教育王國

標題: 中默生字記唔緊! [打印本頁]

作者: phoebepanpan    時間: 07-10-17 19:52     標題: 中默生字記唔緊!

大家有咩好方法?
默極都唔合格
英文默生字就OK
作者: Kittymummy    時間: 07-10-17 20:31

都係果句: 寫多d生字....


原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 19:52 硐表
大家有咩好方法?
默極都唔合格
英文默生字就OK

作者: 麟媽媽    時間: 07-10-17 21:04

係囉...而家成日話唔好抄寫,
但唔寫呢,又唔記得點寫。


原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 20:31 硐表
都係果句: 寫多d生字....

作者: judywan    時間: 07-10-17 21:09

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 21:04 硐表
係囉...而家成日話唔好抄寫,
但唔寫呢,又唔記得點寫。



唔好抄寫,快樂學習,求學不是求分數。。。。。
作者: phoebepanpan    時間: 07-10-17 21:09

中文字筆劃多要死記, 唔同英文,  
我仔學校唔太多生字要寫,  佢又唔LIKE 寫
默書就死晒火,  我話以前我要背默全課書
阿仔話:  咁咪要溫好耐......

求學不是求分數, 我都認同, 但老師學校唔認同果度"幣"哩 !

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-17 21:11 編輯 ]
作者: Share    時間: 07-10-17 21:12

要根據小孩的情況,製定方法。
不過我絕對反對抄寫,
我還記得以前的抄寫,
謀殺孩子的學習樂趣。

用心與應酬式功用差好遠,
而且不懂才要學,
不然上學來做什麼?
作者: Share    時間: 07-10-17 21:15

傳統學校的老師一定不太喜歡我這種學生的。

But, I donot care.
I am quite feed up with their attitude either.
:tongue: :tongue: :tongue:
作者: Jocelyn    時間: 07-10-17 21:59

phoebepanpan.



Alison also has the same problem!!!
作者: 麟媽媽    時間: 07-10-17 22:09

其實我亞仔都好少抄寫,所以中文寫得好肉酸!
佢成日睇住本書,之後口up up 就默了,
係默得幾好,但好快唔記得點寫!
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。
作者: Terry280905    時間: 07-10-17 22:50

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 21:09 硐表
中文字筆劃多要死記, 唔同英文,  
我仔學校唔太多生字要寫,  佢又唔LIKE 寫
默書就死晒火,  我話以前我要背默全課書
阿仔話:  咁咪要溫好耐......

求學不是求分數, 我都認同, 但老師學校唔認同果度"幣"哩  ...


您說得對, 仲佔10% tim.
不默好些, 萬一考試衰佐都不會全軍覆沒.
(just my opinion).

我剛剛同阿仔溫完中文默書, 是一邊玩遊戲,
一邊溫才肯, 唉!
作者: Kittymummy    時間: 07-10-17 22:59

當中文唔好(好多字都唔識寫), exam時連帶常識都比較差. 到一年級下學期時, 中文同常識測驗時無字你揀. (都未計中文做句) 最慘佢唔係唔識, 只係唔識寫d字.

年代唔同拉, 依家小學d中文好深 (可能一間間拉). 中文都係主科之一, 不容忽視 !

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 22:09 硐表
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。 ...

作者: 06yy    時間: 07-10-17 23:04

Hi phoebepanpan,
我小孩在默書前都要抄寫幾次才記得D字點寫,否則一樣係全軍覆沒。


作者: kitbebe    時間: 07-10-17 23:26

我都會叫個女寫多幾次唔記得既字架
作者: phoebepanpan    時間: 07-10-17 23:40

hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫習做功課,
希望佢明天默得好D 啦.  

Terry280905,
我一直以為默書唔計落考試分上, 今日老師講我先知要計呀. 陰功

Jocelyn,
Alison 學校多唔多默書?

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:42 編輯 ]
作者: judywan    時間: 07-10-17 23:44

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:40 硐表
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫 ...


默書多數會計落考試分度,怛係比重應該唔多。。。
作者: Daisy媽咪    時間: 07-10-18 08:22

原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 22:59 硐表
當中文唔好(好多字都唔識寫), exam時連帶常識都比較差. 到一年級下學期時, 中文同常識測驗時無字你揀. (都未計中文做句) 最慘佢唔係唔識, 只係唔識寫d字.

年代唔同拉, 依家小學d中文好深 (可能一間間拉). 中文都係 ...


我情形一樣, 所以佢中文, 數學同常識都差 !
不過佢默生字都ok, 但默讀默就成日漏字, 唔知係咪老師講得快 ? 最慘係錯係d字連家長都唔知點解錯 (因為我個年代有d字既寫法同依家唔同左 ! eg : 晚, 以, 所, ....)
作者: Terry280905    時間: 07-10-18 09:31

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:40 硐表
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫 ...


阿仔學校 : 中文做句 20%(exam), dict. (10%),
list/oral : 10%, 課本 : 60%.

我仔中文是最差的, 前晚寫中文vocab 9 行 &
供詞中文做句(min. 14 個字), 由放學回家叫佢做都不做,
結果11:00 pm 才完成.
作者: kkpekkle    時間: 07-10-18 09:58     標題: 真係好難教的

我自己幫兩個好特別的小朋友補習,都好慘,
一個係菲律賓籍,一個有學習有少少遲緩的,
因為以前教幼稚園就叫d家長唔好咁擔心,'
宜家小學就唔同,'
不過我都覺抄寫係好方法之一,但勿多,
宜家我會叫個學生,盡量每日抄半課,咁默書前會好好多,
而且唔一定要用筆抄在紙上,
可以用手指在字上模擬寫一次,咁佢又會咁累,
最重要真係教佢拆字,
而且比d差唔多的字給他比較,
你會發現初時好似重差,因為會好好好亂,(唔好擔心,比少少時間)
不過一個月左右你就會見到慢慢有果效,而且學新會掌握得好多.

各位努力ar

作者: TWMa    時間: 07-10-18 10:18

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 22:09 硐表
其實我亞仔都好少抄寫,所以中文寫得好肉酸!
佢成日睇住本書,之後口up up 就默了,
係默得幾好,但好快唔記得點寫!
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。 ...

我個女都差唔多, 佢仲要話最憎抄寫
阿囡學校的中文抄寫唔算多, 一個詞語只需寫三次, 試過 "寫多d就會記得" 呢個方法, 但原來對阿囡黎講係唔 work 既, 佢記唔記得點寫, 只是視乎佢寫字時有冇上心, 否則, 寫十次都冇用.
中文字的確難記, 唯有哦個女上課儘量專心d, 同埋如果當日有抄寫詞語的功課, 就即日同個女默一次, 因為啱啱教完, 只要不是上堂遊魂, 腦中點都會有d印象, 即日默, 可以加深腦中記憶的連結, 再溫、再默會易好多.
此外, 可以利用中文造字有象形、指事、會意、形聲、 轉注、假借的特性講解, 對小朋友記中文字也有幫助.
(可參考漢字的起源與變遷 http://hk.chiculture.net/php/frame.php?id=/cnsweb/html/0601 )
作者: Terry280905    時間: 07-10-18 10:52

原文章由 TWMa 於 07-10-18 10:18 硐表

我個女都差唔多, 佢仲要話最憎抄寫
阿囡學校的中文抄寫唔算多, 一個詞語只需寫三次, 試過 "寫多d就會記得" 呢個方法, 但原來對阿囡黎講係唔 work 既, 佢記唔記得點寫, 只是視乎佢寫字時有冇上心, 否則, 寫十次都 ...


Thank you for your sharing.
作者: emiluihk    時間: 07-10-18 11:27

早晨呀各位,


      我諗中默困難係小一生既通病
但我贊同不宜過多抄寫功課, 這樣會給小朋友
厭倦功課, 反而練習形式他們會樂此不疲。可
能因為有變化及需思考吧 !

      個人認為每個生字抄寫三次已足夠,因為
功課只係老師教導小朋友的附屬品,她們可從
中給小朋友介紹這個字如筆劃,寫出時比例分
配等 , 至於記入惱這吓真的要家長多多幫忙

e.g. 小女前陣子寫過生字後, 第二日問番她
這是什麼字, 原來她根本不知道那字是怎麼
讀,什麼意思 ... 雖然她已把字的寫法記了入
腦,但功課只是爲交功課而做的 . 所以就算
寫幾多次,懂得寫也没意思,因她當老師讀出
此字時, 她也不懂

      hehe 求學不是求分數,這絶對贊成,雖
則小女嗰間係傳統學校, 但唔明的話,根基打
得不好的話,強加壓力只會把事情歪了。雖
然小女之中默成績每況愈下, 但我也没有責
怪她,因我已知道她的問題所作, 現在正從
協助當中挽回她的信心 , 慢慢協助她加強,
這些都不是一朝一夕所能做到的, 所以大家
也不必太計較什麼分數, 現在才一年級啫,
只要幫她一把,相信唔駛幾耐大家就唔會再
擔心呢個問題了 ( hehe 話唔定學年
尾仲可以攞到進步奬添喎 ...講笑啫)

      oh ! 順帶一提,前排有位家長提到,小
朋友默書 or 生字錯乜都未知 , 會唔會係
錯筆劃 ? 因為有d 學校對於筆劃是否正確
執得好緊 (如小女的) 一的那裡要分筆,那
裡要掦剔、彎、鈎,一筆一劃都要做改正架
所以攪到我而家都唔敢隨便教女寫字 ,
每次做生字前都要給她先查字典 不過
那未嘗是壞事既, 一開始辛苦少少學好正確
總比遲吓要更正印象易得多。

       各位 加油 加油  耐性  耐性
作者: wyl    時間: 07-10-18 11:30

我囡默書都OK,但只要過一段時間,無論中定英都會唔記得D字點寫點串,所以一有造句、不供詞填充、作文等,就一定全軍覆沒
作者: khmama    時間: 07-10-18 22:30

我通常同阿女默書都係用白板默既,冇咁徙力,阿女又覺得有趣o的.其實很多中文字都很形象化,用手做的就剔手邊,同水有關的就三點水,再加埋拆字去記,用圖象加深印象 (例如字裏面有個'日'字,就畫個太陽代替,'目'字就畫隻眼),都是可以考慮的方法.
作者: lillymarie    時間: 07-10-21 23:42

原文章由 khmama 於 07-10-18 22:30 硐表
我通常同阿女默書都係用白板默既,冇咁徙力,阿女又覺得有趣o的.其實很多中文字都很形象化,用手做的就剔手邊,同水有關的就三點水,再加埋拆字去記,用圖象加深印象 (例如字裏面有個'日'字,就畫個太陽代替,'目'字就畫隻眼 ...

我都係用呢個方法
另外, 我會叫個仔先預默一次, 等佢知道自己識幾多, 等我知道佢唔識幾多, 然後先溫唔識果D字, 最後再默唔識既字
要佢背課文, 咁讀默就算聽唔切, 都可以自己背番出黎.....
作者: 召藥師    時間: 07-10-22 00:06

mms://wmedia.hkedcity.net/archive/etv/2/chkla007_450k.wmv

默書新路向
作者: OJ=A    時間: 07-10-22 00:22

我要我個仔讀完再抄,有時發覺他抄也會寫錯字,eg(聲)他會將耳寫左目,我會跟他說聲音要用耳才聽到,用眼(目)會得嗎?幸好,我兒子到目前默書都能90分以內(我也知求學不是求分數 ,但學校還有我奶奶佢地令到好似仍覺求學是求分數 ),我幫他温中默也是好辛苦 ,eng反而easy好多.
作者: emiluihk    時間: 07-10-22 17:29

hahaha 係呀
佢地好多時會睇住都抄錯
我諗始終係能力所及LA
唔好嬲LA 佢地已經好努力架喇
言論自由人人都有, 你咪當你 99 係路人甲,
佢講乜野有佢自由,你亦控制不了,
唔好咁介意佢講既野, 我借隻聾耳陳既耳比你喇
放鬆D ,開心D , 平常心面對分數
咁樣個仔都讀得開心D , 效果都好D LA

加油~~


原文章由 OJ=A 於 07-10-22 00:22 硐表
我要我個仔讀完再抄,有時發覺他抄也會寫錯字,eg(聲)他會將耳寫左目,我會跟他說聲音要用耳才聽到,用眼(目)會得嗎?幸好,我兒子到目前默書都能90分以內(我也知求學不是求分數 ,但學校還有我奶奶佢地令到好似仍覺求 ...

作者: Jocelyn    時間: 07-10-22 22:35

phoebapanpan,

Alison 大約每二星期有一次中文默書,如果她肯抄默書課文兩次、詞語五次,基本上就不會有很多錯字。但問題是叫她抄一次,我都差不多嘔血。
但她又不是太討厭中文,她自己喜歡作句‘作詩(雖然不大通順),但她是喜歡創作。一句講完,就是不喜歡抄寫。

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:40 硐表
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫 ...

作者: daphnemama    時間: 07-10-23 12:41

原文章由 OJ=A 於 07-10-22 00:22 硐表
我要我個仔讀完再抄,有時發覺他抄也會寫錯字,eg(聲)他會將耳寫左目,我會跟他說聲音要用耳才聽到,用眼(目)會得嗎?幸好,我兒子到目前默書都能90分以內(我也知求學不是求分數 ,但學校還有我奶奶佢地令到好似仍覺求 ...


昨晚我個仔看著書抄詞語都一樣抄錯, "提醒"個"提"個 "是" 在"日"下面沒有 寫"一" , "醒" 字在"西"字內沒有寫"一",
每天都寫錯詞語, 都是看著本書抄的, 問你看到死得未?
作者: 808280    時間: 07-10-23 14:22

小女都係一寫字就死下死下,昨日做中文功課,因好多字
寫,佢居然做左一個鐘.
中/英黙書叫佢抄黙書當溫習,英文只肯串,中文要逼先肯
寫.
作者: OJ=A    時間: 07-10-23 16:01

原文章由 daphnemama 於 07-10-23 12:41 硐表


昨晚我個仔看著書抄詞語都一樣抄錯, "提醒"個"提"個 "是" 在"日"下面沒有 寫"一" , "醒" 字在"西"字內沒有寫"一",
每天都寫錯詞語, 都是看著本書抄的, 問你看到死得未? ...

我個仔經常發生的事情,睇少眼就死
作者: OJ=A    時間: 07-10-23 16:05

原文章由 emiluihk 於 07-10-22 17:29 硐表
hahaha 係呀
佢地好多時會睇住都抄錯
我諗始終係能力所及LA
唔好嬲LA 佢地已經好努力架喇
言論自由人人都有, 你咪當你 99 係路人甲,
佢講乜野有佢自由,你亦控制不了,
唔好咁介意佢講既野, 我借隻聾耳陳既耳比你喇
...

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即
作者: Terry280905    時間: 07-10-23 16:49

原文章由 OJ=A 於 07-10-23 16:05 硐表

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即


我仔又唔肯去補習社,
所以我恐嚇佢不合格 Mon-Fri 要去.
仔仔就肯去溫dictation la.
作者: emiluihk    時間: 07-10-23 17:25

嚘~~ 你個仔幾大呀 ?一年班咋喎
咁快要去補習 ? 佢地番左成日學好累架喇
唔好咁殘忍la ...


原文章由 OJ=A 於 07-10-23 16:05 硐表

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即

作者: OJ=A    時間: 07-10-23 21:20

原文章由 emiluihk 於 07-10-23 17:25 硐表
嚘~~ 你個仔幾大呀 ?一年班咋喎
咁快要去補習 ? 佢地番左成日學好累架喇
唔好咁殘忍la ...

我想佢去補習社主要是不想因做功課和温書而勞氣傷感情,佢對住d老師會乖同專心好多,唉!我都知返左成日學會好累,唉.......
作者: phoebepanpan    時間: 07-10-23 21:38

各位,
昨日派左默書回來,  在我努力之下..... 都仲差5分先合格

有d 全個字唔記得,  有d 記得一半唔記得另一半

月尾測驗,   親子搏擊時間係時候開始啦 !
作者: OJ=A    時間: 07-10-23 22:00

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-23 21:38 硐表
各位,
昨日派左默書回來,  在我努力之下..... 都仲差5分先合格

有d 全個字唔記得,  有d 記得一半唔記得另一半

月尾測驗,   親子搏擊時間係時候開始啦 ! ...

唔好副佢咁緊要,慢慢尼,我個仔因為唔會自動自動溫書so我每日要副佢溫1 hr我個仔31/10 Exam la, 明天eng oral exam

[ 本文章最後由 OJ=A 於 07-10-23 22:03 編輯 ]
作者: phoebepanpan    時間: 07-10-23 22:09

OJ=A
如小朋友肯自動自覺溫書 , 依D 簡直係福氣.
我唔會迫得個仔緊, 因為學校課程都唔係讀高一級果種,
你小朋友每日肯溫1HR 咪乖囉.
FRIDAY 數學小測頭先叫佢溫習, 又話倦又話識, 又話連休息時間都冇日日都要溫習, (查實爭論多過溫習), 總之籍口多到不得了.

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-23 22:10 編輯 ]
作者: Jsmami    時間: 07-10-23 22:43

Phoebepanpan,
I thought you said your son needed 5 more marks to get full marks :  I think it's advisable to get our kids used to having a good habit (studying) early in their school life.  Add oil!
作者: shirley1509    時間: 07-10-26 15:24

本來我個女都補習架,由開學到而家,補咗兩個月啦! 好慘架,一放學就即刻去 差唔多6 點先返嚟,朝 6 晚 6 都好慘 , 開頭以為返到屋企可以抖下,原來唔得架,有啲功課你真係要同佢執漏架,有時未做晒添呀:( ,見到補習社啲默書部全部都唔合格,咁你見到夜晚咪死地地同佢再溫過, 又係溫到11點幾 ,所以都唔係咁有用架咋。

原文章由 OJ=A 於 07-10-23 21:20 硐表

我想佢去補習社主要是不想因做功課和温書而勞氣傷感情,佢對住d老師會乖同專心好多,唉!我都知返左成日學會好累,唉.......


作者: Putongren    時間: 07-11-2 19:59

學中文科常用字研究 http://alphads10-2.hkbu.edu.hk/~lcprichi/
中文字詞學習系統 - 學校協作計劃 www.dragonwise.hku.hk/dragon2/ 看看是否用得著。中文的確是難D,不過道理應該是差不多的。語文是否要多看書,多應用才有進步?否則死記都只是短暫記憶。不妨也將個字拆開,自己創作一個故仔。例如有老師跟我說曾經教學生如何記個「邊」字:先生有兩()鬍鬚,戴了頂帽()己一個人去撐艇仔。也可以試在家中貼大字報。這兩年,我和孩子說話、看圖書時,也間中加插了「書面語」,雖然好似好文藝,但佢會問我講乜,我就成機解比佢聽,指個字比佢睇。日積月累,希望有幫助,也望幫到將來作文。
作者: joefoon    時間: 07-11-4 04:40

原文章由 召藥師 於 07-10-22 00:06 硐表
mms://wmedia.hkedcity.net/archive/etv/2/chkla007_450k.wmv

默書新路向


召藥師
thank you你的分享、
我將你【
默書新路向】、
轉貼到我的幼稚園poss裏、
和其她ma ma 一齊分享、
你不會怪我吧


作者: 召藥師    時間: 07-11-4 13:45

原文章由 joefoon 於 07-11-4 04:40 AM 硐表


召藥師
thank you你的分享、
我將你【默書新路向】、
轉貼到我的幼稚園poss裏、
和其她ma ma 一齊分享、
你不會怪我吧



梗係唔會啦!
我之前就係冇睇,唔識用最高效能教阿仔溫習同記生字,睇左又識多d,而且仲對默書新形式了解清楚好多。
作者: goat    時間: 07-11-4 20:18

原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 20:31 硐表
都係果句: 寫多d生字....

哈哈, 唔理邊個年代, 學習語文時係要有d"痛苦"架啦
而家咪算好lor, 以前d小學生要背成語添
作者: ratafan    時間: 07-11-5 22:18

I am just a P1 parent, I already find the difficulties that some of your are encountering.   I find the Chinese characters used in General Studies are really too difficult for P1 students.  Are they supposed to know how to write every word? Do I have to ask them to dictate every vocab in the General studies (Chinese) textbook?  I think that the main focus of the primary school syllablus is to train the kids to lay a foundation on languages and to learn the vocabruaries.  The contents are not that difficult.  anybody agree with me?

原文章由 goat 於 07-11-4 20:18 硐表

哈哈, 唔理邊個年代, 學習語文時係要有d"痛苦"架啦
而家咪算好lor, 以前d小學生要背成語添

作者: conniedisney    時間: 07-11-5 23:07     標題: 我有一位好老師

我女兒的中文都好差,後來朋友介紹了一位老師給我,她都是和我女兒講故事,玩遊戲,但她有一次她用了很短時間,教我個女識了幾十個中文字,我自己平時用半個鐘阿女都記唔到三粒字,所以我覺得有時唔可以靠自己,孩子都是要其他人來教的了。,此中人地受過訓練,又有教學經驗,我地啲阿媽都係冇耐性,又冇方法的了咁如果你問我那老師是誰?在此我不放便公開別人的私隱,不過我可以幫你問她,你給我的e-mail ,我同你轉寄等等,但佢比一般補習老師貴小小,但如果幫倒你個女,乜都值啦!係咪?
作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-6 01:02

原文章由 judywan 於 07-10-17 21:09 硐表



唔好抄寫,快樂學習,求學不是求分數。。。。。


但派回默書時就
作者: Ruby_Lau    時間: 07-11-6 01:07

原文章由 Daisy媽咪 於 07-10-18 08:22 硐表


我情形一樣, 所以佢中文, 數學同常識都差 !
不過佢默生字都ok, 但默讀默就成日漏字, 唔知係咪老師講得快 ? 最慘係錯係d字連家長都唔知點解錯 (因為我個年代有d字既寫法同依家唔同左 ! eg : 晚, 以, 所, ....):- ...


好多字寫法已經唔同, 有時仲比女女話唔係咁寫, 睇返本書先知道自已寫錯!
作者: jk67jk    時間: 07-11-6 10:33

原文章由 ratafan 於 07-11-5 22:18 硐表
I am just a P1 parent, I already find the difficulties that some of your are encountering.   I find the Chinese characters used in General Studies are really too difficult for P1 students.  Are they s ...


My son's school, P.1, General Studies has vocabulary list for them to choose; they only need to copy the right word to the right place.  They don't need to dictate the related words.  I think they are capable to do this.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5