教育王國
標題: 元朗區邊間小學好? [打印本頁]
作者: christy-mama 時間: 07-10-25 10:24 標題: 元朗區邊間小學好?
請問元朗區邊間小學校風好, 但又唔太多功課呢, 我小朋友學習比較慢, 想搵一間程度唔好太深. 又派到唔錯既中學! 麻煩大家比d資料! 
[ 本文章最後由 christy-mama 於 07-10-25 11:37 編輯 ]
作者: babyshophk 時間: 07-12-31 15:07
徐澤林小學的校風都好好。校長是一個很注重學生德育培養的人,無論課程與活動,都會配合德育來發展。你可以到這間學校的網頁看她的外評報告,不論課程及校風(學生表現)都好好架!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |