教育王國
標題: 小一退學(華X小學) [打印本頁]
作者: hk-mum 時間: 07-10-17 10:58 標題: 小一退學(華X小學)
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定, 那可以從視覺, 聽覺, 感覺刺激學生記憶呢?
這樣下去會把小朋友的專注力, 學習動力大大減低
半晝每堂半小時, 老師末有足夠時間, 令學生消化吸那麼深的課程, 大多數家課要等家長回家幫手完成. 除非你想破壞親子關係, 或請補習回來做功課.
那樣下去只會令孩子無自發力, 滿是無力感. 試問被田鴨的兒子那可面對未來知識形世界的轉變呢?
現在仔仔去了一間用心教學的私校, 家課不用操心了. 不用提醒, 也懂得去讀課文的生字, 明白堂上所教的知識, 回家我不用當補習老師了………..
我明白了, 如此教學, 華X中學又豈想收番華X小學D仔呢?
作者: supergirl 時間: 07-10-17 11:03
can you tell me which district is this 華X小學? and which one your are studying now? or you can pm me.
thanks.
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表 
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 11:24
最緊要適合架啫,
及早發現錯配,
而家搵到間讀得開心咪好囉。
所謂家校方針一致,
先可以開心讀6 年既。
佢地係傳統教學你應一早知,
如果想要活動教學,
咁你一早就選錯校了。
半日制在校時間少,
當然唔會好似全日制咁,
下晝係學校做功課喇,
咁選校時你都知係半日制架啦?
不少學生都過得好開心既,
自家靈藥可能別家之毒藥,
不過你咁燒埋升中呢,
又好似打橫黎講左一D 喎。
而且你提及既好深課本...... 
真係深咩?!好大路咋喎,
好多其他學校都用緊,
有D 學校用深一年添 ,
我成日以為佢地淺過人地。
作者: feel0204 時間: 07-10-17 11:49
哈哈!同感!
啲家長當初為孩子選小一時應該做定功課先,選擇哪種形式的學校去配合自己的需要,不應盲目追求名校。不想付出心血或嘔血的,選那種在學校老師幫你溫、幫你做功課的;選傳統教學的,那些半日制在校時間少,實要自己落手落腳啦!
But hk-mum,你的仔都十分lucky,華(X)小學好少學位都比你大抽獎中到!
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 11:24 硐表 
最緊要適合架啫,
及早發現錯配,
而家搵到間讀得開心咪好囉。
所謂家校方針一致,
先可以開心讀6 年既。
佢地係傳統教學你應一早知,
如果想要活動教學,
咁你一早就選錯校了。
半日制在校時間少,
當然唔會好似全日制咁,
下晝係 ...
[ 本文章最後由 feel0204 於 07-10-17 11:53 編輯 ]
作者: sisley123 時間: 07-10-17 12:09
Agreed, better to understand the school style before
you choose the school.
作者: sunnydad 時間: 07-10-17 13:37 標題: 名校
我個仔都係度讀緊, 我真係唔明點解英文默書要默headmaster, headmistress! group leader! 我問個仔佢又唔知d生字點解. 我已經日日貼晒d生字係屋企度,我都唔知佢地用咩理念去教.
衣家唯有日日保,日日哦,搵保習,見親就講課文,無計傾,好似唔見左個仔甘!
但話晒係名校,我都........
作者: Marco-ma 時間: 07-10-17 13:53

原文章由 sunnydad 於 07-10-17 13:37 硐表 
我個仔都係度讀緊, 我真係唔明點解英文默書要默headmaster, headmistress! group leader! 我問個仔佢又唔知d生字點解. 我已經日日貼晒d生字係屋企度,我都唔知佢地用咩理念去教.
衣家唯有日日保,日日哦,搵保習,見親 ...
哈!呢本係咪longman書, chapter 2 ?
我地呢d新界小學都用緊喎....
chapter 2 深d啫,跟住d chapter 好似無咁深...
你小朋友係咪幼稚園時未過書呢?
作者: Raykid 時間: 07-10-17 14:19
Agreed with 麟媽媽. When you select school during kindergarten, you must clear what is the style of your kid before selected the style of the school.
English lesson use PLE is very common in Hong Kong and the words like "headmaster", "headmistress" is in the PLE chapter and so it is common to take this as dictation. Like St. Joxxxx, they also use PLE and same dictation content.
My kid is studying well and happy there and through the dictation, he know many new words and meaning of the word (of course you need to give them and teach them the words meaning instead of just dictation). The English standard of my son is much improved after the first month of study.
作者: LST001 時間: 07-10-17 14:56
Agreed with Lun Mama too. Parent and school have to work together. Parent an kid has to overcome the pressure in a positive way, so that we can grow together. And, studying in this school, it is not just for learning the knowledge, but also the conduct and discipline which I think that's more important.
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 14:58
Sunnydad,
其實好長既字要佢地默,
當然最初係辛苦D 架喇,
但香港地,好多學校都要默書既。
一組字母要佢死記真係好辛苦既,
應該由拼音開始,每個字母基本發音啦,
之後兩個音既比如ar/er/or/ur,sh/ch/th,as/es/is...
我唔知你地小朋友幼稚園時有無學拼音,
如果無,咁都應該學吓,一生受用。
Headmaster 望落好長,其實拼落應該唔難,
唔好嚇怕佢地,我發現早D 溫好D 架,
同個仔講︰「未識唔緊要,仲有時間嘛!」
好似我仔聽日默英文,星期日我已開始溫,
如果時間太緊迫,佢好緊張會一片空白架,
到時佢唔識又喊,家長又勞氣,
我都經歷過,咁樣真係好傷感情既。
仲有常識科,佢地好多字都會唔認得架,
咁你有時間就朗讀吓課文比佢聽,
因為佢地真係會唔認得D 字架!
佢聽得幾次,到睇課文時會認埋D 字,
如果唔係咁,到測驗點塞咁多字入個腦度呢?
比D 時間你個仔,亦都比D 時間自己,
我相信小朋友適應力高,但需要家長扶助一把。
大家要努力!我好明白你地而家既憂慮,
因為我都經歷過,我仲試過無助到喊添!
而家我個仔都OK 啦,日日不知幾開心。
作者: fishmum 時間: 07-10-17 15:30
麟媽媽
好讚成你嘅講法,死背有時真係唔得,我亞女現在(P2)都識D拼音,有時唔識嘅字佢會試吓自己串,都0K架!至於温習真係好講個小朋友!有時真係迫唔黎,為有用心比D時間幫佢!
HK-mum
你都講得好啱,發覺學校嘅教學方法唔啱小朋友,轉去一間啱佢嘅,小朋友讀得開心D,你都開心D啦!
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 14:58 硐表 
Sunnydad,
其實好長既字要佢地默,
當然最初係辛苦D 架喇,
但香港地,好多學校都要默書既。
一組字母要佢死記真係好辛苦既,
應該由拼音開始,每個字母基本發音啦,
之後兩個音既比如ar/er/or/ur,sh/ch/th,as/es/is...
我唔知你 ...
作者: chelsea 時間: 07-10-17 15:58
HK-mum,
Then this is about the mis-match and level of expectation. There is nothing to do with the school curriculum or the teaching method. You should have your own definition of what is a good school and seems like you have found one for your son.
Happy and good luck for you.
Chelsea
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表 
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...
作者: Bambi 時間: 07-10-17 16:13
一早知大家唔夾咪好lor! 無謂話學校點點唔好, 傳統教學大把人受架! 讀得呢類學校, 都唔好expect太淺啦! 唔係又俾人話乜咁淺, 點上中學!
作者: hk-mum 時間: 07-10-17 16:34 標題: everybody
我曾經問過心理學的counsellor, 這些英文字可以學, 但不須要串.
試問你們小一時懂得串headmistress嗎? 那時才自自然然串懂呢? 須知小孩的認知力是跟時日增長的, 6歲時的死記硬背, 似乎浪費了童年的美好時光.
我要說是, PLE可以用, 但取材可以了. 而教師又須要有分析力嗎?
作者: singlemum 時間: 07-10-17 16:49
原文章由 Marco-ma 於 07-10-17 13:53 硐表 
哈!呢本係咪longman書, chapter 2 ?
我地呢d新界小學都用緊喎....
chapter 2 深d啫,跟住d chapter 好似無咁深...
你小朋友係咪幼稚園時未過書呢?
...
作者: kerobobo 時間: 07-10-17 17:04
我個仔唔係係妳地果間讀,小一又係用PLE,上星期先默完
HEADMASTER果課書,冇問題wor,同學好多都食一條腸+2個蛋.
作者: Tatama123 時間: 07-10-17 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnydad 時間: 07-10-17 17:26 標題: Express!!!
Agree with HK-mum, Longman出本甘既express,完全滿足大部份急功近利既家長心態.
headmaster, headmistress 唔難,甘你地不如叫學校用'Laws of Empire' (一本法律哲學既書)做教科書!甘咪可以小一畢業就入法律係囉.
深唔係話好唔好,佢明唔明先!?
我覺得大家做家長好應該反思下, 係個甘既社會, 工作已用上大部份既生活時間, 可以騰空出來同小朋友相處既就少之有少.
一放工反到屋企就要做保習老師, 完全無時間同自己既仔女好好相處, 好好教導做人既道理,唔怪得知衣家d人無晒德育!又不快樂!
作者: YongXin 時間: 07-10-17 17:29
深 / 淺係無意思既爭論. 小一串headmistress話深, 咁幼稚園串astronaut 深唔深? 我知九龍塘有幼稚園串呢0的字播.
依家唔串, 可能到25歲就自自然然識串, 咁到時例如阿仔響金融機構做, 的確用唔著串headmistress呢個字, 咁阿仔腦內要有幾多個生字先夠他用? 幾時開始串字先適合?
學習型式唔同, 可能效果到最終都相差無幾.
我女都係讀傳統小學, 都係用PLE, 都要串headmistress, 英文默書都應付得來, 仲好高分. 咁我受呢套, 同學校合作, 我又好樂意花時間陪女溫習, 而阿女又有時間玩.
每個家長既選擇唔同, 期望唔同, 需要唔同. 唔應該一味話傳統學校唔好, 話背誦測考唔好. 各得其所0者.
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 17:29
唔係講笑,我小一已經識串好多英文字架喇,
所以你咪要知每間學校既要求去到邊囉。
呢間唔適合你,點解硬要講到佢好大問題呢?
St.Joxxxx 點止默PLE?聽講默埋Reader 架,
佢地都係用Wide Range Readers 但Blue series,
St Paul’s Convent 同聖心用深一年既書,
佢地一年班已經默緊二年班既英文課文了。
所以,如果你亞仔而家既私校唔使默書,
咁咪好囉,但唔代表默課文既學校唔好架,係咪?
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 16:34 硐表 
我曾經問過心理學的counsellor, 這些英文字可以學, 但不須要串.
試問你們小一時懂得串headmistress嗎? 那時才自自然然串懂呢? 須知小孩的認知力是跟時日增長的, 6歲時的死記硬背, 似乎浪費了童年的美好時光.
我要說 ...
作者: wisekid2007 時間: 07-10-17 17:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happysiubobo 時間: 07-10-17 17:38
My son just joined WY in P.4 this Sept. He is transferred from another traditional school. My son enjoys his new school life in WY very much. There are much less homework in WY. The curriculum is not so difficult in most subjects compare to the previous school.
I have been searching lots of information on WY before I sent my application. I totally understand its vision, culture, curriculum, eca and pta activities etc. I have been talking to WY parents and teachers from other schools to get a much better understanding of WY.
Parents are responsible in understanding the schools they select before choosing the right schools for their kids but not just blindly follow the "brand". It is irrational to put the blame on the school (and its secondary school) when realizing it's a wrong match.
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表 
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 17:42
呢度好多都係在職家長,你既難處,
我地好多個一樣係咁,同亞仔溫習,
可以好痛苦,可以好輕鬆,
最主要取決於父母當時既心情!
唔係講笑架,你拿口鞋面,
個仔自然緊張,一驚咪咩都唔知囉。
如果你唔想咁,咪唔好迫佢讀囉,
合格咪收貨,咁你同佢都唔使煩。
默書唔好老師唔會搵你架喎,
你個仔係學校犯規就一定寫你手冊啫。
原文章由 sunnydad 於 07-10-17 17:26 硐表 
Agree with HK-mum, Longman出本甘既express,完全滿足大部份急功近利既家長心態.
headmaster, headmistress 唔難,甘你地不如叫學校用'Laws of Empire' (一本法律哲學既書)做教科書!甘咪可以小一畢業就入法律係囉.
深唔 ...
作者: sunnydad 時間: 07-10-17 17:42 標題: ?
其實大家只要想想如果呢間小學唔同個間中學掛上,你會否揀呢間小學呢???
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 17:52
我會!因為學校唔止為學生教導知識,
仲有好既校風,德育上既培養。
WY 未必係學術上比得上其他超級名校,
但D 仔既德行呢?我覺得一D 唔會失禮,
所以,又係要睇吓家長想要D 咩囉。
原文章由 sunnydad 於 07-10-17 17:42 硐表 
其實大家只要想想如果呢間小學唔同個間中學掛上,你會否揀呢間小學呢???
作者: Raykid 時間: 07-10-17 17:55
I will, the Home assignment is not much compared with other schools but the discipline is good. Teacher are good and care for the students. My kid study there and feel happy. I usually use about 1.5 hour for revision and homework everyday and still have time for us to play with him. I saw my son is much improved in discipline and language skill in the past one month study.
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 18:01
我見你講既野又幾前後矛盾架喎?!
呢頭又罵D 家長急功近利?
轉頭又話只顧讀書,攪到D 仔德行差晒?
咁而家又話因為直屬關系,會唔會選呢間小學?
咁你最終想要咩?直升華中?
講真,成績唔好都好難直升架喎?
呢個世界都要付出,先有收成架,係咪?!
原文章由 sunnydad 於 07-10-17 17:42 硐表 
其實大家只要想想如果呢間小學唔同個間中學掛上,你會否揀呢間小學呢???
作者: CHUCHU 時間: 07-10-17 20:08
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 17:42 硐表 
呢度好多都係在職家長,你既難處,
我地好多個一樣係咁,同亞仔溫習,
可以好痛苦,可以好輕鬆,
最主要取決於父母當時既心情!
唔係講笑架,你拿口鞋面,
個仔自然緊張,一驚咪咩都唔知囉。
如果你唔想咁,咪唔好迫佢讀囉,
合格咪收貨,咁你 ...
麟媽媽 ,
係囉!
agree with 付 U 囉
我都係咁諗
只要家長唔介意小朋友名次同成績,其實間間都可以讀得開心架!:loveliness:
如果好想個細路名列前茅,咁邊間小學讀都要付出代價架啦
對不對
除非~~~~~唔想出力,又想~~~~
咁就要睇呀媽同呀仔個做化lu.
作者: ssspwong 時間: 07-10-17 20:23
The pupils of Wah Yah I have met before were polite and humble so I thought it is a good school.
By the way, in my son's school, students are only given a list (about 10) of content words for dictation. These words are usually not difficult to memorize. Teachers will then read out 5-7 sentences with these words, just like unseen dictation. So, not much effort and time is required beforehand. However, students need to do more reading and listening to get familiar with English grammar and sentence structure. Otherwise, they could not get high marks. It is quite challenging and interesting. 
[ 本文章最後由 ssspwong 於 07-10-17 20:26 編輯 ]
作者: holokmom 時間: 07-10-17 20:57
Longman 呢本Express 比舊的 Weclome to English
係深咗,但裏面嘅內容比較靈活,唔似Weclome 咁逐個
topic (grammar ) 教,整體上小朋友嘅reading ability
提高不少。
話呢本番書啱 急功近利嘅家長?
有冇聽過好多人話用嗰本??My Pals???(唔記得)
Express 只係小巫見大巫。
作者: concern_mom 時間: 07-10-18 09:18
我之前有個topic係想講某名校究竟有也個人之處。當然種種意見都有,但最實質都係話個小朋友好乖…等等。
其實小朋友乖唔乖,你覺得學校真係可以教到? 我個人覺得受同學影比較多。咁點解個小朋友返學真係乖? 因為受其他同學影,細個時侯,亞媽無時無刻話要有家教。小朋友好天真,佢行為其實就係你自己。放學返屋企,你又會睇到D老師係點教你仔女,同埋佢D同學仔,因為小朋友就好似一部錄影機一樣。所以當大家話間學校D學生好乖,其實各家長在家中已經不斷地教緊。
致於用二年級課本教一年級,我覺得無意思。小明友返學係去學習群體生活,並唔係去鬥用深D課本。唔可能話深就一定好,如果令到小朋友無學習興趣,再深課本又有乜意思?
hk-mum,請問你小朋友轉邊間學校?
