教育王國
標題: 有冇獻主會聖馬善樂小一班 [打印本頁]
作者: magiceyes 時間: 07-10-22 01:18 標題: 有冇獻主會聖馬善樂小一班
有冇獻主會聖馬善樂小一班家長分享下子女讀書心得.
作者: 虫虫主人 時間: 07-10-23 23:05
原文章由 magiceyes 於 07-10-22 01:18 硐表 
有冇獻主會聖馬善樂小一班家長分享下子女讀書心得.
Hi magiceyes,
我地有個聖馬善樂小學嘅topic
作者: chingmaalice 時間: 07-10-23 23:43
虫虫主人,
為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !
原文章由 虫虫主人 於 07-10-23 23:05 硐表 
Hi magiceyes,
我地有個聖馬善樂小學嘅topic
作者: magiceyes 時間: 07-10-24 18:07
原文章由 chingmaalice 於 07-10-23 23:43 硐表 
虫虫主人,
為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !
唔好意思,呢幾日冇上鋼,sorry,
作者: 虫虫主人 時間: 07-10-24 22:42
原文章由 chingmaalice 於 07-10-23 23:43 硐表 
虫虫主人,
為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !
chingmaalice,
個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊
作者: chingmaalice 時間: 07-10-24 23:34
虫虫主人,
唔該晒 !
quote]原文章由 虫虫主人 於 07-10-24 22:42 硐表 
chingmaalice,
個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊
[/quote]
作者: chingmaalice 時間: 07-10-24 23:38
虫虫主人,
怪不知啦, 明白了 !:loveliness: Thank you !!!
原文章由 虫虫主人 於 07-10-24 22:42 硐表 
chingmaalice,
個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |