教育王國

標題: 培道小學, 黃大仙聖母小學 [打印本頁]

作者: pyma    時間: 07-10-20 10:54     標題: 培道小學, 黃大仙聖母小學

有無家長可以俾意見, 如培道小學和黃大仙聖母小學, 你會點選
作者: shirley1509    時間: 07-10-29 11:01

我個女而家讀緊聖母 小 一, 你想知咩
作者: lulam    時間: 07-10-29 12:59     標題: 我都好想知

我個仔今年k2, 現在留意緊好幾間學校, 其中一間是培道小學,
我上過個網頁, 我幾認同校長的辦學理念, 我也見過他們的學生,
很乖, 很純(可能個別); 成績方面可能要求不太高, 但學校很注重品德培育。我希望有子女讀培道, 入來傾下!
作者: shirley73a    時間: 07-10-29 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fitceo    時間: 07-10-29 16:07

原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!



shirley,


hi ! 我仔仔又係培道小2喎,佢係愛班,唔知係咪同你小朋友同一班呢 .
作者: 紫菜    時間: 07-10-29 16:46

原文章由 shirley1509 於 07-10-29 11:01 硐表
我個女而家讀緊聖母 小 一, 你想知咩

hello!
我想請問聖母小學d功課量如何?
謝謝!
作者: pyma    時間: 07-11-1 14:01

Shirley 1509, 我想請問一下, 你女兒是否由聖母幼稚園升上小學呢, 如只讀一般的村校, 會否讀得辛苦, 及知唔知聖母幼稚園程度是否好淺, 聽說(只是聽說)淺, 上小一時是否難跟上, 因我只是聽說, 所以想知道真正情況, 我想幫女兒報這所幼稚園及直上中小學, 謝謝
作者: shirley1509    時間: 07-11-7 12:50

Pyma
是呀,我個女係由幼稚園讀到直升小學的,而家剛剛 P. 1 ,聖母幼稚園的確是好淺的, 因為係冇默書,冇測驗,冇考試,只係得評估:-| ,如果你想直上小學,又追得上學的程度, 幼稚園你就要自己教好多嘢, 如果唔係會追得辛苦的囉,:cry:  我個女而家P.1 我都不知幾辛苦呀,不過學校係一間好學校嚟嘅。
作者: shirley1509    時間: 07-11-7 12:55

功課都唔少架, 每天都有 5-7 樣

原文章由 紫菜 於 07-10-29 16:46 硐表

hello!
我想請問聖母小學d功課量如何?
謝謝!


作者: PansyMummy    時間: 07-11-7 13:20

Hi Shirley 1509,

請問你知唔知道聖母小學有幾多%升上聖母書院呢 ? 因為小學係私小, 而中學係津貼, 唔知中學會留幾多學位俾番聖母小學嘅同學呢 ?
作者: shirley1509    時間: 07-11-7 14:16

據我所知上中學 係有 80 % ,,只要你小學成績唔太差, 都應該入得返去。


原文章由 PansyMummy 於 07-11-7 13:20 硐表
Hi Shirley 1509,

請問你知唔知道聖母小學有幾多%升上聖母書院呢 ? 因為小學係私小, 而中學係津貼, 唔知中學會留幾多學位俾番聖母小學嘅同學呢 ?



作者: puncos    時間: 07-11-7 14:16

原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!



我想問吓培道小學升中派位的情況如何?有多少派去英文中學?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5