教育王國

標題: 咩牌子飯壼好用!! [打印本頁]

作者: des1971    時間: 07-10-19 21:35     標題: 咩牌子飯壼好用!!

咩牌子飯壼好用, 易開, 唔易流汁, 適合小一學生用!!
作者: TakTakMa    時間: 07-10-20 15:37

Buffalo 唔錯. 幾夠暖.
作者: 茉莉媽咪    時間: 07-10-20 21:43

原文章咩牌子飯壼好用, 易開, 唔易流汁, 適合小一學生用!!



Tiger 或者 象印,兩者都試過, OK !
作者: des1971    時間: 07-10-21 06:47

我用緊個tiger(好多年前款式), 唔知係咪太舊, 麻麻地暖......:-|

原文章由 茉莉媽咪 於 07-10-20 21:43 硐表



Tiger 或者 象印,兩者都試過, OK !

作者: des1971    時間: 07-10-21 06:49

buffalo有出飯壼咩, 我有個炆燒罐好鬼夠熱, 陣間去睇睇先, 唔該

原文章由 TakTakMa 於 07-10-20 15:37 硐表
Buffalo 唔錯. 幾夠暖.

作者: Yau_Cheung    時間: 07-10-21 12:08

原文章由 TakTakMa 於 07-10-20 15:37 硐表
Buffalo 唔錯. 幾夠暖.


Buffalo is very good.  It has different size too.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5