教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 36 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 07-10-26 13:16     標題: 油塘小學家長站 - part 36

Lunch time 睇吓邊個最快.

各位, 我下午出外, 明天返工
作者: irenec11    時間: 07-10-26 13:19


作者: 雪文    時間: 07-10-26 13:20

: : : 爆冷

原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:19 硐表

作者: irenec11    時間: 07-10-26 13:22

我都可能聽日會返公司做嘢,不過都係瞓醒至算
作者: irenec11    時間: 07-10-26 13:23

我今日食完飯冇落街吖MA
原文章由 雪文 於 07-10-26 13:20 硐表
: : : 爆冷

作者: irenec11    時間: 07-10-26 13:30

唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-26 13:37 編輯 ]
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 13:30

2

我而家先開餐咋...去左bank入數!
作者: irenec11    時間: 07-10-26 13:33

lunch hour 好多人wor.

我都要去bank,不過諗住晏d先蛇出去
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 13:30 硐表
2

我而家先開餐咋...去左bank入數!

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-10-26 13:39

我都有第3

原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:33 硐表
lunch hour 好多人wor.

我都要去bank,不過諗住晏d先蛇出去

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 13:58

係wor


原文章由 雪文 於 07-10-26 13:20 硐表
: : : 爆冷

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:00

我今晚返去look look:D 明天話過你知

原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:03

hoganma


thanks a lot 有部份岩今次測驗用

各位一齊+oil
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:06

聽日我放假 呢2日我只會全程幫亞囡溫書,唔出街啦
作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:15

我聽日返工, 下午亞仔唔好學游水la, 要溫習
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:18

係啦,游小一日啦:-| 辛苦多2,3日先:cry: :cry:
我真係擔心亞囡今次英測



原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:15 硐表
我聽日返工, 下午亞仔唔好學游水la, 要溫習

作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:23

聽日last一堂ar, 下個月唔游la

我擔心中文測驗
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:18 硐表
係啦,游小一日啦:-| 辛苦多2,3日先:cry: :cry:
我真係擔心亞囡今次英測

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 14:24

我有呀....你欠邊 d ? (睇吓我多出果 d 有冇你欠果 d)
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 14:26

e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:28

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:24 硐表
我有呀....你欠邊 d ? (睇吓我多出果 d 有冇你欠果 d)

我都有好多喎.......
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:29

我囡珠心算都唔學住啦,攪惦英文先啦

唉,中文呢....你同佢睇多d圖書啦,真係好有幫助架,
英文呢...我就係唔得 ,我會努力去同亞囡睇多d英文圖書


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:23 硐表
聽日last一堂ar, 下個月唔游la

我擔心中文測驗

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:29

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

會唔會因為我地仲係得第一頁咋?!?!??!?!?!?
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:30

因為e+得一頁only


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:30

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 14:36

係 wor, 唔記得 lee part 是新開的
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:30 硐表
因為e+得一頁only

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:37




原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:36 硐表
係 wor, 唔記得 lee part 是新開的

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 14:37

之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'  (唔知點解會咁既????)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:30 硐表

funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:40

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:37 硐表
之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'  (唔知點解會咁既????)

點解呢????????????
作者: irenec11    時間: 07-10-26 14:41

其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:43

我有十幾個, 不過開左盒嘅, 你介唔介意?

原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-26 14:51 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:45

我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文  我都要睇多d中文圖書先得la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:29 硐表
我囡珠心算都唔學住啦,攪惦英文先啦

唉,中文呢....你同佢睇多d圖書啦,真係好有幫助架,
英文呢...我就係唔得 ,我會努力去同亞囡睇多d英文圖書


...

作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:46

頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩
作者: irenec11    時間: 07-10-26 14:50

有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:43 硐表
我有十幾個, 不過開左盒嘅, 不介唔介意?

作者: irenec11    時間: 07-10-26 14:51

我都試過,真係好煩
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:52

就係囉,我就係睇得小囉 我要努力 學好英文


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:45 硐表
我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文  我都要睇多d中文圖書先得la

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:53

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

咁而家cut左未呀????
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 14:54

咁都得 係唔係個個月pay 如果係既話...唔交錢可以嗎


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:54

我都講到明話因為公文令到佢寫中英文字差, 默書比人扣晒d分, 佢又話佢超學年, 而家cut左好side ar, 一係做小d lor, 唉, 我又唔想wor….

但其實亞仔想學, 佢話唔想cut wor
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:51 硐表
我都試過,真係好煩

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 14:55

咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦....
如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:50 硐表
有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 14:55

oic,  咁點樣交俾你?  寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

作者: irenec11    時間: 07-10-26 14:55

我好
作者: irenec11    時間: 07-10-26 14:58

最緊要你方便,我幾時都得.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:55 硐表
咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦....
如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?

作者: hoganmama    時間: 07-10-26 14:58

係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor

我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:53 硐表

咁而家cut左未呀????

作者: irenec11    時間: 07-10-26 15:03

我遲d都諗住攞件校褸俾november,不如約埋一齊見 你住yau tong or lam tin?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:55 硐表
oic,  咁點樣交俾你?  寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 15:05

Lam Tin
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:03 硐表
我遲d都諗住攞件校褸俾november,不如約埋一齊見 你住yau tong or lam tin?

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 15:07

閃開一陣先:)
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 15:07

pls check pm!!!

唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????

原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:58 硐表
最緊要你方便,我幾時都得.

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 15:07

真係好難取捨

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:58 硐表
係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor

我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 15:11

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:58 硐表
係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor

我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..

而家你仔想繼續, 比佢學啦!
作者: irenec11    時間: 07-10-26 15:17

對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表
pls check pm!!!

唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????

作者: irenec11    時間: 07-10-26 15:19

咁又係,難得佢想學
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:11 硐表

而家你仔想繼續, 比佢學啦!

作者: irenec11    時間: 07-10-26 15:25

亞仔下個friday要返童軍,我會去lam tin湊佢,你ok ,最緊要你方便.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:05 硐表
Lam Tin

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 15:26

原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:17 硐表
對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:

2個一齊病呀????:cry:
作者: yan02    時間: 07-10-26 15:34

我家有,今晚去選左的相同的出來先,再話比你知



原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表
唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要

作者: yan02    時間: 07-10-26 15:51

我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先 ,現在很累 :tongue: 不過我見我女呢次進步左,沒扭計,沒哭 ,見完仲笑笑口話,校長問的野好識答 ,不過我都沒打算比她讀女拔,我比不起學費, ,自在拿個經驗
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 15:54

嘩!! 好趕喎, 你點解唔請全日呀?????

原文章由 yan02 於 07-10-26 15:51 硐表
我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先 ,現在 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 15:56

感冒嗎 :cry: :cry:

原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:17 硐表
對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 15:56

你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 15:59

11/2 friday?  約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:25 硐表
亞仔下個friday要返童軍,我會去lam tin湊佢,你ok ,最緊要你方便.

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 15:59

當拿個經驗,good

原文章由 yan02 於 07-10-26 15:51 硐表
我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先 ,現在 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 16:01

唔識


原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:01

我未用過 wor......
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 16:03

你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表
11/2 friday?  約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:07

沒有見面.  lee 次再約過咪可以見面 law
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表

唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:11

咮......唔好講出來:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表
你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:11

fun: 想問你今年有無買短boots呀?

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:07 硐表
沒有見面.  lee 次再約過咪可以見面 law

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:12

以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:13

未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:11 硐表
fun: 想問你今年有無買短boots呀?

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:15

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:12 硐表
以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?

係啦, 話要暫時關站!!!!:cry:  我無呀.....
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:16

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:13 硐表
未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????
作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:23

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????


早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:24

咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的.    如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????

作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:26

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????


呢期行街多左, 發現好似好多野都貴左好多, 稍為好d個d衫及鞋都要200-300樓上, 但人工好似冇muk 點加到..... , 追唔到個通漲.......
作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:26

好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????

原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:23 硐表

早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:28

come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:29

c火 ~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:24 硐表
咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的.    如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
...

作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:29

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表
你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等


米就係law…… 查實你boss 知唔知架   , 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D
作者: irenec11    時間: 07-10-26 16:30

通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:26 硐表

2個一齊病呀????:cry:

作者: irenec11    時間: 07-10-26 16:31

唔該哂!

原文章由 yan02 於 07-10-26 15:34 硐表
我家有,今晚去選左的相同的出來先,再話比你知

作者: irenec11    時間: 07-10-26 16:32

Yes,天氣一轉就係咁.:cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 15:56 硐表
感冒嗎 :cry: :cry:

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:33

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:28 硐表
come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.

夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:34

因我大部份時間得一個人, 乜都一腳踢, 所以咪成日要出街囉.
咁樣.....((就順便收工歸家)
原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:29 硐表


米就係law…… 查實你boss 知唔知架   , 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D

作者: irenec11    時間: 07-10-26 16:35

我n年前用過,我自己覺得一般
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:37

但係 d 料真係靚 d gar.  我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:33 硐表

夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????

作者: come爸嘩    時間: 07-10-26 16:39

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:37 硐表
但係 d 料真係靚 d gar.  我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)

如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:40

我都以為係同一樣, 但係聽人講 tight pant 係厚身 d gar.

legging 今年好興 animal print, 你瘦 d 可以穿得好睇, 考慮吓
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:29 硐表
c火 ~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????

作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:40

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:26 硐表
好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????


都叫平的呱, 我見佢買個支toner 都$320, 綠色的, promotion 應該點都平少少的......
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 16:41

好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1
作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:44

原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:30 硐表
通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金


我對baby 都係咁gei.......
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:45

大路(黑色); 唔記得叫咩名  (或者幫你睇吓今年有冇人報料,再話過你知 )
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:39 硐表

如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???

作者: irenec11    時間: 07-10-26 16:46

yes, 11/2.
我要6:45先可以lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok



November你下個Friday ok  , 我攞校褸俾你


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表
11/2 friday?  約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm

作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 16:48

小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 16:50

有d親眼見過仲好笑的,不過唔太記得佢點寫 因為掛住笑


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:48 硐表
小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接

作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:53

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1



好笑得來, 有d 味道, 現在的細路仔真係想像力真不可低估
作者: novemberwm    時間: 07-10-26 16:54

原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:46 硐表
yes, 11/2.
我要6:45先可以到lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok



November你下個Friday ok  , 我攞校褸俾你


冇問題ar.... many thanks!!:loveliness: :loveliness:
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 16:59

k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好


係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚
作者: funbabyhk    時間: 07-10-26 17:00

我出去訂公司印章, 當然順便就
作者: irenec11    時間: 07-10-26 17:06

吓,咁恐怖
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:59 硐表
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好


係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚 ...

作者: irenec11    時間: 07-10-26 17:07


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-26 17:07

拿,你地睇到啦 funfun又唔正常地收工啦





原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就

作者: novemberwm    時間: 07-10-26 17:08

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就


又黎, 咁好啦 886




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5