關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖公會基福小學 劍橋英語班...辦得差
發新帖
查看: 3450|回覆: 2
go

劍橋英語班...辦得差 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7684
1#
發表於 07-10-22 23:29 |顯示全部帖子
keifook2007,

既然你大囡讀六年級那時都咁差(你認為), 為何不幫細囡轉校, 應有其他學校會收  我兩個仔也是在此校就讀, 三及四年級. 另, 你覺得劍橋辦得唔好, 也可以唔係到讀, 去出面讀, 可能有更好選擇? 不過都多謝你提醒我, 原來升中係要睇劍橋成績架, 我都唔知! 你囡囡係由邊級開始讀?



原文章由 keifook2007 於 07-10-22 14:16 硐表
至於教深野...我都唔明點解學校可以跳禁多級教
就以四五年級為例..今個學期就要做升中預算補充練習...你話係咪要跟緊d啦...教育局亦未必讚同啦...
以往係聖紀文每年都有升中派位結果..A班幾多人派邊間學校..B班幾多 ...
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 6Rank: 6


7684
2#
發表於 07-10-23 15:00 |顯示全部帖子
哦! 原來咁! 但劍橋之前係唔係西人教, 定抑或由始至終都係local教? 可否分享吓, 你大囡全級考第幾? 派了入邊間? 我認識一個剛曅業派去安柱. 不過從學校刊登派位結果, 好似剛剛嗰屆無前年派得咁好, 由80%下降至70%.
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 6Rank: 6


7684
3#
發表於 07-10-26 15:39 |顯示全部帖子
既然大囡都可以迫到, 細囡亦可以慢慢嚟.



原文章由 keifook2007 於 07-10-24 22:31 硐表




全級考頭15名..現在讀上智..但係全校派幾多個去就唔知啦...佢話70%Band 1  ...係Band1頭果d學校吖定係Band1尾果d學校就唔知啦...出面好d果d學校會分埋Band1 , 2 ,3架...等d家長容易d去選學校..我上年就冇啦..班 ...
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

‹ 上一主題|下一主題