教育王國
標題: 小學生小息做d乜? [打印本頁]
作者: 小嬅咪 時間: 07-10-17 09:19 標題: 小學生小息做d乜?
各位家長知不知道小朋友息玩d乜?
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 09:35
- 排隊去廁所
- 排隊買野食
- 同D 同學交換野食
- 排隊踢足球
- 排隊打乒乓球
作者: 妹妹媽咪 時間: 07-10-17 10:39
原文章由 小嬅咪 於 07-10-17 09:19 硐表 
各位家長知不知道小朋友息玩d乜?
只係食嘢, 無得玩.
因為小息太短.............
作者: branma 時間: 07-10-17 13:55
我仔仔都係食吓野傾吓計、有d小朋友會跑吓玩跳飛機、另外亦可以去圖書館架!!我地小息有20分鐘。
我朋友個仔小息係課室過架、無得去操場玩、好似由朝困係課室咁、無得申展吓,勁慘

作者: idymak 時間: 07-10-17 14:10
eat snack /go toliet ,not much time to play.
作者: daisykkqq 時間: 07-10-17 14:15
通常都係去洗手間、食下小食同傾下計。
作者: emiluihk 時間: 07-10-17 15:25
小息太短了,
我女會食小小野 然後同朋友玩多多
所以佢成日都食唔晒d 野番嚟 (份量已經係好少)
Games :
c c sorry ...
菊花菊花
都唔知佢地呢d 野係邊到諗出嚟
作者: kerobobo 時間: 07-10-17 17:08
我個仔間學校可以帶棋番去捉.
作者: snoopy 時間: 07-10-17 17:47
亞囡有一天同我講, 佢小息時同同學仔捉蜻蜓
作者: Lofty 時間: 07-10-17 20:10
Having snacks and run around the playground with his classmates
作者: Share 時間: 07-10-17 21:32
Yes, run crazily. And his snack is always taken by girls. He is thinking a new tactic to deal with them.

作者: apple_lee 時間: 07-10-18 00:03
我小朋友通常會去洗手間及食小食, 有時我聽佢講會去圖書館看書, 如果佢去LIBRARY就會無時間食嘢, 因小息只有15MIN

作者: 肥嘟媽 時間: 07-10-18 10:19
上洗手間,吃小食,跟同學玩,有時就去隔離班搵幼稚園同學仔
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |