- 在線時間
- 744 小時
- 最後登錄
- 24-10-9
- 國民生產力
- 123
- 附加生產力
- 5272
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-10-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2289
- 主題
- 109
- 精華
- 0
- 積分
- 7684
- UID
- 14807
 
|
keifook2007,
既然你大囡讀六年級那時都咁差(你認為), 為何不幫細囡轉校, 應有其他學校會收 我兩個仔也是在此校就讀, 三及四年級. 另, 你覺得劍橋辦得唔好, 也可以唔係到讀, 去出面讀, 可能有更好選擇? 不過都多謝你提醒我, 原來升中係要睇劍橋成績架, 我都唔知! 你囡囡係由邊級開始讀?
原文章由 keifook2007 於 07-10-22 14:16 硐表 
至於教深野...我都唔明點解學校可以跳禁多級教
就以四五年級為例..今個學期就要做升中預算補充練習...你話係咪要跟緊d啦...教育局亦未必讚同啦...
以往係聖紀文每年都有升中派位結果..A班幾多人派邊間學校..B班幾多 ... |
|