教育王國
標題: 帶飯 [打印本頁]
作者: 蝦碌媽咪 時間: 07-10-22 13:50 標題: 帶飯
亞囡唔肯食供應商啲飯,十一月要自己帶.屋企到學校冇雷公咁遠,要自己攞返學.
請教向位愛心媽媽:唔知隔夜留飯菜,到第朝早番叮,還是煮新鮮飯好?如果番叮放係暖壺,到中午仲熱嗎?
(就快冬天,唔知有冇恆心朝朝服侍佢
)
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-22 14:55
原文章由 蝦碌媽咪 於 07-10-22 13:50 硐表 
亞囡唔肯食供應商啲飯,十一月要自己帶.屋企到學校冇雷公咁遠,要自己攞返學.
請教向位愛心媽媽:唔知隔夜留飯菜,到第朝早番叮,還是煮新鮮飯好?如果番叮放係暖壺,到中午仲熱嗎?
(就快冬天,唔知有冇恆心朝朝服侍 ...
梗係朝早起身煮la, 如果食隔夜飯菜, 仲衰過食飯盒la
我亞仔今年升小一, 由開學到而家我都係朝朝早d起身煮飯比佢帶飯,其實唔洗用好多時間, 之前一晚切好同醃好d餸, 第二朝起身第一時間洗米煮飯, 然後掃牙洗面, 叫醒個仔, 個仔梳洗時我就煮早餐同煮餸, 之後同亞仔一齊食早餐, 我多數都會快過亞仔食完 pack好個飯盒,之後換衫同攞衫比個仔換, 等佢攪掂就出得門口la
我多數都會煮多少少, 剩咗嗰d就做我ga午餐
作者: karencircle 時間: 07-10-22 15:16
日本便當咪凍冰冰ga...但都好好味, 想試下整那些比阿囡返學食, 你們有無菜譜ar原文章由 健朗媽咪 於 07-10-22 14:55 硐表 
梗係朝早起身煮la, 如果食隔夜飯菜, 仲衰過食飯盒la
我亞仔今年升小一, 由開學到而家我都係朝朝早d起身煮飯比佢帶飯,其實唔洗用好多時間, 之前一晚切好同醃好d餸, 第二朝起身第一時間洗米煮飯, 然後掃牙洗面, 叫 ...
作者: 蝦碌媽咪 時間: 07-10-23 13:05
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-22 14:55 硐表 
梗係朝早起身煮la, 如果食隔夜飯菜, 仲衰過食飯盒la
我亞仔今年升小一, 由開學到而家我都係朝朝早d起身煮飯比佢帶飯,其實唔洗用好多時間, 之前一晚切好同醃好d餸, 第二朝起身第一時間洗米煮飯, 然後掃牙洗面, 叫 ...
我之前都有睇你post過你嘅時間表.對你,我甘bye下風
.最激氣一場心機煮比佢,食剩晒,大半攞番尼.
唔好笑我烹飪呀
,係本身佢真係好細食.
[ 本文章最後由 蝦碌媽咪 於 07-10-23 13:08 編輯 ]
作者: 蝦碌媽咪 時間: 07-10-23 13:17
重想請教:早上煮飯,係怎樣煮?電飯煲?微波爐?隔水蒸?
作者: qqwong 時間: 07-10-23 14:31
我阿女由開學到而家都係自己帶飯, 因為佢好細食, 最好預到啱啱好的份量, 佢每次都吃得完…因為我要上班, 無可能朝朝早去煮餸, 因此, 會預留昨天的餸菜, 她是沒所謂的人, 所以無開聲話唔好食, 佢還每次認叻說自己第一個吃完, 哈哈! 白飯是每朝煮新鮮的, 通常會煮多啲, 留番晚上一家人吃, 咁又可以慳左時間囉!
作者: angelymama 時間: 07-10-23 14:32
我會早d起身用電飯煲煮飯, 餸就先一晚煮多少少, 第2朝放埋落飯煲度蒸熱囉。
蒸熱好過叮。
都有媽咪話同鋼碟隔水蒸飯, 因為小朋友細, 飯煲好難煮。
個飯壺到中午都唔係幾熱嗱, 我個係"象印"唔知第2個牌子會唔會好d, 我今朝就用多個保溫袋裝住, 唔知會唔會熱d。
作者: karencircle 時間: 07-10-23 14:49
我上年換飯煲時就買左個可以煮一碗飯的, 重有預定時間, 夜晚SET好, 第二朝起身就煲好. 但冬天個飯壼真係唔好掂, 阿囡話D飯同餸都唔熱...僅小小暖. 我巳經用象印, 亦有用熱水預熱左個壼先 , 六個鐘可能真係太耐掛
原文章由 蝦碌媽咪 於 07-10-23 13:17 硐表 
重想請教:早上煮飯,係怎樣煮?電飯煲?微波爐?隔水蒸?
作者: qqwong 時間: 07-10-23 15:23
原文章由 karencircle 於 07-10-23 14:49 硐表 
我上年換飯煲時就買左個可以煮一碗飯的, 重有預定時間, 夜晚SET好, 第二朝起身就煲好. 但冬天個飯壼真係唔好掂, 阿囡話D飯同餸都唔熱...僅小小暖. 我巳經用象印, 亦有用熱水預熱左個壼先 , 六個鐘可能真係太耐掛
...
阿女都係用緊象印飯壼,而家天氣未太凍,還可以保溫下,我怕萬一到再凍啲,可能未必頂得到咁多個小時,唔知要不要加多個保溫袋保暖下呢!?
作者: shirley73a 時間: 07-10-24 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 12:16
原文章由 shirley73a 於 07-10-24 11:56 硐表 
吓, 象印都唔掂呀, 咁請問應該用邊隻牌子嘅飯壺好d呀??!! 咁保溫袋又邊隻好?? 邊度有得買呀?? 唔該晒!!
我亞仔有三個飯壺, 有一個象印, 一個buppalo,一個三光牌,
其實象印因為個餸格有一半突咗出個胆外面, 所以看覺得無buppalo同三光牌咁保暖,但係個餸格大d, 又有間隔可以分開放d肉同菜, 所以我而家多數都係用象印, 加個保溫袋就保暖好多
我亞仔用ga保溫袋
打開個咗,有得索繩, 唔會漏氣, 入面就係咁ga

作者: qqwong 時間: 07-10-24 13:10
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 12:16 硐表 
我亞仔有三個飯壺, 有一個象印, 一個buppalo,一個三光牌,
其實象印因為個餸格有一半突咗出個胆外面, 所以看覺得無buppalo同三光牌咁保暖,但係個餸格大d, 又有間隔可以分開放d肉同菜, 所以我而家多數都係用象印, ...
hi 健朗媽咪
我正想找呢個類似的保溫袋, 老公話袋裡面要有這個質地, 才能保溫, 那請問你在那裡找到呢!? 冬天快要來, 我怕阿女話啲餸唔夠暖, 作出投訴喔!
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 13:34
原文章由 qqwong 於 07-10-24 13:10 硐表 
hi 健朗媽咪
我正想找呢個類似的保溫袋, 老公話袋裡面要有這個質地, 才能保溫, 那請問你在那裡找到呢!? 冬天快要來, 我怕阿女話啲餸唔夠暖, 作出投訴喔!
...
我係荃灣千色店買ga, 55/個, 仲有hello kitty, melody, kuromi揀, 不過一般精品店都有得買, 仲平d tim , 大約$45-$50, 平過專門店lor, 不過我買時, 間間精品店都無呢個款, 所以焗住貴d都要去專門店買
個袋可以放到一個兩至三層ga飯壺, 一盒紙包飲品, 餐具盒, 啱啱好ga, 就算唔放飲品係入面, 個飯壺都唔會朗朗吓
[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-10-24 13:36 編輯 ]
作者: OJ=A 時間: 07-10-24 13:55
原文章由 angelymama 於 07-10-23 14:32 硐表 
我會早d起身用電飯煲煮飯, 餸就先一晚煮多少少, 第2朝放埋落飯煲度蒸熱囉。
蒸熱好過叮。
都有媽咪話同鋼碟隔水蒸飯, 因為小朋友細, 飯煲好難煮。
個飯壺到中午都唔係幾熱嗱, 我個係"象印"唔知第2個牌子會唔會好d ...
我都係餸係晚上煮多少少,飯就新鮮煲,我以前返工帶飯煮1"麥"米,現在煮半"麥"米,煮慣左so用電飯煲我都識煮,我係拎比我個仔.
以前我返工用"不化盧"都唔暖ge,重要成日覺飯壺有"尋"味
作者: SPJB 時間: 07-10-24 13:57
想請教各位媽咪, 可唔可以帶炒粉麵之類嘅食物呢? 因為囝囝好鍾意食炒麵, 但聽人講話D麵會硬哂同痴埋一舊, 有無好嘅方法呢
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 13:34 硐表 
我係荃灣千色店買ga, 55/個, 仲有hello kitty, melody, kuromi揀, 不過一般精品店都有得買, 仲平d tim , 大約$45-$50, 平過專門店lor, 不過我買時, 間間精品店都無呢個款, 所以焗住貴d都要去專門店買
個袋 ...
作者: OJ=A 時間: 07-10-24 15:42
原文章由 SPJB 於 07-10-24 13:57 硐表 
想請教各位媽咪, 可唔可以帶炒粉麵之類嘅食物呢? 因為囝囝好鍾意食炒麵, 但聽人講話D麵會硬哂同痴埋一舊, 有無好嘅方法呢
我有炒過比個仔食,可能係我送飯比佢(即煮即帶比佢),so,佢話冇硬,但如果早上帶定返學就有可能。
作者: fishmum 時間: 07-10-24 15:48
我唸得呱,我見亞女同學帶炒出前一丁,搞到我都想食:tongue:
原文章由 SPJB 於 07-10-24 13:57 硐表 
想請教各位媽咪, 可唔可以帶炒粉麵之類嘅食物呢? 因為囝囝好鍾意食炒麵, 但聽人講話D麵會硬哂同痴埋一舊, 有無好嘅方法呢
作者: fishmum 時間: 07-10-24 15:52
健朗媽咪, 好佩服你呀
簡直好似快隻槍手一樣
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-22 14:55 硐表 
梗係朝早起身煮la, 如果食隔夜飯菜, 仲衰過食飯盒la
我亞仔今年升小一, 由開學到而家我都係朝朝早d起身煮飯比佢帶飯,其實唔洗用好多時間, 之前一晚切好同醃好d餸, 第二朝起身第一時間洗米煮飯, 然後掃牙洗面, 叫 ...
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 16:54
原文章由 fishmum 於 07-10-24 15:52 硐表 
健朗媽咪, 好佩服你呀
簡直好似快隻槍手一樣
為咗唔想中午行多轉, 想唔快手都唔得啦
加上亞仔朝早超級me mo,
又要食湯通粉做早餐(食包會仲慢過食通粉)
所以我都好多空閒時間炮制個飯盒
作者: karencircle 時間: 07-10-24 17:28
好野味bor, 我只試過炒烏東, 唔好炒得咁乾身就好d原文章由 fishmum 於 07-10-24 15:48 硐表 
我唸得呱,我見亞女同學帶炒出前一丁,搞到我都想食:tongue:
作者: karencircle 時間: 07-10-24 17:32
健朗媽咪,
這款袋係咪保冷保熱都係咁樣ga, 我好似見過, 但見佢話附有凍墊, 唔知保暖得唔得呢原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 12:16 硐表 
我亞仔有三個飯壺, 有一個象印, 一個buppalo,一個三光牌,
其實象印因為個餸格有一半突咗出個胆外面, 所以看覺得無buppalo同三光牌咁保暖,但係個餸格大d, 又有間隔可以分開放d肉同菜, 所以我而家多數都係用象印, ...
作者: siulisa 時間: 07-10-24 19:34
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 12:16 硐表 
我亞仔有三個飯壺, 有一個象印, 一個buppalo,一個三光牌,
其實象印因為個餸格有一半突咗出個胆外面, 所以看覺得無buppalo同三光牌咁保暖,但係個餸格大d, 又有間隔可以分開放d肉同菜, 所以我而家多數都係用象印, ...
健朗媽咪
請問妳個保溫袋邊度有得買? 貴嗎?
[ 本文章最後由 siulisa 於 07-10-24 19:37 編輯 ]
作者: shirley73a 時間: 07-10-24 19:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 19:51
原文章由 siulisa 於 07-10-24 19:34 硐表 
健朗媽咪
請問妳個保溫袋邊度有得買? 貴嗎?
週圍都有得買ga, 去d精品店度搵下, 如果精品店買大約$45-50
如果去返專櫃買就會貴d, 我買咗$55
我買個時淨係得個袋, 無送雪種
不過d料就厚過街邊$10個嗰d保溫袋lor
我上次喺吉吉島買咗個$10ga保溫袋比亞仔用
第一日用條拉鍊就爛咗la,

[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-10-24 19:53 編輯 ]
作者: siulisa 時間: 07-10-24 19:54
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 19:51 硐表 
週圍都有得買ga, 去d精品店度搵下, 如果精品店買大約$45-50
如果去返專櫃買就會貴d, 我買咗$55
我買個時淨係得個袋, 無送雪種
健朗媽咪
謝謝
請問邊d地方會有專櫃?
雪種可以用幾耐?
請問係米保冷同保暖都得?
吾好意思, 太多問題
作者: 冰涼鎮痛貼 時間: 07-10-24 20:41
健朗媽咪:
請問妳覺得 三光牌 定 象印牌 飯壼 好? 邊個比較保温?
原文章由 健朗媽咪 於 07-10-24 19:51 硐表 
週圍都有得買ga, 去d精品店度搵下, 如果精品店買大約$45-50
如果去返專櫃買就會貴d, 我買咗$55
我買個時淨係得個袋, 無送雪種
不過d料就厚過街邊$10個嗰d保溫袋lor
我上次喺吉吉島買咗個$10ga保溫袋比亞仔用
第一 ...
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 20:50
原文章由 冰涼鎮痛貼 於 07-10-24 20:41 硐表 
健朗媽咪:
請問妳覺得 三光牌 定 象印牌 飯壼 好? 邊個比較保温?
我覺得三光牌保暖d, 但係實在太笨重la, 開頭第一日, 我入課室睇亞仔食飯, 老師仲同講, 比平時亞仔ga食量佢食就得, 唔好比太多,我話其實亞仔平時都係食咁多, 我無比多佢, 連老師都覺得個飯壺太大la

[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-10-24 20:51 編輯 ]
作者: 健朗媽咪 時間: 07-10-24 21:06
原文章由 siulisa 於 07-10-24 19:54 硐表 
健朗媽咪
謝謝
請問邊d地方會有專櫃?
雪種可以用幾耐?
請問係米保冷同保暖都得?
吾好意思, 太多問題
專櫃
在大間的百貨公司,例如吉之島, 千色......
(專係買d日本公仔野, 有埋書包買, 但係唔係sanrio)
保冷用我未試過, 不過通常呢d袋保冷ga功效仲強過保暖
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |