教育王國

標題: 小學生小息做d乜? [打印本頁]

作者: 小嬅咪    時間: 07-10-17 09:19     標題: 小學生小息做d乜?

各位家長知不知道小朋友息玩d乜?
作者: 麟媽媽    時間: 07-10-17 09:35

- 排隊去廁所
- 排隊買野食
- 同D 同學交換野食
- 排隊踢足球
- 排隊打乒乓球
作者: 妹妹媽咪    時間: 07-10-17 10:39

原文章由 小嬅咪 於 07-10-17 09:19 硐表
各位家長知不知道小朋友息玩d乜?


只係食嘢, 無得玩.
因為小息太短.............
作者: branma    時間: 07-10-17 13:55

我仔仔都係食吓野傾吓計、有d小朋友會跑吓玩跳飛機、另外亦可以去圖書館架!!我地小息有20分鐘。

我朋友個仔小息係課室過架、無得去操場玩、好似由朝困係課室咁、無得申展吓,勁慘
作者: idymak    時間: 07-10-17 14:10

eat snack /go toliet ,not much time to play.
作者: daisykkqq    時間: 07-10-17 14:15

通常都係去洗手間、食下小食同傾下計。
作者: emiluihk    時間: 07-10-17 15:25

小息太短了,
我女會食小小野 然後同朋友玩多多
所以佢成日都食唔晒d 野番嚟 (份量已經係好少)

Games :
c c sorry ...
菊花菊花

都唔知佢地呢d 野係邊到諗出嚟
作者: kerobobo    時間: 07-10-17 17:08

我個仔間學校可以帶棋番去捉.
作者: snoopy    時間: 07-10-17 17:47

亞囡有一天同我講, 佢小息時同同學仔捉蜻蜓
作者: Lofty    時間: 07-10-17 20:10

Having snacks and run around the playground with his classmates
作者: Share    時間: 07-10-17 21:32

Yes, run crazily. And his snack is always taken by girls. He is thinking a new tactic to deal with them.

作者: apple_lee    時間: 07-10-18 00:03

我小朋友通常會去洗手間及食小食, 有時我聽佢講會去圖書館看書, 如果佢去LIBRARY就會無時間食嘢, 因小息只有15MIN
作者: 肥嘟媽    時間: 07-10-18 10:19

上洗手間,吃小食,跟同學玩,有時就去隔離班搵幼稚園同學仔




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5