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:26
好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????
原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:23 硐表 
早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:28
come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表 
睇得上眼果d都要成6xx呀
.......你會點親衫??????????
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:29
c火
~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:24 硐表 
咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的. 如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
...
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:29
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表 
你成日都唔正常架啦
又話要拿提單等等
米就係law…… 查實你boss 知唔知架
, 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D

作者: irenec11 時間: 07-10-26 16:30
通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:26 硐表 
2個一齊病呀????:cry:
作者: irenec11 時間: 07-10-26 16:31
唔該哂!
原文章由 yan02 於 07-10-26 15:34 硐表 
我家有,今晚去選左的相同的出來先,再話比你知
作者: irenec11 時間: 07-10-26 16:32
Yes,天氣一轉就係咁.:cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 15:56 硐表 
感冒嗎
:cry: :cry:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:33
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:28 硐表 
come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.
夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:34
因我大部份時間得一個人, 乜都一腳踢, 所以咪成日要出街囉.
咁樣.....((就順便收工歸家)
原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:29 硐表 
米就係law…… 查實你boss 知唔知架
, 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D
作者: irenec11 時間: 07-10-26 16:35
我n年前用過,我自己覺得一般
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表 
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:37
但係 d 料真係靚 d gar. 我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:33 硐表 
夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????
作者: come爸嘩 時間: 07-10-26 16:39
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:37 硐表 
但係 d 料真係靚 d gar. 我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)
如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:40
我都以為係同一樣, 但係聽人講 tight pant 係厚身 d gar.
legging 今年好興 animal print, 你瘦 d 可以穿得好睇, 考慮吓
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:29 硐表 
c火
~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:40
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:26 硐表 
好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????
都叫平的呱, 我見佢買個支toner 都$320, 綠色的, promotion 應該點都平少少的......
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 16:41
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:44
原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:30 硐表 
通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金
我對baby 都係咁gei.......

作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:45
大路(黑色); 唔記得叫咩名
(或者幫你睇吓今年有冇人報料,再話過你知
)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:39 硐表 
如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???
作者: irenec11 時間: 07-10-26 16:46
yes, 11/2.
我要6:45先可以到lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok
November你下個Friday ok
, 我攞校褸俾你
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表 
11/2 friday? 約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm
作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 16:48
小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表 
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 16:50
有d親眼見過仲好笑的,不過唔太記得佢點寫
因為掛住笑
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:48 硐表 
小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:53
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表 
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1
好笑得來, 有d 味道, 現在的細路仔真係想像力真不可低估

作者: novemberwm 時間: 07-10-26 16:54
原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:46 硐表 
yes, 11/2.
我要6:45先可以到lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok
November你下個Friday ok
, 我攞校褸俾你
冇問題ar.... many thanks!!:loveliness: :loveliness:
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 16:59
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好
係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚

作者: funbabyhk 時間: 07-10-26 17:00
我出去訂公司印章, 當然順便就

作者: irenec11 時間: 07-10-26 17:06
吓,咁恐怖
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:59 硐表 
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好
係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚
...
作者: irenec11 時間: 07-10-26 17:07
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表 
我出去訂公司印章, 當然順便就
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-26 17:07
拿,你地睇到啦
funfun又唔正常地收工啦
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表 
我出去訂公司印章, 當然順便就
作者: novemberwm 時間: 07-10-26 17:08
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表 
我出去訂公司印章, 當然順便就
又黎, 咁好啦 886
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |