教育王國
標題: 請介紹小學生課後托管 (將軍澳新都城) [打印本頁]
作者: yukiay 時間: 07-10-24 15:54 標題: 請介紹小學生課後托管 (將軍澳新都城)
本人想女兒在補習社做完功課 / 溫完習先回家
有無好介紹

作者: phoebepanpan 時間: 07-10-24 19:45
原文章由 yukiay 於 07-10-24 15:54 硐表 
本人想女兒在補習社做完功課 / 溫完習先回家
有無好介紹
我都幫阿仔留意緊(小二), 睇過幾間, 都係覺得一期地下"學士x室" 學習環境氣氛好d, 3days per [email protected] $1300
仲有三期星展旁邊有一間 "星x教育中心" , 依間比我感覺唔好. 你自己行過昅下就知.
最後三期地下向正茵怡"禮x教育中心", 有網友兒子在此託管, 我八過都話ok, 我住二期去依間中心唔就腳而且地點太靜
作者: yukiay 時間: 07-10-25 10:17
phoebepanapn
多謝妳的詳細資料呀......
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |