教育王國
標題: 咩牌子飯壼好用!! [打印本頁]
作者: des1971 時間: 07-10-19 21:35 標題: 咩牌子飯壼好用!!
咩牌子飯壼好用, 易開, 唔易流汁, 適合小一學生用!!
作者: TakTakMa 時間: 07-10-20 15:37
Buffalo 唔錯. 幾夠暖.
作者: 茉莉媽咪 時間: 07-10-20 21:43
原文章咩牌子飯壼好用, 易開, 唔易流汁, 適合小一學生用!!
Tiger 或者 象印,兩者都試過, OK !
作者: des1971 時間: 07-10-21 06:47
我用緊個tiger(好多年前款式), 唔知係咪太舊, 麻麻地暖......:-|
原文章由 茉莉媽咪 於 07-10-20 21:43 硐表 
Tiger 或者 象印,兩者都試過, OK !
作者: des1971 時間: 07-10-21 06:49
buffalo有出飯壼咩, 我有個炆燒罐好鬼夠熱, 陣間去睇睇先, 唔該
原文章由 TakTakMa 於 07-10-20 15:37 硐表 
Buffalo 唔錯. 幾夠暖.
作者: Yau_Cheung 時間: 07-10-21 12:08
原文章由 TakTakMa 於 07-10-20 15:37 硐表 
Buffalo 唔錯. 幾夠暖.
Buffalo is very good. It has different size too.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |