教育王國

標題: 有冇獻主會聖馬善樂小一班 [打印本頁]

作者: magiceyes    時間: 07-10-22 01:18     標題: 有冇獻主會聖馬善樂小一班

有冇獻主會聖馬善樂小一班家長分享下子女讀書心得.
作者: 虫虫主人    時間: 07-10-23 23:05

原文章由 magiceyes 於 07-10-22 01:18 硐表
有冇獻主會聖馬善樂小一班家長分享下子女讀書心得.


Hi magiceyes,

我地有個聖馬善樂小學嘅topic
作者: chingmaalice    時間: 07-10-23 23:43

虫虫主人,

為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !


原文章由 虫虫主人 於 07-10-23 23:05 硐表


Hi magiceyes,

我地有個聖馬善樂小學嘅topic

作者: magiceyes    時間: 07-10-24 18:07

原文章由 chingmaalice 於 07-10-23 23:43 硐表
虫虫主人,

為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !

唔好意思,呢幾日冇上鋼,sorry,
作者: 虫虫主人    時間: 07-10-24 22:42

原文章由 chingmaalice 於 07-10-23 23:43 硐表
虫虫主人,

為什麼我地個topic 成了 "禁區" ?
我昨晚回應magiceyes show唔到出來喎 !



chingmaalice,

個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊
作者: chingmaalice    時間: 07-10-24 23:34

虫虫主人,

唔該晒 !

quote]原文章由 虫虫主人 於 07-10-24 22:42 硐表



chingmaalice,

個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊 [/quote]
作者: chingmaalice    時間: 07-10-24 23:38

虫虫主人,

怪不知啦, 明白了 !:loveliness:   Thank you !!!

原文章由 虫虫主人 於 07-10-24 22:42 硐表



chingmaalice,

個topic搬左去教育區嘅獻主會聖馬善樂小學入邊





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5