教育王國
標題: 奧數與數學補習老師有分別嗎? [打印本頁]
作者: car168 時間: 07-10-23 23:17 標題: 奧數與數學補習老師有分別嗎?
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?
作者: jessc 時間: 07-10-24 00:14
原文章由 car168 於 07-10-23 23:17 硐表 
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?
完全是兩回事。
奧數某程度是啟發小朋友的邏輯思維,但並非人人有能力學。
有些人甚至學了奧數後反而對數學產生反感。
當然有些奧數課題與課堂教學的數學題相類似,但可能較深入。
如奧數二三年級教等差數列求和,很多時只教公式或計法。
但有心的學校會在六年級教學時段後教學生,且讓學生用發現法找出規律......
作者: wnanama 時間: 07-10-24 00:38
原文章由 jessc 於 07-10-24 00:14 硐表 
如奧數二三年級教等差數列求和,很多時只教公式或計法。
但有心的學校會在六年級教學時段後教學生,且讓學生用發現法找出規律......
Could u explain more? Do u mean that it's no gd to learn 奧數 too early ?
作者: ssdiana 時間: 07-10-24 10:14 標題: How old will the child benefit from the learning?
How old will the child start the first training? at Primary 4 or 5 or at primary 2 or 3?
作者: car168 時間: 07-10-25 22:29
原文章由 jessc 於 07-10-24 00:14 硐表 
完全是兩回事。
奧數某程度是啟發小朋友的邏輯思維,但並非人人有能力學。
有些人甚至學了奧數後反而對數學產生反感。
當然有些奧數課題與課堂教學的數學題相類似,但可能較深入。
如奧數二三年級教等差數列求和,很多時 ...
我很認同你的說法,普通數學很好,奧數就不一定有同等結果.所以我想問一問兩種不同老師收費?(一對一)
作者: happy-girl 時間: 07-10-26 11:34 標題: 奧數及小學數學
囡囡導師是奧數和數學都是收$150每小時,不過高年級唔知會唔唔貴d
原文章由 car168 於 07-10-25 22:29 硐表 
我很認同你的說法,普通數學很好,奧數就不一定有同等結果.所以我想問一問兩種不同老師收費?(一對一)
作者: kansang 時間: 07-10-27 10:04
原文章由 ssdiana 於 07-10-24 10:14 硐表 
How old will the child start the first training? at Primary 4 or 5 or at primary 2 or 3?
奧數題目無論程度深和淺都要經過思考的,香港小學課程所教的學習方法不容易適應,但如能學得到的話,孩子的思維進步一定比其他同學優勝.......
作者: ssdiana 時間: 07-10-29 21:05
How old is you child learning the olympic maths? How does that help, can parents share more?
原文章由 kansang 於 07-10-27 10:04 硐表 
奧數題目無論程度深和淺都要經過思考的,香港小學課程所教的學習方法不容易適應,但如能學得到的話,孩子的思維進步一定比其他同學優勝.......
作者: claudiaho 時間: 07-10-30 00:56
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!
原文章由 happy-girl 於 07-10-26 11:34 硐表 
囡囡導師是奧數和數學都是收$150每小時,不過高年級唔知會唔唔貴d
作者: Honeymum 時間: 07-10-30 11:30
我呀仔剛由KUMON 轉左讀奧林匹克數, 學左一個月, 都要適應:( , 呀仔比較鍾意KUMON, 可能先入為主, 而且老師有貼紙獎, 又可以換禮物, 奧數教學比較悶
, 所以呀仔唔係好LIKE. 不過會堅持讀三個月, 睇下係唔係真係唔適合. 不過內容係比較多思考, 小朋友好似唔係好好耐性. 我呀仔係參加遊樂場協會辦的奧數, 大概七十多元一堂, 比較平
, 唔知會唔會影響質素呢
. 係唔係有D類似補習社開辦的奧數會好D架? 價錢係貴D, 但係知唔知有無分別呀? 我問過遊樂場協會, 佢地就話係一樣, 都係由奧林匹克數個會派人去教架.但係我就覺得佢地教得嘛嘛地. 因為佢比家長陪小朋友上堂. 請問各位家長比D意見. 謝謝

作者: happy-girl 時間: 07-10-30 15:37 標題: 奧數
是一對一.
原文章由 claudiaho 於 07-10-30 00:56 硐表 
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!
作者: SandyKL 時間: 07-10-30 20:16
我兒子4年級時在外面學奧數,五年級轉左係學校學。我問左我個仔,佢話奧數要學拆解數,有方法做可以計快d。我自己數好渣,睇佢d功課,覺得佢自有一套思維系統去計數,我唔知點解釋,但經佢一解俾我知,我心入面諗又係喎,原來逆轉咁計都得。我相信數學補習老師只會跟數學功課,充其量會俾練習學生做,比較機械式及刻板,但奧數完全靠思維,腦仔要轉動先可以吸收到。
原文章由 car168 於 07-10-23 23:17 硐表 
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?
作者: Honeymum 時間: 07-10-31 11:15
SANDKL,
請問你呀仔係出面學同係學校學有無分別?
係唔係邊度學都有一樣效果?
作者: 人勝天 時間: 07-10-31 12:43
大家不要亂來....
奧數導師不是任何一個普通的補習老師可以應付得來。最少學歷要有大學程度,才可以有資格去教低年級的奧數,如果是高年級的,就本身要有奧數訓練知識才可以教奧數。
香港每年都有全港的小五、小六奧數比賽,大家知道嗎,上到中學的奧數學生,他們的參考書是大學的數學書。
一般坊間的補習社,好多時為左市場,是旦找來一些有少少學歷的導師來教,但是他們自己有不少在之前可以未接觸過奧數,或不知道它是何物。
香港,有一家學校係香港數學奧林匹克學校,簡稱奧校,雖說學費不平,要 $2000 先有 12 堂,可是質素就一定有保證。
另外,奧校有一個新的網上平台,是給予學生慢慢由普通數去接觸奧數的,有興趣的就自己慢慢睇。http://www.hkmos.org/
不過,本人只可以說,這個網上平台的構思雖好,但質素麻麻,可能是新的吧,題目時時出錯。
本人有同事幫佢姪仔補習,說到奧數,我發現佢說的奧數,已經不是奧數的題目,像一些 IQ 題似的,所以大家要小心選擇。
作者: claudiaho 時間: 07-11-1 01:16
hi, happy-girl
其實囡囡都曾經係自己學校學過奧數 (係由出面的數學學校負責教, 就係個間香港數學學校, 但係教得好差, 我唔想浪費時間同金錢), 而家冇上了, 但我係某程度同意奧數的確係可以幫助小朋友啔發思考, 所以都希望可以比佢再pick up番, 想請問有冇多d老師的資料可以pm比我呀? 謝謝你
原文章由 claudiaho 於 07-10-30 00:56 硐表 
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!
[ 本文章最後由 claudiaho 於 07-11-1 01:29 編輯 ]
作者: mimichu 時間: 07-11-1 13:21
請問"等差數列求和"是什麼算式
作者: 502 時間: 07-11-1 13:34 標題: 奥数
1+2+3+4.....+1000 = 多少?
請問"等差數列求和"是什麼算式
作者: SandyKL 時間: 07-11-1 20:23
Honeymum,
我阿仔話出面及學校教既奧數都係俾工作紙佢做,一樣唔係依學校課程,佢話差唔多。我覺得奧數要數學方面掂先會明,否則會覺得難以至於悶。出面坊間有奧數習作,可以去大書局搵搵。係大陸買過一本奧數題目,我覺得好難,尤其對我理d數科咁差既人黎講。
原文章由 Honeymum 於 07-10-31 11:15 硐表 
SANDKL,
請問你呀仔係出面學同係學校學有無分別?
係唔係邊度學都有一樣效果?
作者: kansang 時間: 07-11-2 09:57
學林補充習作寫著,學林數學令普通的學生成為精英,而奧數是令到學生成為精英中的精英,須然像說重了一些,但如要學基本奧數,最先的條件是精於四式運算,和熟讀學林應用題,才可開始學習簡單的奧數題目……真是聰明孩子的玩意來的……
作者: happy-girl 時間: 07-11-2 17:33 標題: 奧數
claudiaho
please check pm
原文章由 claudiaho 於 07-11-1 01:16 硐表 
hi, happy-girl
其實囡囡都曾經係自己學校學過奧數 (係由出面的數學學校負責教, 就係個間香港數學學校, 但係教得好差, 我唔想浪費時間同金錢), 而家冇上了, 但我係某程度同意奧數的確係可以幫助小朋友啔發思考, 所 ...
作者: jessc 時間: 07-11-11 09:31
自己都教左奧數數年,開初教的時侯係無師自通。
慢慢開始找著重點。
其實教奧數都要看看小朋友的資質,可以直接的說,不一定數學成績好的小朋友,就有能力學奧數。
見過名校考頭三名的學生,學奧數卻是力不從心。
亦見過奧數取得金獎,在學校竟考七八十名(該校一級只有三班)
近兩三年家長瘋湧去報奧數課程,甚至學校有奧數班就要嚷著給小朋友去試,說真不但對他們幫助不大,甚至會使他們對數學產生厭惡。
見到有些學生數學成績雖不太好,但他們卻願意(自願﹐非由家長強迫)不斷嘗試,慢慢培育強的數字感、空間感,有時甚至幫助他們於學校的數學、常識科學習。
況且近年小學奧數比賽越來越多、題目亦越來越講求思考,有些甚至連成年大學生也會難到。但因為現在小朋友的難題大都由成人代替處理,美其名是該他們多點時間學習,實際上是...... 結果小朋友面對和解決困難能力日漸下降。以前尖子有不少,要尖中之尖殊不容易,現在尖子平庸化,導致能出線做港隊奧數代表亦未必有很好表現。
kansang說得對,不同數學學習適合不同小朋友需要。
學林數學適合解題能力弱但有相當運算基礎的學生
公文數是訓練學生的計算能力,甚至說是背數能力
奧數是訓練學生的思維空間,需要有一定數學知識和解題能力才能應付。'
其實公共圖書館有一些奧數書,可以讓小朋友看看是否適合,這些書很多時都乏人問津,可以試試。這總比讓小朋友用數千元去做白老鼠更好。
作者: lulupopo 時間: 07-11-11 13:38 標題: jessc
多謝你的意見,有時看到奧數題目及答案,根本連自己都唔明,試問小一小二生又怎會明.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |