教育王國

標題: 請教: 上水區小學 [打印本頁]

作者: Vin    時間: 07-10-24 14:49     標題: 請教: 上水區小學

我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?

p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~

作者: HCLAU    時間: 07-10-25 14:27

原文章由 Vin 於 07-10-24 14:49 硐表
我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?

p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~



不如你去北區媽媽會到問啦......
作者: Vin    時間: 07-10-25 16:16

原文章由 HCLAU 於 07-10-25 14:27 硐表



不如你去北區媽媽會到問啦......


ok~
thanks for your advice~





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5