教育王國

標題: 阿女p.1 好多英文字唔識讀. 我自己英文又唔好. 點算 ? [打印本頁]

作者: tingchichi    時間: 07-10-23 10:07     標題: 阿女p.1 好多英文字唔識讀. 我自己英文又唔好. 點算 ?

各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我
作者: fling    時間: 07-10-23 10:24

去 Yahoo 字典, 有解釋和發音.

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 AM 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我   ...

作者: tingchichi    時間: 07-10-23 11:13

thank you
我想問下如果買發音字典唔知會唔會好 d
因為我唔想俾佢接觸部電腦太多, 因為佢會走咗去玩電腦


原文章由 fling 於 07-10-23 10:24 硐表
去 Yahoo 字典, 有解釋和發音.

作者: lillymarie    時間: 07-10-23 12:16

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我   ...

英文書通常都會有CD, 可以買隻播俾囡囡聽
作者: rohoy2k    時間: 07-10-23 14:24

睇吓左近有無啲親戚朋友仔教吓佢?
電腦發聲古古怪怪, yahoo字典譯得差
作者: 銘銘媽    時間: 07-10-23 14:41

只係用 YAHOO 黎聲就 OK, 唔好睇佢既解釋.
用普通字典查字, 會好D.
原文章由 rohoy2k 於 07-10-23 14:24 硐表
睇吓左近有無啲親戚朋友仔教吓佢?
電腦發聲古古怪怪, yahoo字典譯得差

作者: khmama    時間: 07-10-23 15:12

買部平平地既好易通比佢用啦,可以鼓勵佢自己多查生字,印象深刻啲. 有些英文書,好似Welcom To English咁,係可以買vcd架,你不妨去書局問下.
作者: JOELCC    時間: 07-10-23 15:16

找個補習老師啦
作者: tingchichi    時間: 07-10-23 15:29

我打去問過出版社了. 佢話我阿女用緊果本 (word bank) 係冇出 CD :cry:

原文章由 lillymarie 於 07-10-23 12:16 硐表

英文書通常都會有CD, 可以買隻播俾囡囡聽

作者: tingchichi    時間: 07-10-23 15:32

thank you ~
我都諗緊買好易通 or 快譯通. 唔知邊隻好 d 呢

原文章由 khmama 於 07-10-23 15:12 硐表
買部平平地既好易通比佢用啦,可以鼓勵佢自己多查生字,印象深刻啲. 有些英文書,好似Welcom To English咁,係可以買vcd架,你不妨去書局問下.

作者: IFIF    時間: 07-10-23 17:22

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 15:29 硐表
我打去問過出版社了. 佢話我阿女用緊果本 (word bank) 係冇出 CD :cry:


我剛讀完俾我仔仔听,佢叫你買本字典(有光碟),再教佢查,會教佢點讀.
作者: emiluihk    時間: 07-10-23 17:30

比佢去學PHONICS (英語併音)
除左可以幫到佢發音之外更可幫到佢英默無咁辛苦

再唔係就真係搵人幫佢補英文

電腦呀,辭典機呢D 野,有時連大人都未必掌握到佢
地讀乜, 加上用開咁方便既方法,第日好難有動力
去打開本真正字典嚟查架

[ 本文章最後由 emiluihk 於 07-10-23 17:32 編輯 ]
作者: wensi    時間: 07-10-23 20:57

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我   ...



揾個英文人OR英文叻 GE自制CD,教到個課,放俾女女聽。
作者: OJ=A    時間: 07-10-23 21:08

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我   ...

幫你個女找英文拼音班(對學英文好有幫助)我個仔都有學,或再找親戚朋友幫佢再溫下,我自己教完個仔讀,會再叫我個妹同佢再温的。
作者: shirley1509    時間: 07-10-26 15:44

我同你嘅問題一樣,終於都係請補習老師,因為可以兼顧好多嘢,可以同佢睇晒英文所有嘢 (生字讀音, grammer, 閱讀理解,
仲可以講堆故事書(因為而家好多都要做閱讀報告) 呢樣先攞命,

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確
請問大家有冇好方法教下我   ...


作者: ZZdaphne    時間: 07-10-27 17:06

原文章由 tingchichi 於 07-10-23 10:07 硐表
各位媽咪,
我想請問妳地有冇買d 咩發音機去幫助小朋友讀書 ?
阿女既英文書, 佢自己唔識讀, 好多字我都驚讀錯俾佢聽. 就算簡單既 JANUARY, ENGLISH 等字. 我都發音唔正確 ops:" />
請問大家有冇好方法教下我   ...





有真人發聲架

http://www.dreye.com:8080/axis/ddict.jsp?w=chime@1&id=15869&dod=0102&type=4&ver=big5

[ 本文章最後由 ZZdaphne 於 07-10-27 17:07 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5