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 16:34 硐表 
我曾經問過心理學的counsellor, 這些英文字可以學, 但不須要串.
試問你們小一時懂得串headmistress嗎? 那時才自自然然串懂呢? 須知小孩的認知力是跟時日增長的, 6歲時的死記硬背, 似乎浪費了童年的美好時光.
我要說 ...
作者: concern_mom 時間: 07-10-18 09:19
我之前有個topic係想講某名校究竟有也個人之處。當然種種意見都有,但最實質都係話個小朋友好乖…等等。
其實小朋友乖唔乖,你覺得學校真係可以教到? 我個人覺得受同學影比較多。咁點解個小朋友返學真係乖? 因為受其他同學影,細個時侯,亞媽無時無刻話要有家教。小朋友好天真,佢行為其實就係你自己。放學返屋企,你又會睇到D老師係點教你仔女,同埋佢D同學仔,因為小朋友就好似一部錄影機一樣。所以當大家話間學校D學生好乖,其實各家長在家中已經不斷地教緊。
致於用二年級課本教一年級,我覺得無意思。小明友返學係去學習群體生活,並唔係去鬥用深D課本。唔可能話深就一定好,如果令到小朋友無學習興趣,再深課本又有乜意思?
hk-mum,你小朋友轉邊間學校?
作者: chelsea 時間: 07-10-18 10:31
The measurement of success to everyone is different.
One might think calculative, cunning, trade-off, boosting of self-image, rival competition, trap to your team mate and high IQ but low EQ are all the elements for the success.
But I see passionate, considerate, gentle manner, respectful, responsive and always strike for the best in all rounds are some of the attributes to all the WYPS students. The gift of "talent" from GOD is to help/serve others. And of course parent will contribute part of these attributes as parent should be the teacher at home, what is modelling behaviour, it's absolutely a mirror effect to your child.
Chelsea
作者: Tatama123 時間: 07-10-18 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yau_Cheung 時間: 07-10-18 10:51
原文章由 chelsea 於 07-10-18 10:31 硐表 
The measurement of success to everyone is different.
One might think calculative, cunning, trade-off, boosting of self-image, rival competition, trap to your team mate and high IQ but low EQ are al ...
passionate, considerate, gentle manner, respectful, responsive and always strike for the best in all rounds - they are important.
[ 本文章最後由 Yau_Cheung 於 07-10-18 10:54 編輯 ]
作者: overview 時間: 07-10-18 11:25
我都覺得吾一定要好深,
好似男拔小二已做緊一般小五既grammar,
咁又如何呢 ?
小朋友只懂死記, 根本就運用吾到,
我好相信讀多d readers, 思維更好,
作文更流暢..
相比下, 華x程度真係小巫見大巫...
家長可能又要同學校反映一下, 出年要加深d
頂唔順最好快d轉校啦...我囝囝又多個chance..HEHE
原文章由 sunnydad 於 07-10-17 17:26 硐表 
Agree with HK-mum, Longman出本甘既express,完全滿足大部份急功近利既家長心態.
headmaster, headmistress 唔難,甘你地不如叫學校用'Laws of Empire' (一本法律哲學既書)做教科書!甘咪可以小一畢業就入法律係囉.
深唔 ...
作者: babygarden 時間: 07-10-18 11:32
其實,學校教得深好與不好,各有各見解。我覺得每個家長為子女報學校時,都會有考慮自己的子女對這所學校的教學方法適合與否,然而,亦有很多家長為了學校的名氣,而忽略了自己子女的學習能力。其實名校之所以出名,必定有其原因(例如,學生的成績和才能比其他學校強、將來出人頭地的機會比別人高……),所以這些名校的教學方法必定會催谷學生,否則便做不出名氣來。
正所謂食得鹹魚抵得渴,如果想自己子女將來能與其他強者爭一夕長短,那麼便要做好心理準備入讀這些名校了!
最後本人亦想說一說自己心底話,就是本人亦不讚同一些名校採用教高一年級之課本來催谷學生,因為這樣學生無可避免地多了一些壓力。其實,讀書的過程應該是循序漸進的好,因為每個學生不是人人都能夠學深一點,如果每個學生都能夠掌握高難度的知識,那麼教統局便不需要定每個學級的教育課程,任由每所學校自由發揮,不知這樣對小朋友是不是好事和對他們的身心發展是不是百利而無一害呢?
作者: chelsea 時間: 07-10-18 11:39
男拔 is a DSS school, the principal can determine the school curriculum and does not require to follow EDB syllabus.
華x is a Government aided school, the school curriculum has to follow EDB.
Everyone thinks of changing the school, but no one thinks of changing himself.
Chelsea
原文章由 overview 於 07-10-18 11:25 硐表 
我都覺得吾一定要好深,
好似男拔小二已做緊一般小五既grammar,
咁又如何呢 ?
小朋友只懂死記, 根本就運用吾到,
我好相信讀多d readers, 思維更好,
作文更流暢..
相比下, 華x程度真係小巫見大巫...
家長可能又要同學 ...
作者: babygarden 時間: 07-10-18 11:50
直資學校不是不用跟教統局,只是自由度大一些!
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-18 11:54
剩係唔使跟教局既「政府教育語言政策」已經可以鬆一大口氣啦!
原文章由 babygarden 於 07-10-18 11:50 硐表 
直資學校不是不用跟教統局,只是自由度大一些!
作者: bbbrian 時間: 07-10-18 12:18
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表 
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...
hk-mum,
看過你的發表, 心中有很多疑問亦覺得你對這所小學一無所知似的.亦感到對一眾努力付出的老師們不公平.
1. 在你決定為小朋友選這所學校時,是基於那些因素呢? 學校一直都是一所傳統教學的小學, 每班人數, 上課每節時間等資料,都清楚地告訴大家. 絶無誤導.
2. 你所說的-傳统坐定定, 如果老師在教學時會加上一些小遊戲, 唱歌仔等來教導小朋友(小朋友們當然都係要坐定定在坐位上), 閣下認為如何? 小兒告訴我, 上課時老師會教他們唱歌仔幫助記一些生字呢!也有玩一些與課文有關的小遊戲. 每位老師都有他的教學方法, 有輕鬆的, 有嚴厲的. 老師們也是在用心教導.
3. 至於老師是否有足夠時間去詳細講解課文內容. 我想, 學校亦巳有安排. 請細心看看上課時間表, 很多主要科目都是"打媽"上的. 要知道一班40人, 要一位老師完全照顧每一位學生, 實在有難度. 所以家校合作很重要.
4. 回家教功課 等同破壞親子關係, 我本人絶不同意. 正如其他媽媽說, 要看你當時所抱的是甚麼態度了. 小兒的所有功課, 測驗, 考試等都是我和丈夫親力親為教的, 這也是親子時間(我是這樣面對的). 你要是覺得教功課, 幫"温書"是一項苦差, 那麼孩子們又如何會對學習有興趣呢.
5. 選用的課本, 真的很艱深嗎? 只因幾個較長的生字, 就可以作判斷嗎? Headmaster, 小朋友們天天上學都會碰見. Headmaster, 每天與同學們一起做禱告, 小息時會"巡視" 校園. Headmaster, 接觸到的機會實在多呢. 如果, 有一天,校長是一位女校長, 那小朋友們每天都會見到Headmistress了. 那些用高一年級課本的學校, 又如何呢?
每所學校都有她的優點, 但也有不足之處. 學校, 老師要付出, 家長, 學生也要付出啊!
你發現小朋友並不適合這所小學, 為他轉校也是合情合理的.
但請對學校, 老師, 學生, 家長的努力付出, 公平一點.
作者: concern_mom 時間: 07-10-18 12:24
Tatama123
如果個仔係學校完全無問題,而只係家長個理念有D唔同,咁你認為呢?
原文章由 Tatama123 於 07-10-18 10:33 硐表 
concern_mom,
Are you satisfy with your son school ?
作者: Tatama123 時間: 07-10-18 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk-mum 時間: 07-10-18 17:06 標題: Ah.............
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 17:42 硐表 
呢度好多都係在職家長,你既難處,
我地好多個一樣係咁,同亞仔溫習,
可以好痛苦,可以好輕鬆,
最主要取決於父母當時既心情!
唔係講笑架,你拿口鞋面,
個仔自然緊張,一驚咪咩都唔知囉。
如果你唔想咁,咪唔好迫佢讀囉,
合格咪收貨,咁你 ...
各位WY媽,
我一路都有睇WY條line知你地寫咗d物嘢,
你地寫嘢的有影響力嫁, 我D看法和你們一樣,不過我選擇走.
Take care!
作者: Jsmami 時間: 07-10-18 22:15
My son is studying at P1. I am not against dictation. But to recite for the dictation is really not necessary to me (Chinese chapter 4. It is not a poem.) Personally I find the head teacher of my son is rather harsh. While I thought all the teachers were the same, I spoke to the teacher for Chinese today and she was surprisingly gentle & well mannered. She is Ms. Cheung.
作者: Tatama123 時間: 07-10-18 22:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jsmami 時間: 07-10-19 08:29
Tatama123,
Yes, dictated on Wed. I found the chinese of "read" & "listen" were quite difficult in the second month for a P1 student 
作者: sunnydad 時間: 07-10-19 22:53 標題: Still thinking....
I found Kei Lun Ma's post on other link in 2005 where you said your son had made a nightmare in his school life. You know, my son has made too, he dreamed of a people like his teacher holding a knife chasing him. He attempted to hide but not successful, finally he was arrested by a police and prosecuted murder.
Simply a month, he changed a lot. Not on his academic but his attitude in life. He was prone to sadness. He become slient, cool.
Quite a different that a school could change. Quite powerful a school could be. Quite a deadly city HK could be if these renowed educational institutions persist to be admired.
I am thinking.....
作者: rdc888 時間: 07-10-19 23:11
你地有冇想過小朋友之所以咁,有部份責任要由父母承擔。因為小朋友怕父母時常責罰......
作者: Tatama123 時間: 07-10-20 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: huckle 時間: 07-10-20 01:47
現在很多學校小一都有背誦和背默,如果家長是反對的,千萬別幫子女選擇那些學校,選校應小心謹慎
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-20 10:40
Sunnydad,
無錯吖,我都講過家長同小朋友都要適應的,
你見我而家睇得咁開,亞仔初入小學我喊濕幾條毛巾!
我個仔發咩惡夢?我唔記得左添?!
如果我仔發惡夢,真汗顏…可能是因為我罷!
當年我如一般家長咁,好易發左癲,
亞仔成日無魂頭,手冊一星期有4 日紅當當,
我EQ 低忍唔住成日鬧佢,佢又喊囉!
咁大頭蝦既仔,測驗考試又錯埋D 無里頭既野,
我又好激心,難免心頭又有火了!
但咁多年之後,我知道想個仔做得好D,
首先我去飲杯水唔好發火,近年我好少鬧佢,
佢今年都無咩比人寫手冊,無犯事自然無人鬧,
佢乖左老師都讚吓佢,佢又開心再做好D。
如果你個仔肯講,你問吓佢啦,點解咁驚?
因為老師鬧佢?咁為咩鬧佢呢?
之後同佢講番點解比人鬧,係咪真係自己錯在先呢?
如果係,先要改左自己既毛病先,
比如唔小心寫手冊,因為抄少左第日自然欠了,
上堂忍住唔好傾計,因為傾計老師一定鬧人啦!
如果佢只係怕,可能老師笑容欠奉,或鬧其他人,
咁就要同佢講,因為人地犯事,只要你做得好唔使驚。
當然,了解過後如果真係老師無理取鬧,
咁你不妨打去問吓老師(呢樣唔好比亞仔知),
如果老師態度真係好惡劣的話,當然你可以投訴,
無理由啞忍既,係唔係?
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-20 11:18
我記得小一至小三都有背默,
不過唔多既,一個學期2 課咁上下。
上左四年班,呢個學期直情無背默!
可能課文太長,點背喎?!
仲有上到小四中默有範圍,
多數只默3-4 段,可能仲默少過以前。 :loveliness:
原文章由 Jsmami 於 07-10-18 22:15 硐表 
My son is studying at P1. I am not against dictation. But to recite for the dictation is really not necessary to me (Chinese chapter 4. It is not a poem.) Personally I find the head teacher of my ...
作者: 積肥 時間: 07-10-22 15:50
其實我覺得要默headmaster, headmistress, group leader呢D字都ok吖,可能阿仔之前讀K3D英文默書仲深,你哋有有聽過K3要默delicious hamburger吖,咪仲深。其實學校唔係想佢哋要識串嗰個字,止不過係想佢哋用吓個腦去練習記憶。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |