教育王國
標題: 請教: 上水區小學 [打印本頁]
作者: Vin 時間: 07-10-24 14:49 標題: 請教: 上水區小學
我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?
p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~
作者: HCLAU 時間: 07-10-25 14:27
原文章由 Vin 於 07-10-24 14:49 硐表 
我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?
p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~
不如你去北區媽媽會到問啦......
作者: Vin 時間: 07-10-25 16:16
原文章由 HCLAU 於 07-10-25 14:27 硐表 
不如你去北區媽媽會到問啦......
ok~
thanks for your advice~
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |