
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!![]()
![]()
![]()
| 功課都唔少架, 每天都有 5-7 樣 |

據我所知上中學 係有 80 % ,,只要你小學成績唔太差, 都應該入得返去。 |
原文章由 PansyMummy 於 07-11-7 13:20 硐表
Hi Shirley 1509,
請問你知唔知道聖母小學有幾多%升上聖母書院呢 ? 因為小學係私小, 而中學係津貼, 唔知中學會留幾多學位俾番聖母小學嘅同學呢 ?![]()
![]()
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!![]()
![]()
![]()
| 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |